Nagle hamuje, nie reaguje na gaz ..

Postprzez dzagusia92 » 18 sty 2016, 23:22

Witam :)
Po wymianie termostatu pojawił sie nowy problem .. ;/ jadąc trzymam nogę na gazie i nagle jakby hamowała, nie chce przyspieszyć a za chwile jedzie normalnie i za chwilę znów to samo, delikatne szarpanie przy tym ..

Help!!!
dzagusia92
 

Postprzez Pajda » 31 sty 2016, 20:11

A więc tak błędy silnika 11 13 14 z czego 13 nie znalazłem wgl jaki to błąd. Po odłączeniu przepływomierza brak reakcji i to samo na ciepło
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 cze 2012, 11:44
Posty: 4
Skąd: Drawno
Auto: Ford probe 2.0+soft turbo 1995

Postprzez Marek 161BD081 » 31 sty 2016, 23:33

Masz tam polifta i masz błędy 4 cyfrowe – odczytaj to jeszcze raz.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: RIP: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez Pajda » 2 lut 2016, 01:41

0100 i 0134 czyli według błędów znalezionych na stronie wynika że padła przepływka czekamy na drugą w Probe mam bardzo podobną ale symbol inny także cykałem się podmienić na próbę. Błąd od sondy podejrzewam zniknie jak przepływka się uspokoi :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 cze 2012, 11:44
Posty: 4
Skąd: Drawno
Auto: Ford probe 2.0+soft turbo 1995

Postprzez Marek 161BD081 » 2 lut 2016, 08:20

Brawo – temat się powoli klaruje.
Zrób jednak mały experyment: skasuj kody błędów (przez odłączenie accu), później odpal auto (ew. przejedź się) i sprawdź .... czy błędy powróciły.
Błędy, które odczytujesz mogły być nawet b. stare więc aby mieć pewność zrób taką próbę.
Swoją drogą to w tym autku można też błędy odczytywać za pomocą kompa + ELM327
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: RIP: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez Pajda » 2 lut 2016, 12:33

Tak zrobiłem juz wcześniej :) tylko że błędy czytałem jako 2 cyfrowe :) ostatnio nawet wracając gdy zaczęła już się zamulać otworzyłem maskę i odpiąłem jej przepływkę i brak jakichkolwiek zmian. Po przyjeździe skasowałem błędy i dziewczyna pojechała do pracy, wczoraj w nocy zczytałem błędy i wyszły te 2. Ja wiem czy jest sens kupować ELM-a, może kiedyś. Jak przyjdzie przepływka dam relacje jak się toczą losy Magdaleny :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 cze 2012, 11:44
Posty: 4
Skąd: Drawno
Auto: Ford probe 2.0+soft turbo 1995

Postprzez Marek 161BD081 » 2 lut 2016, 13:40

ELM bywa przydatny ale .... zwykły zjadacz chleba może się i bez tego obejść.
Zresztą auto ma służyć do jeżdżenia a nie do ciągłej diagnostyki ;)

Czekamy na wieści.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: RIP: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez miras2020 » 31 mar 2016, 09:41

Mam takie pytanie do zakładającego ten temat ?? co było w końcu powodem tej dziwnej jazdy bo mam tak samo...
Początkujący
 
Od: 29 lut 2016, 19:51
Posty: 8
Skąd: Libiąż
Auto: Mazda 323 F 94r. 1.5 PB 88 KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323