Mazda 323f BA KL '94 wściekła
Marius się chwali, więc nie mogę być gorszy 
Ktoś chętny na moje przednie zaciski?
Dla sprostowania dodam, że pochodzą z mazdy6 GH 2010 2.2 pod tarcze 300mm, świetne na swap bo pasuja p&p pod zwrotnice 323f V6, są sprawne, regenerowałem je jakiś czas temu.
Zainteresowanych zapraszam na pw
Dla sprostowania dodam, że pochodzą z mazdy6 GH 2010 2.2 pod tarcze 300mm, świetne na swap bo pasuja p&p pod zwrotnice 323f V6, są sprawne, regenerowałem je jakiś czas temu.
Zainteresowanych zapraszam na pw
misiaczek hamulce zostaw , wytnij tylną klapę ,bo w środku za dużo już niema:) Oczywiście żartuję
))
Jaki pomysł przyszedł Ci do głowy skoro takie duże tarcze są za małe?
Jaki pomysł przyszedł Ci do głowy skoro takie duże tarcze są za małe?

- Od: 6 gru 2009, 12:35
- Posty: 3100 (13/54)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)
Hehe przeleciał mi przez głowę taki pomysł ale teken szybko uświadomił mnie;–)
Natomiast zaciski wymieniam na 4-tłoczkowe Brembo, tarcza raczej zostanie no chyba ze znajdę ciut większą.
Natomiast zaciski wymieniam na 4-tłoczkowe Brembo, tarcza raczej zostanie no chyba ze znajdę ciut większą.
Nightfall napisał(a):Piekne te focisze
A dziękuję
D@m$on napisał(a):A te brembo pasują p&p?
Od czego te zaciski?
Niestety nie, trzeba rzeźbić. A zaciski będą z Alfy
misiak89-89 napisał(a):Niestety nie, trzeba rzeźbić. A zaciski będą z Alfy
Takie jak miał Matheus?
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
Jeśli miał z modelu 166 V6 to tak.
koledzy tuningowcy jakieś doświadczenia z Mintex M1155??
Budowa nowych hamulców trwa, tarcze będą 310/28 produkcji Pizzabrakes gładkie o większej ilości węgla G11cynkowane , klocek Mintex M1155 do tego dłuższe szpilki i dystanse.
Gumy wahaczy , gumy stab i poduszki będą zastąpione poliuretanem 85sha reszta zawiechy do piaskowania i malowania proszkowego. Chce również wrzucić maglownice z 323BG Gt większy promień skrętu, chłodnice oleju z Reksa, czujnik temp oleju, utwardzic amortyzatory i na koniec długo wyczekiwane strojenie u Foresta.
Gumy wahaczy , gumy stab i poduszki będą zastąpione poliuretanem 85sha reszta zawiechy do piaskowania i malowania proszkowego. Chce również wrzucić maglownice z 323BG Gt większy promień skrętu, chłodnice oleju z Reksa, czujnik temp oleju, utwardzic amortyzatory i na koniec długo wyczekiwane strojenie u Foresta.
a czym na zlot chcesz jechac ?
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Piotr_ napisał(a):Pfff tylko tyle![]()
Niestety, chciałoby się więcej :-P
Przez ten cały czas niemodzenia musiałem jej zrobić dobrze:-P
DARO MAZDA 323 napisał(a):a czym na zlot chcesz jechac ?
Wściekła ;–)
misiak89-89 napisał(a): Chce również wrzucić maglownice z 323BG Gt większy promień skrętu,
Te same maglownice są w MX-3 ? Bo tez zauwazylem, ze MX ma mniejszy promien skretu niz BA
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
czarek1991 napisał(a):misiak89-89 napisał(a): Chce również wrzucić maglownice z 323BG Gt większy promień skrętu,
Te same maglownice są w MX-3 ? Bo tez zauwazylem, ze MX ma mniejszy promien skretu niz BA
Dziwne, że mniejszy promień w końcy BG i MX3 podwozia teoretycznie te same więc i maglownice powinny mieć te same oznaczenia.
dugi21 napisał(a):ambitnie, na pierwszy dzień wiosny strojenie to taka wisienka na torcie
noomm
MariuS napisał(a):Czyli zmiana felg na 17"??
Nie Mariuszku, zostaje 16''. Felga wchodzi na styk, ale oczywiście około 10mm dystansu trzeba zaplikować. Pozatym w AR 166 16 są w standardzie. A tu foto znajomego który upchnął to do hondy
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości