Mazda5 2.0 Pb, 2010, 43.900 zł, Chojnice.

Tutaj zadajemy pytania na temat opinii o konkretnych egzemplarzach.

Postprzez surivitna » 27 sty 2016, 02:26

Witam, poszukuję z racji powiększonej już rodziny Mazdy5 II i natrafiłem na egzemplarz.
Czy możecie mi pomóc w ocenie tego auta oraz potwierdzeniu wiarygodności sprzedającego?
Z góry dziękuję.
Ostatnio edytowano 17 lut 2021, 20:41 przez surivitna, łącznie edytowano 2 razy
Początkujący
 
Od: 18 sty 2016, 17:29
Posty: 13 (3/0)
Auto: Mazda 5 II, CW, 2.0 benzyna, 2011

Postprzez stachan » 27 sty 2016, 06:46

Ma kolega podany VIN – sugeruję rozpocząć weryfikację u kolegi Marianka :)

PS: strasznie porysowany ten schowek... :|
Obrazek
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
Koordynator Finansów
Koordynator Konkursów
 
Od: 21 wrz 2006, 17:09
Posty: 5602 (328/457)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GH 2.0 LF-DE

Postprzez surivitna » 27 sty 2016, 10:24

Dziękuję @stachan za uwagę, wiem właśnie, schowek widać był napastowany (być może dziecko – temat do zweryfikowania), ale czytałem też, że te plastiki po stronie pasażera strasznie się rysują, wymieniłbym to sobie ewentualnie, bo wydaje mi się, że w użytku codziennym też będzie mnie to drażniło. A czy jeszcze jakieś inne cechy, na które warto zwrócić uwagę wpadły Tobie/Wam w oko przy tym egzemplarzu?
Początkujący
 
Od: 18 sty 2016, 17:29
Posty: 13 (3/0)
Auto: Mazda 5 II, CW, 2.0 benzyna, 2011

Postprzez talk_about85 » 27 sty 2016, 12:15

Nie znam az tak modelu żeby się o nim wypowiadac wiec napisze tylko o sprzedawcy. Mlody gosc znany tutaj na forum. Jeśli mnie pamiec mnie bywali ludzie u niego i pozytywne wrazenia o samochodach. Z polnocnej czesci Polski jest to jedna z bardziej uczciwych osob.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2010, 23:59
Posty: 1123 (0/12)
Skąd: Gorlice
Auto: Mazda3 BK HB 1.6 MZ-CD 2007

Postprzez surivitna » 27 sty 2016, 12:34

Dziękuję @talk_about85 za informację.
Zanim zapytałem, przeszukiwałem oczywiście forum i ostatnie wpisy (pozytywne) o sprzedawcy pochodziły z 2014, stąd z racji upływu czasu postanowiłem podpytać czy coś się zmieniło w tej kwestii.
Za wszelkie dalsze info będę wdzięczny.
Początkujący
 
Od: 18 sty 2016, 17:29
Posty: 13 (3/0)
Auto: Mazda 5 II, CW, 2.0 benzyna, 2011

Postprzez surivitna » 28 sty 2016, 13:28

Panie, Panowie,
pytania następujące mam i potrzebuję Waszej pomocy:
– czy na szybach Mazdy występuje rocznik ich produkcji?
– jakiej firmy fabrycznie Mazda 5 (lub inne Mazdy z podanego niżej rocznika) otrzymywała letnie opony?
Mówię o egzemplarzu z 2010 roku z podanego wyżej linka.
Wspomniana Mazda, którą jestem zainteresowany, posiada dwa laczki Uniroyal z przodu (2014 r.) i dwa laczki Continental (2015r.) z tyłu. Dodatkowo prawe, tylne drzwi i nadkole były malowane z grubością lakieru w granicach 170-200 mikronów, prawdopodobnie szkoda parkingowa/przerysowanie, gdyż jest cieniowanie bez szpachli, jednak jak widać bez sprawdzenia geometrii się nie obejdzie, bo mogła przyliczyć w bok przytulenie.
Mogę liczyć na Wasze dalsze, cenne wskazówki i odpowiedzi na pytania z tego posta?
Początkujący
 
Od: 18 sty 2016, 17:29
Posty: 13 (3/0)
Auto: Mazda 5 II, CW, 2.0 benzyna, 2011

Postprzez e-tomek » 28 sty 2016, 16:54

Rok produkcji szyb określony jest w cyfrach (chyba) ... bo u mnie jest 9 = 2009.
Chociaż ciekawe jak to w przypadku 2010, czy to będzie 0, czy może 10.

Nadkole równie dobrze mogło być wspawane a później pomalowane pod kolor samochodu, musiałbyś bardzo dokładnie posprawdzać miernikiem grubości lakieru w potencjalnych miejscach spawania.
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2012, 17:03
Posty: 1213 (2/27)
Auto: Mazda 6 2018

Postprzez surivitna » 28 sty 2016, 19:22

@e-tomek natrafiłem na taki temat na forum:
viewtopic.php?f=440&t=147931
i z niego wynika, że rocznika się nie podaje na szybie i tak też jest w tym przypadku Mazdy, że tych cyferek nie ma. Stąd moje zdziwienie, a szczególnie większe jak napisałeś, że u Ciebie jest.
Mógłbyś mi wskazać, w których potencjalnie miejscach dokonuje się wspawania nadkola, żebym mógł się skupić właśnie na badaniu grubości właśnie tam.
Czy możecie polecić kogoś z pomorskiego, kto mógłby mi potencjalnie pomóc w zbadaniu tego auta?
Geometria na bank musi być zrobiona, bo jak została naruszona tylna oś to ślady zostały, ale jeżeli to faktycznie tylko przerysowanie parkingowe i profesjonalnie pomalowane to takie auto pasowałoby mi. Pytanie tylko, bo na lakiernictwie się nie znam, ale czy profesjonalny lakiernik bawiłby się w cieniowanie na drzwiach czy malowałby całe?
Sam sprzedający ma pochlebne opinie i też kontakt z nim na odległość odbieram pozytywnie. Jest szczery i mówi prawdę, a i znosi moją upierdliwość w pytaniu o detal i czułbym się zaskoczony, gdyby to auto faktycznie było coś więcej niż jak tylko malowane po parkingowej rysie.
Początkujący
 
Od: 18 sty 2016, 17:29
Posty: 13 (3/0)
Auto: Mazda 5 II, CW, 2.0 benzyna, 2011

Postprzez Gnat80 » 28 sty 2016, 19:32

Również potwierdzam,uczciwy sprzedawca,auta ma droższe niż inne,gówna nie sprzedaje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 paź 2007, 18:19
Posty: 240 (0/3)
Skąd: Tuchola
Auto: Mazda 323F
Mazda 6
Zafira
Peugeot 407
Focus 2005
Mazda 3 BL 2.0

Postprzez surivitna » 28 sty 2016, 19:48

I właśnie dlatego męczę tutaj ten temat, bo mam wrażenie, że jakby było coś poważniejszego to powiedziałby mi, z drugiej jednak strony patrząc przez pryzmat większości handlarzy w Polsce wszystkiego można się spodziewać, stąd potrzebne mi są wszelkie informacje i Wasza pomoc. Można ustawić badanie geometrii na stacji i dobrze by było podjechać do dealera na ocenę, ale najbliższy autoryzowany w Gdyni, dlatego podpytałem czy jest wśród forumowiczów ktoś z pomorskiego (a może i nawet z samych Chojnic), znawca tematu (najlepiej Mazdy, ze wskazaniem na 5), który poświęciłby mi czas na oględziny, nie tylko stanu blacharskiego, ale i do silnika zajrzałby czy wszystko jest na swoim miejscu od daty produkcji auta.
Początkujący
 
Od: 18 sty 2016, 17:29
Posty: 13 (3/0)
Auto: Mazda 5 II, CW, 2.0 benzyna, 2011

Postprzez e-tomek » 28 sty 2016, 20:25

Tutaj szyby, ja mam dokładnie tak samo – bo to Mazda 3:
http://mazda3revolution.com/forums/2010 ... brand.html
Tylna jest inna niż pozostałe w Mazdzie 3, szukałem trochę o Nippon w internecie ale ciężko, na niej coś nie widzę daty.
A na S-G Sekurit te cyferki na samym dole, z kropkami *****9
Zerknij:
http://www.elsie.com.ua/eng/mark.html

Odnośnie wspawania – "niestety" nie jestem blacharz-lakiernik, ale google-arz ;) – różnie to może być:
http://www.sten-auto.pl/galeria.html
https://www.google.dk/imgres?imgurl=htt ... MwgpKAswCw
https://www.google.dk/imgres?imgurl=htt ... MwhxKEkwSQ
https://www.google.dk/imgres?imgurl=htt ... MwgmKAgwCA
Ja bym próg i słupki przeleciał milimetr po milimetrze.

Natrafiłem jeszcze na takie coś:
http://tylik.motogrono.pl/bezwypadkowe-auta-2-w-1/
http://tylik.motogrono.pl/cwiartki-podsumowanie/
http://tylik.motogrono.pl/cwiartki-podsumowanie-cz-ii/
– nie czytałem całego, ale ciekawie pisze.

P.S. Patrzyłem na ceny tych Mazd w Niemczech i znowu wychodzi na to, że taniej kupić samochód sprowadzony z Niemiec do Polski od polskiego handlarza ... niż w Niemczech ;)
Najtańsze 5-tki II ... uszkodzone:
http://www.mobile.de/pl/kategoria/samoc ... ful:petrol
http://www.autoscout24.pl/wyniki?cid=0& ... pe=&adage=
a 5-tka II bezwypadkowa to pewnie minimum 10 000 EUR, a przy tej cenie niestety nie wyjdzie cena końcowa w Polsce na poziomie 43-44k.

Nie chcesz sobie sam sprowadzić z Niemiec? – z jakiegoś dealerskiego salonu ... pewność większa.
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2012, 17:03
Posty: 1213 (2/27)
Auto: Mazda 6 2018

Postprzez Barrtek » 28 sty 2016, 23:08

170-200 mikronów to druga warstwa lakieru, więc tragedii nie ma. Jeśli było wymieniane poszycie błotnika lub jego fragment, to musi być miejsce gdzie było grubiej kitowane szpachlą, sprawdź błotnik przy wlewie paliwa czy widać odcięcie lakieru, sprawdź przy lampie po podniesieniu klapy tylnej czy masa na łączeniach wygląda identycznie jak z lewej strony, proponuje sprawdzić miernikiem powłokę na słupku oraz progu, oglądnąć na podnośniku spód czy nie ma śladów po płycie. Elementy takie jak drzwi można kupić w kolor lub wymienić i pomalować ale zawsze ślady zostaną, sprawdź czy elementy w zawieszeniu nie są świeżo wymienione. Wystarczy że auto było lekko przetarte bokiem, dostało w koło i poleciał jakiś wahacz, amor itp. to naprawa w Niemczech może kosztować nawet kilka tys. euro, dlatego trafia do Polski gdzie jest naprawiane o wiele taniej i dlatego takie mamy ceny. Nie polecam sprawdzenia w ASO pod kątem blacharskim bo zazwyczaj kiepsko w ASO o dobrych fachowców, lepiej poszukać wśród znajomych jakiegoś dobrego blacharza lub lakiernika i zabrać go na oględziny. Sam byłem świadkiem jak Panowie w ASO VW nie zauważyli że auto miało naciągany słupek, próg, wgniotkę na dachu od dzwona, ślady po płycie na podłodze, świeżo zmienione drzwi w kolor (widać po śrubach było), ale stwierdzili że próg był malowany bo pewnie był przytarty a po za tym auto bezwypadkowe. I facet zapłacił coś koło 300 zł za taki przegląd, Ja byłem osoba postronną więc się nie wtrącałem, ale byłem załamany.
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2013, 19:44
Posty: 44
Auto: Mazda 6 GH

Postprzez surivitna » 28 sty 2016, 23:36

e-tomek napisał(a):Tutaj szyby, ja mam dokładnie tak samo – bo to Mazda 3:
http://mazda3revolution.com/forums/2010 ... brand.html
Tylna jest inna niż pozostałe w Mazdzie 3, szukałem trochę o Nippon w internecie ale ciężko, na niej coś nie widzę daty.
A na S-G Sekurit te cyferki na samym dole, z kropkami *****9
Zerknij:
http://www.elsie.com.ua/eng/mark.html

Odnośnie wspawania – "niestety" nie jestem blacharz-lakiernik, ale google-arz ;) – różnie to może być:
http://www.sten-auto.pl/galeria.html
https://www.google.dk/imgres?imgurl=htt ... MwgpKAswCw
https://www.google.dk/imgres?imgurl=htt ... MwhxKEkwSQ
https://www.google.dk/imgres?imgurl=htt ... MwgmKAgwCA
Ja bym próg i słupki przeleciał milimetr po milimetrze.

Natrafiłem jeszcze na takie coś:
http://tylik.motogrono.pl/bezwypadkowe-auta-2-w-1/
http://tylik.motogrono.pl/cwiartki-podsumowanie/
http://tylik.motogrono.pl/cwiartki-podsumowanie-cz-ii/
– nie czytałem całego, ale ciekawie pisze.


Dziękuję e-tomek za sporą garść informacji. Zdaję sobie sprawę co się dzieje na tym rynku. Widzę od czasu do czasu lawety na trasie Niemcy-Polska, widzę co się na nich wiezie i mam też tę wyobraźnię, która mi podpowiada 'gdzie są te graty na portalach skoro tyle ich się wwozi, przecież nie na części się je kupuje'.

e-tomek napisał(a):P.S. Patrzyłem na ceny tych Mazd w Niemczech i znowu wychodzi na to, że taniej kupić samochód sprowadzony z Niemiec do Polski od polskiego handlarza ... niż w Niemczech ;)
Najtańsze 5-tki II ... uszkodzone:
http://www.mobile.de/pl/kategoria/samoc ... ful:petrol
http://www.autoscout24.pl/wyniki?cid=0& ... pe=&adage=
a 5-tka II bezwypadkowa to pewnie minimum 10 000 EUR, a przy tej cenie niestety nie wyjdzie cena końcowa w Polsce na poziomie 43-44k.


e-tomek napiszę Ci szczerze, że też już zawitałem na tych portalach i widziałem te różnice i jak najbardziej w tym jest całe sedno tej sprawy i stąd są te moje rozkminy. Co więcej Niemcy u siebie za nowe Mazdy (i nie tylko), z tego co zauważyłem, płacą więcej w salonach niż Polacy w Polsce, więc i wartość auta jest większa po takim samym interwale czasowym i dokładając fakt, że jeszcze handlarz musi na tym zarobić jest niemal pewne, że wartość niższa niż jak w DE od razu jest podejrzana. Poszedłem nawet krok dalej i to jest najbardziej zastanawiające, podpytałem ubezpieczyciela o podanie wartości auta z takim wyposażeniem itd. i dostałem informację zwrotną 37k PLN, czyli jeżeli dołożylibyśmy lekką nadwyżkę, gdyż to zza zachodniej strony Odry, plus zarobek sprowadzającego to wtedy powiedzmy zgadzałoby się wszystko z tą kwotą. Te ogłoszenia, które wiszą na tych portalach też dają mi do myślenia, że po prostu te sztuki nie schodzą aż tak szybko, bo ich cena faktycznie jest za wysoka pomimo, że są to pewne sztuki. Wielu jest klientów, którzy i tak wyłożyliby więcej żeby takiego pewniaka mieć, a i tak te ogłoszenia wiszą zawsze długo/dłużej. Kupując bezpośrednio od właściciela na pewno jest taniej niż jak z pośrednikiem po stronie DE. Ogólnie jeżeli nie siedzi się w branży to trudno złapać te widełki opłacalności, a ktoś kto w tej branży siedzi zawsze wie do których drzwi zapukać i potem na tym zarobić. Tak mi się wydaje. Co więcej zauważ, że sprzedaż aut w Polsce i ich cena z rąk prywatnych też musi oscylować w granicach cen rynkowych, uśrednionych na podstawie np. takiego otomoto/gratki, bo inaczej auto szybko nie zejdzie, jeżeli komuś zależy na sprawnej transakcji. Temat rzeka.

e-tomek napisał(a):Nie chcesz sobie sam sprowadzić z Niemiec? – z jakiegoś dealerskiego salonu ... pewność większa.

Oczywiście myślałem o tym, tylko problem z językiem DE i ogólnie całym 'know how' mam. Czytałem o Andrzeju z carpasji i blacky'm24 i to rozwiązanie również biorę pod uwagę cały czas. Nie szukam na siłę okazji w Polsce, wolę zapłacić więcej i mieć coś pewniejszego, ale pytanie czy ta pewność bierze się tylko ze świadomości większej wydanej sumy.
Jedno jest pewne, mój wybór padł na Mazdę 5 II generacji (najlepiej w wersji Sports Line), więc jeżeli tzw. 'ktoś coś' to przy okazji dajcie znać.

Dopisano 28 sty 2016, 22:41:

@Barrtek dzięki – cenne rady i uwagi. Myślałem nawet o rzeczoznawcy, bo czytałem, że to zdaje nawet egzamin, ale nie zdążyłem jeszcze zapoznać się z ich możliwościami i cennikami.
Początkujący
 
Od: 18 sty 2016, 17:29
Posty: 13 (3/0)
Auto: Mazda 5 II, CW, 2.0 benzyna, 2011

Postprzez Marianek » 30 sty 2016, 00:21

Rocznika na szybach Mazdy nie określisz, jest tylko cyfra kodowa producenta. Co do wejścia handlarzy w pewne źródła i tak dalej to jest sporo mitów w tym. Tak jak w Polsce w Niemczech każdy chce zarobić, wiadomo ze jak kupisz u kogoś ze dwa trzy auta następnym razem zejdzie Tobie więcej z ceny ale nie tyle żeby stracić. Pewne źródła to są, jak u nas, auta szroty dzwoni sie do Litwinów i bez pytania co i jakie auta przyjeżdża i zabierają lora.

Co do Nikodema, przeważnie jest polecanym sprzedawcą, ta 5 może być kupiona na jakiej aukcji leasingowej, mogla również być uszkodzona i teraz jest naprawiona. Myślę że szczera rozmowa z Nikodemem da coś :)

Sprowadzenie samemu to tez nie czarna Magia ;)
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Zoom -Zoom from Belgium
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Beneluxu i Niemiec
 
Od: 26 mar 2010, 14:31
Posty: 7011 (210/248)
Skąd: Benelux/Szczecin
Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.

Postprzez szwagier74 » 30 sty 2016, 13:45

sprzedawca w co trudno dzisiaj uwierzyć uczciwy można z nim dobrą sumke utargować złomu nie sprowadza ewentualnie drobne usterki w miarę poprawnie usunięte auta generalnie zadbane z rzeczywistym przebiegiem. spidi 2222 kupił od niego swoją M5 śmiga już 2 lata i jest mega zadowolony spróbuj z nim na priv pobajerzyć.
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2015, 20:00
Posty: 694 (26/174)
Auto: Mazda 5 CW 2011r.
2.0Pb A/T 144 KM (prawdopodobnie).

Postprzez surivitna » 2 lut 2016, 02:36

Po dłuższym kontakcie ze sprzedającym, znoszeniu przez niego mojej upierdliwości, pytania o detal, nie zauważając zniechęcenia kontaktem ze mną, jak i jednocześnie będąc zdziwionym szczerością oraz prawdomównością sprzedającego, napisałem do niego o swoich obawach i dwóch wariantach, które mogą wchodzić w grę przy tym egzemplarzu. Pierwsza, że auto powypadkowe, czego oznaką są malowanie i inne ogumienie z tyłu i z przodu, druga, że faktycznie to rysa parkingowa. Sprzedający, p. Nikodem, mając już mój numer telefonu, zadzwonił do mnie i oczywiście dalej w szczerej rozmowie powiedział, że podważam jego doświadczenie w poszukiwaniu aut bezwypadkowych. Od nastu lat pracuje w tej branży i nie pozwolił mi na stawianie takich daleko idących wniosków. On dba o swoich stałych i potencjalnych klientów i jakby było coś więcej przy aucie wykonywane to by poinformował, a takie tezy jak wypadkowość auta na podstawie drugiej warstwy lakieru oraz innych informacji przekazanych, nowych opon na tylnej osi, szczególnie, że na odległość tezy były stawiane to nie do końca fair z mojej strony i że to doszukiwanie się dziury w całym. Taka postawa zmusiła mnie wręcz do pokonania lekko ponad 200 km w jedną stronę. Spotkaliśmy się, obejrzałem auto, oceniłem stan na podstawie wszystkich punktów z listy autoscouta, miernik lakieru poszedł w ruch, pojechaliśmy na zbieżność, ocenę zawieszenia, przejażdżkę. Drzwi pasażera tylnego, po prawej stronie oraz nadkole faktycznie były podwójnie lakierowane, ale profesjonalnie. Wszystko w granicy maksymalnej do 200 mikronów, cieniowane. Auto od spodu zakonserwowane (jeszcze w Niemczech na serwisie przeszło konserwację), podwozie widziałem od spodu i nie było można do czegokolwiek się przyczepić, silnik bez wycieków. Mam lekkie podejrzenia, gdyż w komorze silnika wydawało się nadto czysto lub Mazda ma tak szczelną tą komorę. Wszystko na swoim miejscu, brak nowych śrubek, mocowań, opasek, obejm, jakichś niezgodności. Silnik cykał równo. Gryzonie zrobiły dziurę w macie pod maską. Przy rozruchu udało mi się usłyszeć pisk (pasek, alternator, rozrusznik). Być może auto dłużej stało lub faktycznie coś się kończy. Normalna sprawa. Poprosiłem p.Nikodema o pomoc w tym temacie i mechanik rzuci na to okiem i jeżeli coś będzie na rzeczy to pomoże w tym temacie. Amortyzatory z wydajnością 81%, 80% na przodzie i 74%, 78% na tyle. Hamulce OK, a zbieżność: przód -0.4mm, tył 2.4mm. Jeden właściciel w Niemczech, średnio 23k km rocznie, pełna dokumentacja, instrukcje i książeczki w komplecie, serwisowany przez 3 lata w Maździe, a później w oficjalnym serwisie z rachunkami. Posprawdzałem na mapie adresy (właściciela, dealera, serwisów) i wszystko w jednej okolicy, bez podejrzeń. Nawet mapy Google'a uwieczniły to auto pod domem właściciela. Stan auta w środku b. dobry, schowek porysowany faktycznie, ale to ewidentna robota dzieci. Sprężyny i mocowania 3-ego rzędu siedzeń, pod tapicerką bagażnika są z naleciałością rdzy, ale do wyczyszczenia to jest. Auto ewidentnie używane przez rodzinę, lekko przyszykowane pod sprzedaż. Przeglądając ogłoszenia na rodzimym otomoto, a także na mobile i scoucie raczej trudno dostać taką sztukę w wersji Sports-Line w takiej kwocie. Jedyny feler polega na tym podwójnym malowaniu wcześniej wymienionych elementów, co mieści się w granicach mojej tolerancji, gdyż posiadam inne auto od nowości z salonu i również po szkodzie dałem do drugiego malowania w serwisie, by móc cieszyć się pełną powłoką lakierniczą. Co więcej w moim przypadku mikronów wychodzi pod 240, a tu jest 200.
Początkujący
 
Od: 18 sty 2016, 17:29
Posty: 13 (3/0)
Auto: Mazda 5 II, CW, 2.0 benzyna, 2011

Postprzez Barrtek » 2 lut 2016, 17:41

Jeżeli rzeczywiście auto jest dobre to tylko kupować, bo zaraz zniknie.
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2013, 19:44
Posty: 44
Auto: Mazda 6 GH

Postprzez surivitna » 2 lut 2016, 18:39

Auto już nabyłem drogą kupna.
Jak tylko się zorganizuję z tą sztuką, napiszę w innym dziale o pozostałych wrażeniach.
Dzięki wielkie za pomoc!
Można zmienić status posta.
Początkujący
 
Od: 18 sty 2016, 17:29
Posty: 13 (3/0)
Auto: Mazda 5 II, CW, 2.0 benzyna, 2011

Postprzez stachan » 2 lut 2016, 19:45

Gratulacje <spoko>

Czekamy na wątek w Naszych Mazdach :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
Koordynator Finansów
Koordynator Konkursów
 
Od: 21 wrz 2006, 17:09
Posty: 5602 (328/457)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GH 2.0 LF-DE

Postprzez talk_about85 » 3 lut 2016, 23:21

Prosze bardzo. Polecam sie na przyszlosc :).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2010, 23:59
Posty: 1123 (0/12)
Skąd: Gorlice
Auto: Mazda3 BK HB 1.6 MZ-CD 2007

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Moto