mura1987 napisał(a):...Mechanił zrobił jakiś ogranicznik aby nie mozna wykonac maksymalnego skretu kierownica i narazie wszystko chodzi......
E
www.mazdaspeed.pl
mura1987 napisał(a):...Mechanił zrobił jakiś ogranicznik aby nie mozna wykonac maksymalnego skretu kierownica i narazie wszystko chodzi......
czego wyjesz ?Enduro napisał(a):mura1987 napisał(a):...Mechanił zrobił jakiś ogranicznik aby nie mozna wykonac maksymalnego skretu kierownica i narazie wszystko chodzi......
E
a to ciekawe...to dlaczego pompa nie jest sprzedawana w komplecie z kołem zębatym napędzającym ? Nawet w ASO ?Leoo napisał(a):Koło zębate pompy i napędzające je w silniku są ze sobą ułożone. Może się okazać, że na innej pompie przekładnia będzie hałasować
tadziol napisał(a):czego wyjesz ?Enduro napisał(a):mura1987 napisał(a):...Mechanił zrobił jakiś ogranicznik aby nie mozna wykonac maksymalnego skretu kierownica i narazie wszystko chodzi......
E
...?
tadziol napisał(a):to dlaczego pompa nie jest sprzedawana w komplecie z kołem zębatym napędzającym ? Nawet w ASO ?
Jak by się dało... zębatka od pompy oleju jest częścią wału ( RF7J) Wału też chyba osobno nie można kupić do RF7J w ASO tylko krótki silniktadziol napisał(a):Jak wymieniasz pompę oleju,to zębatkę na wale tez ?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6