Licznik przedliftowy VS poliftowy – problem z podlaczeniem

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez bartek6331 » 6 sty 2016, 07:33

Witam :) To mój pierwszy post czyli proszę oczywiście o wyrozumiałość :)

Jestem w posiadaniu Madzi GW ditd z 98 (przedlift) ze starymi zegarkami. Zakupiłem niedawno licznik z modelu poliftowego, ten z ładniejszymi zegarami czcionką i czerwonymi wskazówkami.

Problem polega na na podleczeniu, wszystkie wtyczki są takie same, jednak po podpieciu jedyne co działa to ciągle palenie się strzałki prawego kierunku a przy zaciagnoetym ręcznym kontrolka od poziomu płynu do spryskiwaczy :/ .

Dokonywał ktoś już z forum takiego apgrejdu i może wie jak pozamieciac piny podłączenia albo inny sposób by wszystko było ok?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 gru 2011, 22:36
Posty: 18 (4/0)
Skąd: Gdynia - Mława
Auto: Była :
Mazda 626 GW RF2A 1998r.
Jest:
Subaru Forester SF5 S-Turbo 01'

Postprzez Artu » 23 sty 2016, 23:32

NA forum było kilka osób, które próbowały zaadoptować liczniki z polifta do przedlifta. Zazwyczaj kończyło się to wywaleniem bezpieczników i rezygnacją z modyfikacji.

Jeżeli zależy CI na przeróbce to na Twoim miejscu poszukałbym schematów kostki liczników z wersji przed i poliftowej – mi niestety nigdy nie udało się na nie natknąć. Drugi pomysł, który przychodzi mi do głowy to dorwanie końcówki wiązki z polifta i porównanie kolorów przewodów – niemniej nie wiadomo, czy Mazda w wersji przed i poliftowej zachowała zgodność kolorów.
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2013, 23:51
Posty: 59 (0/2)
Auto: Mazda 626 GF 1.8 1998

Postprzez bartek6331 » 24 sty 2016, 14:36

Artu napisał(a):NA forum było kilka osób, które próbowały zaadoptować liczniki z polifta do przedlifta. Zazwyczaj kończyło się to wywaleniem bezpieczników i rezygnacją z modyfikacji.

Jeżeli zależy CI na przeróbce to na Twoim miejscu poszukałbym schematów kostki liczników z wersji przed i poliftowej – mi niestety nigdy nie udało się na nie natknąć. Drugi pomysł, który przychodzi mi do głowy to dorwanie końcówki wiązki z polifta i porównanie kolorów przewodów – niemniej nie wiadomo, czy Mazda w wersji przed i poliftowej zachowała zgodność kolorów.


Właśnie starałem się znaleźć schemat podłączenia, jedyne do co udało mi się znaleźć to jakiś " light check" licznika GF albo 323F albo Premancy , bo tarcze są białe, wescji dla diesela.

Może ktoś byłby tam miły z forum i udostępnił zdjęcia kostek licznik z wersji poliftowej dla DITD? <oczy>
.
.
.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 gru 2011, 22:36
Posty: 18 (4/0)
Skąd: Gdynia - Mława
Auto: Była :
Mazda 626 GW RF2A 1998r.
Jest:
Subaru Forester SF5 S-Turbo 01'

Postprzez grzech_z » 25 sty 2016, 09:29

bartek6331 napisał(a):Może ktoś byłby tam miły z forum i udostępnił zdjęcia kostek licznik z wersji poliftowej dla DITD? <oczy>
.


Jak nikt nie pomoże to znajdź na allegro i napisz do sprzedającego.
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 11:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6