Mazda6 GY LF 2006 2.0 AT / Carbon Gray / Eibach / A-Spec / Chrom out

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez WisniaUs » 23 gru 2015, 21:32

Danmazda napisał(a):Masz LPG ??


Geniek nie ma LPG !!!
WisniaUs
 

Postprzez Geniek » 23 gru 2015, 22:11

Danmazda napisał(a):Masz LPG ??

Tak, ale tylko w kuchence hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2014, 16:16
Posty: 631 (1/4)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda GH 2l/AT 2010

Postprzez Geniek » 2 sty 2016, 14:13

Właśnie jestem po reanimacji wentylatora dmuchawy. Wczoraj zaczął b. głośno chodzić i rzęzić. Po demontażu (który notabene jest banalnie prosty) zabrałem się za naprawę. Najciężej było zdjąć łopatki wentylatora z wirnika ale w końcu się udało. W ruch poszło sprężone powietrze . W samym silniku było od groma pyłu (m.in: ze szczotek). Potem popsikałem tam środkiem smarującym i do poprawy połączeń elektrycznych. Same szczotki jak i komutator były jeszcze w dobrym stanie i ich nie ruszałem. Potem poskładanie tego do kupy montaż w samochodzie i nastała błoga cisza. Tym razem zabrałem się do tego trochę dokładniej jak poprzednio i mam nadzieję, że poprawa będzie trochę na dłużej niż niecały rok :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2014, 16:16
Posty: 631 (1/4)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda GH 2l/AT 2010

Postprzez Marwis » 2 sty 2016, 18:35

Ciekawe, u mnie też od dwóch dni wentylator zaczął głośniej pracować :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 18:59
Posty: 311
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Postprzez lukasssss1 » 2 sty 2016, 19:12

Może jakaś epidemia, u mnie to samo od kilku dni , piszczy im szybciej tym głośniej, zaczyna to mocno denerwować <co?>

Geniek jakiś krótki opis zabiegu, uwagi ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2008, 20:55
Posty: 419 (0/1)
Skąd: Białystok/Mońki
Auto: Mazda 6 2.0d 2007r. GG Hatchback

Postprzez Socyopatic » 2 sty 2016, 21:02

WisniaUs napisał(a):Objawow zadnych nie bedzie!! U mnie dzis 160 000 na swiecach i dzialaja prawidlowo. Wykrecili dzis jedna zeby spisac numery i swieczka byla w super stanie Firmy NGK z niebieskim napisem na porcelanie MAZDA.Wiec nadal ORI heheh


biorac pod uwagę ze "trochę" tych kilosów nabiłeś też już z lpg to dla mnie szok :P bo powinny nadawać się już dawno do śmieci <oczy> musiałeś dostać jakies speszial edyszyn na pierwszym montażu ;)

Gieniek auto coś siadło od ostatniej foty jeszcze?
Ostatnio edytowano 2 sty 2016, 21:08 przez Socyopatic, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez WisniaUs » 2 sty 2016, 21:05

Socyopatic napisał(a): jakies speszial edyszyn


NO tak ,dzialalo wszystko ok ale jak zalozyli nowe swieczki w poniedzialek to widac zdecydowana poprawe pracy silnika <spoko>
WisniaUs
 

Postprzez Geniek » 3 sty 2016, 16:48

lukasssss1 napisał(a):Może jakaś epidemia, u mnie to samo od kilku dni , piszczy im szybciej tym głośniej, zaczyna to mocno denerwować <co?>

Geniek jakiś krótki opis zabiegu, uwagi ??

Postaram się dziś wieczór coś dokladniej opisać. Może i jakaś fotka wleci :)

Dopisano 4 sty 2016, 15:24:

Miało być wczoraj jest dzisiaj. Poniżej krótka fotorelacja z czyszczenia wentylatora dmuchawy.

1. Wentylator należy wydobyć z auta. Tutaj akurat brak fotki ale proces jest bardzo prosty. Po stronie pasażera pod schowkiem mamy dostęp do samego wentylatora. Samego schowka nie musimy do tego wyciągać. Wentylator trzyma się na trzech śrubach krzyżakowych. Należy je odkręcić i odpiąć wtyczkę zasilającą.

2. Tuataj fotka na sam wentylator.
DSC_0332.JPG


3. Na sam początek musimy zdjąć opaskę samozaciskową.
DSC_0333.JPG


4. Następnie jak dla mnie najcięższe zadanie – zdjęcia samego wirnika. Należy go podważać do góry używając do tego sporo siły. Należy uważać aby go nie pokrzywić albo co gorzej połamać.
DSC_0334.JPG


5. Takie cuś się nam pokazuje po zdjęciu wirnika. Jak widać silnik jest mocno zabrudzony i wymaga czyszczenia.
DSC_0337.JPG


6. Aby wyciągnąć sam silnik z obudowy należy odkręcić śruby (śrubę) mocującą i wypchnąć go na zewnatrz.
DSC_0335.JPG


Ja do czyszczenia użyłem sprężonego powietrza oraz ostukiwania. Potem potraktowałem komutator i szczotki środkiem do czyszczenia kontaktów elektrycznych. Na koniec całość składamy w kupę hahaha w odwrotnej kolejności. W moim przypadku ustało rzężenie i popiskiwanie ze strony wentylatora. Na jak długo to się zobaczy <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2014, 16:16
Posty: 631 (1/4)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda GH 2l/AT 2010

Postprzez Geniek » 24 sty 2016, 22:53

Minął już ponad miesiąc od założenia eibach-ów. Jest lepiej niż było, sprężyny się ułożyły ale dziura w nadkolu jest większa z przodu niż z tyłu. Myślałem, że będzie bardziej równo. :( Fotki niestety nie mam bo auto takie brudne, że heeeej.
Przy okazji czekam na 2 paczuszki do wykonania 2 małych modów. Niestety trochę to potrwa ale do tego czasu nic nie powiem ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2014, 16:16
Posty: 631 (1/4)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda GH 2l/AT 2010

Postprzez WisniaUs » 24 sty 2016, 23:13

No to pewnie lampy od MPSa hahaha hahaha hahaha hahaha
WisniaUs
 

Postprzez Geniek » 24 sty 2016, 23:18

WisniaUs napisał(a):No to pewnie lampy od MPSa hahaha hahaha hahaha hahaha

Prawie bo od A-speca <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2014, 16:16
Posty: 631 (1/4)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda GH 2l/AT 2010

Postprzez rafałmazda » 24 sty 2016, 23:18

Geniek napisał(a):dziura w nadkolu jest większa z przodu niż z tyłu

nic z tym nie zrobisz – tak są nadkola wycięte <oczy> chyba że gwint założysz <diabełek>
WisniaUs napisał(a):pewnie lampy od MPSa

chyba dawno już w niebo nie patrzyłeś <alien>
hahaha hahaha hahaha
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Geniek » 24 sty 2016, 23:21

rafalmazda6 napisał(a):
Geniek napisał(a):dziura w nadkolu jest większa z przodu niż z tyłu

nic z tym nie zrobisz – tak są nadkola wycięte <oczy> chyba że gwint założysz <diabełek>

Chyba, ze walne wieksze kolka na przod hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2014, 16:16
Posty: 631 (1/4)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda GH 2l/AT 2010

Postprzez rafałmazda » 24 sty 2016, 23:25

ale to dodatkowe koszty <oczy> w sumie gwint też :| mam pomysł <czarodziej> zainwestuj w brzeszczot i przednie sprężyny skróć o jeden zwój <glupek2> <lol> a jak chcesz mieć najniższą Madzię pod słońcem – całkowicie sprężyny wyciągnij i włóż takie od długopisów hahaha
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Geniek » 25 sty 2016, 12:38

rafalmazda6 napisał(a):ale to dodatkowe koszty <oczy> w sumie gwint też :| mam pomysł <czarodziej> zainwestuj w brzeszczot i przednie sprężyny skróć o jeden zwój <glupek2> <lol> a jak chcesz mieć najniższą Madzię pod słońcem – całkowicie sprężyny wyciągnij i włóż takie od długopisów hahaha

A wiesz co, poważnie się zastanawiałem nad tymi springami i ich skróceniem. Nie wiem tylko jak by to wpłynęło na ich żywotność, prowadzenia autka i inne takie. Ale przynajmniej by było prosto małym nakładem $$
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2014, 16:16
Posty: 631 (1/4)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda GH 2l/AT 2010

Postprzez WisniaUs » 25 sty 2016, 16:34

Wsadz na tyl ori i sie wyrówna :] hahaha <lol>
WisniaUs
 

Postprzez Dominator » 25 sty 2016, 18:51

Nie wyrowna sie. U mnie brat ma ta sama wersje ale bez AT i tyl tak samo nizszy, po wyjeciu tylu i wsadzeniu ori, dupa sterczy, powrocil do eibachow. Producent tak se wymyslil i trzeba z tym zyc.
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez WisniaUs » 25 sty 2016, 20:06

Dominik przeciez ja to zrobilem JOKE <spoko>
WisniaUs
 

Postprzez Geniek » 25 sty 2016, 21:13

Wiem, wiem nie ma szansy na to żeby było jak trzeba na ori springach z tyłu. Za dużo siadła i faktycznie dupsko by za bardzo na nich sterczało. Nic trzeba będzie z tym żyć :P ale myślę, że dam radę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2014, 16:16
Posty: 631 (1/4)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda GH 2l/AT 2010

Postprzez rafałmazda » 26 sty 2016, 00:00

ewentualnie wsadź pod maskę gdzieś jakąś paletę z kilkoma workami betonu np. i też będzie dobrze hahaha
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy