No i Eibach nie obnizaja jak jamex czy inne -40mm tylko -30mm , ale wg mnie to nic nie zmienia ten 1 cm.
Sprężyny obniżające – pytania i odpowiedzi
Nie tylko m6 sa zglebione , praktycznie kazda 323f(i pochodnego tego modelu)/x6/x9/mx3/mx6/premacy/ itd itd i nie EIbach, tylko jamex;mts; H&R;vogtland i nie wiem co tam jeszcze jest
, wszystko albo zdecydowana wiekszosc jezdzi na seryjnych amorach. Ja sam juz 6 lat jezdze na obnizeniu i przez 6 lat zuzyly mi kamoki, najtansze chyba amory tylne. Teraz KYb sa to nie wiem ile moga wytrzymac?? Pewnie dożywocie auta
No i Eibach nie obnizaja jak jamex czy inne -40mm tylko -30mm , ale wg mnie to nic nie zmienia ten 1 cm.
No i Eibach nie obnizaja jak jamex czy inne -40mm tylko -30mm , ale wg mnie to nic nie zmienia ten 1 cm.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Dokładnie, nie tylko. Ale ja opisałem M6 bo ten dział znam najbardziej i tu praktycznie tylko Eibachy sąrafał88 napisał(a):Nie tylko m6 sa zglebione

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
ktos cial seryjne sprezyny o pare zwoi kiedys?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
rafał88 dzieki ale mi bardziej chodziło o coś aby kupić markowego i używanego np. H&R bo na takich sprężynach mi sie super jeździ a mts ciut za miękki no i kwota 700 za same sprężyny to dość drogo biorac pod uwage ze do niektóry gwinta w tej cenie kupuja
kwestia czy w 323f bj jest taki sam zestaw sprezyn np.
kwestia czy w 323f bj jest taki sam zestaw sprezyn np.
Mam pewien problem z dopasowaniem springów Eibach do swojego samochodu (Mazda 6 Kombi, 2.0 Diesel, 2004).
Mam możliwość kupienia używanych Eibachów. Są one w kolorze niebieskim czyli z tego co już się dowiedziałem to były/są oferowane przez ASO Mazdy jako dodatkowe akcesoria.
Problem w tym, że po wybitych na nich symbolach nie jestem w stanie ustalić czy będą pasowały do mojego auta.
KBA 90835 (to jest na wszystkich czterech)
4100 77 761HA i ST 55004 (na dwóch)
4100 77 760VA i SQ 55004 (na dwóch pozostałych)
Pytałem w Eibach.pl, ale w związku z tym, że to springi robione dla Mazdy, mają inne oznaczenia, więc oni nie ustalą tego po kodach, bo nie mają w katalogu.
Dzwoniłem do ASO, ale też nie potrafili konkretnie nic stwierdzić.
Jedyne co powiedzieli to, że nowe Eibachy do kupienia u nich (pasujące do mojego samochodu) mają symbol 4100 77 763A, czyli jeszcze zupełnie coś innego.
Te używki jeździły podobno też w kombi diesel tyle, że 2006. Więc nie wiem czy to, że ja mam przedlifta coś zmienia w tym przypadku. No i też to, że były zamontowane w takim modelu niekoniecznie oznacza, że były akurat do niego przeznaczone...
Może ktoś jest w stanie rozszyfrować te oznaczenia, bo boję się kupować trochę w ciemno
Mam możliwość kupienia używanych Eibachów. Są one w kolorze niebieskim czyli z tego co już się dowiedziałem to były/są oferowane przez ASO Mazdy jako dodatkowe akcesoria.
Problem w tym, że po wybitych na nich symbolach nie jestem w stanie ustalić czy będą pasowały do mojego auta.
KBA 90835 (to jest na wszystkich czterech)
4100 77 761HA i ST 55004 (na dwóch)
4100 77 760VA i SQ 55004 (na dwóch pozostałych)
Pytałem w Eibach.pl, ale w związku z tym, że to springi robione dla Mazdy, mają inne oznaczenia, więc oni nie ustalą tego po kodach, bo nie mają w katalogu.
Dzwoniłem do ASO, ale też nie potrafili konkretnie nic stwierdzić.
Jedyne co powiedzieli to, że nowe Eibachy do kupienia u nich (pasujące do mojego samochodu) mają symbol 4100 77 763A, czyli jeszcze zupełnie coś innego.
Te używki jeździły podobno też w kombi diesel tyle, że 2006. Więc nie wiem czy to, że ja mam przedlifta coś zmienia w tym przypadku. No i też to, że były zamontowane w takim modelu niekoniecznie oznacza, że były akurat do niego przeznaczone...
Może ktoś jest w stanie rozszyfrować te oznaczenia, bo boję się kupować trochę w ciemno
Patrzyłeś tutaj: http://www.mazda.pl/serwis-i-akcesoria/ ... 410077770/
?
Przedlift/polift nie ma znaczenia nawet jeśli na sprężynach inny jest numer, to będą na 100% pasować. Musisz tylko dopilnować kwestię diesel/benzyna i kombi/sedan-hatchback, bo te dwa parametry mają kluczowe znaczenie.
?
Przedlift/polift nie ma znaczenia nawet jeśli na sprężynach inny jest numer, to będą na 100% pasować. Musisz tylko dopilnować kwestię diesel/benzyna i kombi/sedan-hatchback, bo te dwa parametry mają kluczowe znaczenie.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Tak tak, patrzyłem. Według tej stronki to jest jeszcze inny symbol niż mi podali w ASO przez telefon
Z tego co mówi sprzedający to te springi jeździły u niego w dieslu kombi czyli by pasowało. Róznica tylko w roczniku, u niego 2006, u mnie 2004.
Tylko nadal nie ma pewności czy on miał założone odpowiednie do swojego modelu...
Dlatego najlepiej by było rozszyfrować te symbole
Z tego co mówi sprzedający to te springi jeździły u niego w dieslu kombi czyli by pasowało. Róznica tylko w roczniku, u niego 2006, u mnie 2004.
Tylko nadal nie ma pewności czy on miał założone odpowiednie do swojego modelu...
Dlatego najlepiej by było rozszyfrować te symbole
WITAM!
Mój problem wyglada następująco założyłem wczoraj do mojej mazdy sprezyny obniżające o -40mm firmy MTS technik i auto kompletnie nie siadlło stoi tak samo jak na oryginalnych sprężynach i w czym problem? Czy moze ktoś poradzić co z tym zrobić? Hajs wydany a efekt zerowy
Mazda 323F BA 1.5 1995r
Pozdrawiam i czekam na pomoc
Mój problem wyglada następująco założyłem wczoraj do mojej mazdy sprezyny obniżające o -40mm firmy MTS technik i auto kompletnie nie siadlło stoi tak samo jak na oryginalnych sprężynach i w czym problem? Czy moze ktoś poradzić co z tym zrobić? Hajs wydany a efekt zerowy
Mazda 323F BA 1.5 1995r
Pozdrawiam i czekam na pomoc
Ostatnio edytowano 12 mar 2016, 09:42 przez seall, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 19 lut 2016, 17:42
- Posty: 5
Czy na pewno były to sprężyny dedykowane do Twojego modelu auta?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje