Coś mi się wydaje, że to będzie trochę wiejsko wyglądało. Auto to nie choinka
Mazda3 BK LF ’03 TOP SPORT Aero ≡USA style≡ – by pawcio1017™
Obrysówki w 3'ce?
To już lepsze byłyby ambery.
Coś mi się wydaje, że to będzie trochę wiejsko wyglądało. Auto to nie choinka
Coś mi się wydaje, że to będzie trochę wiejsko wyglądało. Auto to nie choinka
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1038
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
macvas napisał(a): Trzeba tylko wiedzieć jak to położyć, aby było trwałe i na szybie nie wystąpił ten irytujący efekt mgiełki.
QbxM3 napisał(a):Rainx posiedzi nawet i 2 miesiące jeżeli szyba zostanie wcześniej odtłuszczona , najlepsza do tego jest IPAi kładziemy w suchym pomieszczeniu i zostawiamy na około 10 minut:D
Wszelkie instrukcje mile widziane

macvas napisał(a):Paweł jeśli da radę to zrób krótką fotorelację z moda tych obrysówek.. zastanawia mnie jak to będzie wyglądać.
dicon napisał(a):Czekam na obrysówki ;>
Na początku lutego będę ogarniać. Jak wszystko wypali tak jak planuję to zrobię jakieś fotostory. Na razie jestem na etapie sprawdzania czy oprawka BAY15d na pewno pasuje w miejsce fabrycznej BAY15s, choć dziś się poddałem ze względu na masakryczny dostęp bez demontażu reflektora. Teoretycznie oprawki BAY15s i BAY15d są zamienne, ale lepiej się upewnić...
ezg_siwy napisał(a):Obrysówki w 3'ce?To już lepsze byłyby ambery.
Coś mi się wydaje, że to będzie trochę wiejsko wyglądało. Auto to nie choinka
Nie wiem przez co rozumiesz "ambery" i w jaki sposób chciałbyś je stworzyć w trójce?

Będzie to mniej więcej wyglądało tak:
PRZÓD: (oczywiście bez angel-eyes)
TYŁ: w fabrycznych odblaskach w zderzaku wpadną oprawki z pomarańczowymi żarówkami W5W. Efekt powinien być mniej więcej taki jak na tej MX-5:
Tymczasem dzisiaj przyszła kolejna paczuszka dająca zajęcie na zimowe wieczory...

Ambery, to własnie to, co chcesz zrobić, czyli kierunki palące się na stałe na powiedzmy 30% mocy. Niektórzy mówią też blinkery. Obrysówki, to bardziej to, co własnie w tym MX-5 i to, co chcesz zrobić z tyłu. Czekam na efekt u Ciebie, zazwyczaj dobrze to wygląda i sam nad tym kiedyś myślałem. Jestem ciekaw tylko jak to będzie uruchamiane? Z postojówkami, pozycjami czy jakiś osobny włącznik do tego planujesz dać, co by przed misiakami można było zgasić?
Będziesz polerował w zimowe wieczory?
Zdradź chociaż jakie parametry felg, bo pewnie wzoru nie zdradzisz?
Będziesz polerował w zimowe wieczory?
Zdradź chociaż jakie parametry felg, bo pewnie wzoru nie zdradzisz?
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
zemoj napisał(a):Ambery, to własnie to, co chcesz zrobić, czyli kierunki palące się na stałe na powiedzmy 30% mocy. Niektórzy mówią też blinkery. Obrysówki, to bardziej to, co własnie w tym MX-5 i to, co chcesz zrobić z tyłu.
A wg mnie ambery to raczej kierunki machnięte folią/farbą na pomarańczowo
A tutaj by chodziło o blinkery (US). I nie jest to wiejski tuning – auto nie wygląda jak choinka, tylko nawet zyskuje na elegancji. Gdyby tylko nie kwestia ewentualnych problemów z policją...
Z niecierpliwością czekam na przymiarkę felg! : )
No właśnie często mieszane jest użycie określenia "amber" zarówno do tego, co napisałeś i do tego, co robi Pawcio. Ogólnie amber to bursztyn, bursztyn, to pomarańcz, więc określenie pasuje poniekąd tu i tu.
Wtf? Jakiś Miodek mi się włączył
Wtf? Jakiś Miodek mi się włączył
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
siema wszystkim sam mam w swojej trójce kierunki zdobione w stylu ala US i wygląda to całkiem dobrze
jeżdżę już tak prawie 8 miesięcy i z policja nie miałem jak dotąd problemów a często ich mijam na mieście i nie raz mnie zatrzymywali na kontrole trzeźwości jedyne do czego się dowalili to do naklejki na przedniej szybie.. :p moim zdaniem poprawia wygląd a i zrobienie tego nie jest jakieś trudne 
- Od: 5 lip 2014, 12:20
- Posty: 8
- Auto: Mazda 3 hatchback 2.0 150KM 2003r
zemoj napisał(a):Ambery, to własnie to, co chcesz zrobić, czyli kierunki palące się na stałe na powiedzmy 30% mocy. Niektórzy mówią też blinkery. Obrysówki, to bardziej to, co własnie w tym MX-5 i to, co chcesz zrobić z tyłu. Czekam na efekt u Ciebie, zazwyczaj dobrze to wygląda i sam nad tym kiedyś myślałem. Jestem ciekaw tylko jak to będzie uruchamiane? Z postojówkami, pozycjami czy jakiś osobny włącznik do tego planujesz dać, co by przed misiakami można było zgasić?
Będziesz polerował w zimowe wieczory?![]()
Zdradź chociaż jakie parametry felg, bo pewnie wzoru nie zdradzisz?
Typowy amber kojarzy mi się z pomarańczowym szkłem a nie tylko światłem. Dobra miodki, macie rację
Co do felg – też poniekąd będzie jakby trochę po amerykańsku (choć obręcze same w sobie produkcji niemieckiej) bo wbrew wcześniejszym zaprzeczeniom skusiłem się na chromy




Pochwal się tymi BBS'ami z szerokim parapetem bo nie wytrzymamy do wiosny
Co do amberów to będę śledził temat bo nie powiem też mnie to korci
Ja myślałem żeby wykorzystać do tego ten boczny pomarańczowy odblask w przedniej lampie ale to pewnie będzie wiązać się z jej rozklejeniem
Co do amberów to będę śledził temat bo nie powiem też mnie to korci
Ja myślałem żeby wykorzystać do tego ten boczny pomarańczowy odblask w przedniej lampie ale to pewnie będzie wiązać się z jej rozklejeniem
Wracają na chwilę do niewidzialnych wycieraczek.
Używam 4nano od jakichś 2 lat.
Na bocznych szybach sprawdza się, bez żadnego ALE.
Szyba przednia i tylna .... zależy od użytkowania auta. Żeby 4nano działało trzeba rozwinąć min 80km/h. W związku z tym nakładam zawsze na wyjazdy wakacyjne. Trzeba się nastawić na to, że miesiąc po nałożeniu przednie wycieraczki idą do kosza. Efekt pozostaje od lata do wiosny
Używam 4nano od jakichś 2 lat.
Na bocznych szybach sprawdza się, bez żadnego ALE.
Szyba przednia i tylna .... zależy od użytkowania auta. Żeby 4nano działało trzeba rozwinąć min 80km/h. W związku z tym nakładam zawsze na wyjazdy wakacyjne. Trzeba się nastawić na to, że miesiąc po nałożeniu przednie wycieraczki idą do kosza. Efekt pozostaje od lata do wiosny
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
DariusBtm napisał(a):Ja myślałem żeby wykorzystać do tego ten boczny pomarańczowy odblask w przedniej lampie ale to pewnie będzie wiązać się z jej rozklejeniem
Też nad tym początkowo myślałem, ale nie chciałbym aż tak ingerować w lampę. Przy moim rozwiązaniu w razie czego przepinam oprawkę i dalej będzie seria
Grzegorz K napisał(a):Trzeba się nastawić na to, że miesiąc po nałożeniu przednie wycieraczki idą do kosza.
Serio?

Z nowinek – mazda przeszła dziś przegląd. Stan określono przez diagnostę na wzorcowy


A jakiej opinii spodziewałeś się na przeglądzie?
Pracujesz na to cały rok przecież
Powodzenia i oby tak dalej 

- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
pawcio1017 napisał(a):Z nowinek – mazda przeszła dziś przegląd. Stan określono przez diagnostę na wzorcowy
No to gratuluję


- Od: 2 lis 2010, 22:25
- Posty: 325
- Skąd: Łódź
- Auto: była: Mazda 323f BJ '99 1.8 16v 114km, Mazda 3 BK '06 2.0 LF, Ford Focus MK3 FL 1.5 EcoBoost '18 ST-Line 182KM RaceRed
jest: Ford Focus MK4 ST '20 RaceRed
Ja celowo jeżdżę na taką stację gdzie akurat przykładają się dosyć mocno do kontroli. Ale dzięki temu bez żadnego proszenia się każdorazowo auto przejeżdża przez pełną ścieżkę diagnostyczną włącznie z analizą spalin, kontrolą szczelności LPG, ustawieniem świateł itp...
Co do felg – trochę się sprawy pokrzaczyły, bo w miejscu gdzie miałem chromować tą jedną sztukę okazało się że na aluminium nie ogarną tak, żeby było to trwałe (brakuje w ich technologii jednej z kąpieli). A bez znajomości chromowanie to baaaardzo droga impreza... Ale wstępnie mam już opanowaną alternatywną opcję, myślę że w lutym temat felg w końcu ruszy i zostaną dopieszczone to wtedy się pochwale
Na razie ogarnąłem (też wstępnie) temat dekielków, prawdopodobnie będzie to coś takiego:
Dylemat tylko, czy logo Mazdy czy może Mazdaspeed?
Co do felg – trochę się sprawy pokrzaczyły, bo w miejscu gdzie miałem chromować tą jedną sztukę okazało się że na aluminium nie ogarną tak, żeby było to trwałe (brakuje w ich technologii jednej z kąpieli). A bez znajomości chromowanie to baaaardzo droga impreza... Ale wstępnie mam już opanowaną alternatywną opcję, myślę że w lutym temat felg w końcu ruszy i zostaną dopieszczone to wtedy się pochwale
Dylemat tylko, czy logo Mazdy czy może Mazdaspeed?

Zdecydowanie Mazdy udawanie zostawmy innym markom na B
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
pawcio1017 napisał(a):Ja celowo jeżdżę na taką stację gdzie akurat przykładają się dosyć mocno do kontroli.

-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3601 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Dzisiaj mały serwis:
Po 11tys. km przy przebiegu 233563km zmieniony olej wraz z filtrem. Po długich namysłach wybór ponownie padł na zestaw MazdaOriginalOil 5w30 + Filtron OP532/2. Stwierdziłem, że skoro wszystko jest OK i oleju nie ubyło ani grama to nie ma co kombinować, żeby nie przedobrzyć...
Dodatkowo, profilaktycznie zmieniony został także płyn w układzie wspomagania na świeżutki Elfmatic G3.
Przy okazji znalazłem przyczynę lekkiego przerywania, które ostatnio jakby się coraz bardziej nasilało – świeca na 1 cylindrze powiedziała
. Po wykręceniu ceramika rozpadła się na kawałki...
To co cieszy najbardziej i jest rekompensatą za pieniądze włożone w silnik:
25.06.2015r – stan oleju świeżo po zalaniu
9.02.2016 – stan oleju po 11tyś. km bez najmniejszej dolewki
Po 11tys. km przy przebiegu 233563km zmieniony olej wraz z filtrem. Po długich namysłach wybór ponownie padł na zestaw MazdaOriginalOil 5w30 + Filtron OP532/2. Stwierdziłem, że skoro wszystko jest OK i oleju nie ubyło ani grama to nie ma co kombinować, żeby nie przedobrzyć...
Dodatkowo, profilaktycznie zmieniony został także płyn w układzie wspomagania na świeżutki Elfmatic G3.
Przy okazji znalazłem przyczynę lekkiego przerywania, które ostatnio jakby się coraz bardziej nasilało – świeca na 1 cylindrze powiedziała
To co cieszy najbardziej i jest rekompensatą za pieniądze włożone w silnik:
25.06.2015r – stan oleju świeżo po zalaniu
9.02.2016 – stan oleju po 11tyś. km bez najmniejszej dolewki

Jak się objawiało to przerywanie?
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1038
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości