Mazda3 BK LF ’03 TOP SPORT Aero ≡USA style≡ – by pawcio1017™

BP / BN / BM / BL / BK

Postprzez ezg_siwy » 13 sty 2016, 10:39

Obrysówki w 3'ce? :| To już lepsze byłyby ambery.
Coś mi się wydaje, że to będzie trochę wiejsko wyglądało. Auto to nie choinka :)
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2014, 11:58
Posty: 1038
Skąd: Zgierz / Warszawa
Auto: Mazda 3 Kintaro

Postprzez pawcio1017 » 13 sty 2016, 15:12

macvas napisał(a): Trzeba tylko wiedzieć jak to położyć, aby było trwałe i na szybie nie wystąpił ten irytujący efekt mgiełki.


QbxM3 napisał(a):Rainx posiedzi nawet i 2 miesiące jeżeli szyba zostanie wcześniej odtłuszczona , najlepsza do tego jest IPA <spoko> i kładziemy w suchym pomieszczeniu i zostawiamy na około 10 minut:D


Wszelkie instrukcje mile widziane <spoko> Myślałem o porządnym umyciu, odtłuszczeniu acetonem (mam dostęp a w sumie szybie nic nie powinno się stać), na to cleaner i wtedy Rain-X. Wiosną będę testować <oczko>


macvas napisał(a):Paweł jeśli da radę to zrób krótką fotorelację z moda tych obrysówek.. zastanawia mnie jak to będzie wyglądać.


dicon napisał(a):Czekam na obrysówki ;>


Na początku lutego będę ogarniać. Jak wszystko wypali tak jak planuję to zrobię jakieś fotostory. Na razie jestem na etapie sprawdzania czy oprawka BAY15d na pewno pasuje w miejsce fabrycznej BAY15s, choć dziś się poddałem ze względu na masakryczny dostęp bez demontażu reflektora. Teoretycznie oprawki BAY15s i BAY15d są zamienne, ale lepiej się upewnić...

ezg_siwy napisał(a):Obrysówki w 3'ce? :| To już lepsze byłyby ambery.
Coś mi się wydaje, że to będzie trochę wiejsko wyglądało. Auto to nie choinka :)


Nie wiem przez co rozumiesz "ambery" i w jaki sposób chciałbyś je stworzyć w trójce? <oczy>

Będzie to mniej więcej wyglądało tak:

PRZÓD: (oczywiście bez angel-eyes)
HTB1zsADGXXXXXXWXVXXq6xXFXXXl.jpg


TYŁ: w fabrycznych odblaskach w zderzaku wpadną oprawki z pomarańczowymi żarówkami W5W. Efekt powinien być mniej więcej taki jak na tej MX-5:
IMG_20150624_210417_hdr.jpg



Tymczasem dzisiaj przyszła kolejna paczuszka dająca zajęcie na zimowe wieczory... :>
20160113_115330.jpg
20160113_121932.jpg
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Postprzez zemoj » 13 sty 2016, 15:52

Ambery, to własnie to, co chcesz zrobić, czyli kierunki palące się na stałe na powiedzmy 30% mocy. Niektórzy mówią też blinkery. Obrysówki, to bardziej to, co własnie w tym MX-5 i to, co chcesz zrobić z tyłu. Czekam na efekt u Ciebie, zazwyczaj dobrze to wygląda i sam nad tym kiedyś myślałem. Jestem ciekaw tylko jak to będzie uruchamiane? Z postojówkami, pozycjami czy jakiś osobny włącznik do tego planujesz dać, co by przed misiakami można było zgasić?

Będziesz polerował w zimowe wieczory? :>
Zdradź chociaż jakie parametry felg, bo pewnie wzoru nie zdradzisz? ;)
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez slisman » 13 sty 2016, 16:19

zemoj napisał(a):Ambery, to własnie to, co chcesz zrobić, czyli kierunki palące się na stałe na powiedzmy 30% mocy. Niektórzy mówią też blinkery. Obrysówki, to bardziej to, co własnie w tym MX-5 i to, co chcesz zrobić z tyłu.


A wg mnie ambery to raczej kierunki machnięte folią/farbą na pomarańczowo :D
A tutaj by chodziło o blinkery (US). I nie jest to wiejski tuning – auto nie wygląda jak choinka, tylko nawet zyskuje na elegancji. Gdyby tylko nie kwestia ewentualnych problemów z policją...

Z niecierpliwością czekam na przymiarkę felg! : )
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2010, 15:49
Posty: 981 (42/24)
Skąd: Trójmiasto
Auto: Ford Explorer 4.0 SOHC V6 205 km

Postprzez zemoj » 13 sty 2016, 16:31

No właśnie często mieszane jest użycie określenia "amber" zarówno do tego, co napisałeś i do tego, co robi Pawcio. Ogólnie amber to bursztyn, bursztyn, to pomarańcz, więc określenie pasuje poniekąd tu i tu.
Wtf? Jakiś Miodek mi się włączył <rotfl>
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez TEEMA » 13 sty 2016, 18:15

siema wszystkim sam mam w swojej trójce kierunki zdobione w stylu ala US i wygląda to całkiem dobrze :) jeżdżę już tak prawie 8 miesięcy i z policja nie miałem jak dotąd problemów a często ich mijam na mieście i nie raz mnie zatrzymywali na kontrole trzeźwości jedyne do czego się dowalili to do naklejki na przedniej szybie.. :p moim zdaniem poprawia wygląd a i zrobienie tego nie jest jakieś trudne ;)
Początkujący
 
Od: 5 lip 2014, 12:20
Posty: 8
Auto: Mazda 3 hatchback 2.0 150KM 2003r

Postprzez pawcio1017 » 13 sty 2016, 22:04

zemoj napisał(a):Ambery, to własnie to, co chcesz zrobić, czyli kierunki palące się na stałe na powiedzmy 30% mocy. Niektórzy mówią też blinkery. Obrysówki, to bardziej to, co własnie w tym MX-5 i to, co chcesz zrobić z tyłu. Czekam na efekt u Ciebie, zazwyczaj dobrze to wygląda i sam nad tym kiedyś myślałem. Jestem ciekaw tylko jak to będzie uruchamiane? Z postojówkami, pozycjami czy jakiś osobny włącznik do tego planujesz dać, co by przed misiakami można było zgasić?

Będziesz polerował w zimowe wieczory? :>
Zdradź chociaż jakie parametry felg, bo pewnie wzoru nie zdradzisz? ;)


Typowy amber kojarzy mi się z pomarańczowym szkłem a nie tylko światłem. Dobra miodki, macie rację :P Dokładniej będzie to połączenie blinkerów z przodu z obrysami z tyłu. Będzie to świecić na osobnym włóknie 5W, niezależnie od kierunków. Podpinać się mam zamiar pod pozycję bez żadnych zbędnych włączników. Myślę, że z misiakami nie będzie aż takich problemów, ale postaram się to tak wykombinować żeby w razie czego można było na miejscu bezproblemowo odpiąć.


Co do felg – też poniekąd będzie jakby trochę po amerykańsku (choć obręcze same w sobie produkcji niemieckiej) bo wbrew wcześniejszym zaprzeczeniom skusiłem się na chromy <lol> . 7,5Jx17 ET40. Z oponami 205/50 będzie bardzo niewielki naciąg ale nie powinno nic obcierać. Trzy obręcze do porządnego mycia i dopieszczenia przez polerowanie. Czwarta niestety do ponownego chromowania. Ale za takie pieniądze to i tak jest bardzo dobrze <spoko> Jutro przymiarka dla pewności że wszystko pasuje. Co do wzoru – Adamie może jeszcze nie wiesz, ale ja jestem uparty chłopak i jak mi coś wpadnie w oko to nie odpuszczam <lol> Więc wzór znasz :P
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Postprzez DariusBtm » 22 sty 2016, 06:40

Pochwal się tymi BBS'ami z szerokim parapetem bo nie wytrzymamy do wiosny :P
Co do amberów to będę śledził temat bo nie powiem też mnie to korci ;P
Ja myślałem żeby wykorzystać do tego ten boczny pomarańczowy odblask w przedniej lampie ale to pewnie będzie wiązać się z jej rozklejeniem :(
Załączniki
ambery.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2013, 19:01
Posty: 184 (0/1)
Skąd: Śląsk
Auto: Mazda 3 BK
Benzyna 1.6 105KM Z6
2004r.
"blacked"

Postprzez Grzegorz K » 24 sty 2016, 13:59

Wracają na chwilę do niewidzialnych wycieraczek.
Używam 4nano od jakichś 2 lat.
Na bocznych szybach sprawdza się, bez żadnego ALE.
Szyba przednia i tylna .... zależy od użytkowania auta. Żeby 4nano działało trzeba rozwinąć min 80km/h. W związku z tym nakładam zawsze na wyjazdy wakacyjne. Trzeba się nastawić na to, że miesiąc po nałożeniu przednie wycieraczki idą do kosza. Efekt pozostaje od lata do wiosny :D
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 20:38
Posty: 1002 (0/2)
Skąd: Piława Górna
Auto: Mazda 3 BK 2005 HB Y6

Postprzez pawcio1017 » 27 sty 2016, 23:14

DariusBtm napisał(a):Ja myślałem żeby wykorzystać do tego ten boczny pomarańczowy odblask w przedniej lampie ale to pewnie będzie wiązać się z jej rozklejeniem :(


Też nad tym początkowo myślałem, ale nie chciałbym aż tak ingerować w lampę. Przy moim rozwiązaniu w razie czego przepinam oprawkę i dalej będzie seria ;)


Grzegorz K napisał(a):Trzeba się nastawić na to, że miesiąc po nałożeniu przednie wycieraczki idą do kosza.


Serio? :| Rozwiń temat. Plan mam taki, że najpierw porządne umycie szyby, na to IPA (czyli w sumie jeszcze porządniejsze umycie z odtłuszczeniem) i wtedy NW z odczekaniem doby bez kontaktu szyby z wodą. Wiosną zobaczymy co z tego będzie <oczy>


Z nowinek – mazda przeszła dziś przegląd. Stan określono przez diagnostę na wzorcowy <spoko>
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Postprzez francesco_franco » 28 sty 2016, 11:32

A jakiej opinii spodziewałeś się na przeglądzie? <spoko> Pracujesz na to cały rok przecież :) Powodzenia i oby tak dalej :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2014, 20:41
Posty: 975 (17/34)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue

Postprzez mlodyldz » 28 sty 2016, 20:43

pawcio1017 napisał(a):Z nowinek – mazda przeszła dziś przegląd. Stan określono przez diagnostę na wzorcowy <spoko>

No to gratuluję <lol> . A czego się spodziewałeś <rotfl> . Nie żebym miał coś do diagnostów ale patrząc czasem na te parchy i ulepy na drogach to czasem aż dziw bierze jak to przeszło ścieżkę <oczy> . Pokaż felgi, a nie tu mydlisz oczy jakimś przeglądem :> .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lis 2010, 22:25
Posty: 325
Skąd: Łódź
Auto: była: Mazda 323f BJ '99 1.8 16v 114km, Mazda 3 BK '06 2.0 LF, Ford Focus MK3 FL 1.5 EcoBoost '18 ST-Line 182KM RaceRed
jest: Ford Focus MK4 ST '20 RaceRed

Postprzez pawcio1017 » 29 sty 2016, 14:40

Ja celowo jeżdżę na taką stację gdzie akurat przykładają się dosyć mocno do kontroli. Ale dzięki temu bez żadnego proszenia się każdorazowo auto przejeżdża przez pełną ścieżkę diagnostyczną włącznie z analizą spalin, kontrolą szczelności LPG, ustawieniem świateł itp...

Co do felg – trochę się sprawy pokrzaczyły, bo w miejscu gdzie miałem chromować tą jedną sztukę okazało się że na aluminium nie ogarną tak, żeby było to trwałe (brakuje w ich technologii jednej z kąpieli). A bez znajomości chromowanie to baaaardzo droga impreza... Ale wstępnie mam już opanowaną alternatywną opcję, myślę że w lutym temat felg w końcu ruszy i zostaną dopieszczone to wtedy się pochwale ;) Na razie ogarnąłem (też wstępnie) temat dekielków, prawdopodobnie będzie to coś takiego:


10041271_7_1000x700_dekielki-do-felg-z-dowolnym-logo-_rev002.jpg



Dylemat tylko, czy logo Mazdy czy może Mazdaspeed? :>
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Postprzez Yoki » 29 sty 2016, 14:43

Zdecydowanie Mazdy udawanie zostawmy innym markom na B
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez widmo82 » 29 sty 2016, 20:46

pawcio1017 napisał(a):Ja celowo jeżdżę na taką stację gdzie akurat przykładają się dosyć mocno do kontroli.


<spoko>
Moderator "3BK" -Paweł
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 26 paź 2008, 10:23
Posty: 3601 (81/142)
Skąd: Radom
Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008

Postprzez pawcio1017 » 10 lut 2016, 01:28

Dzisiaj mały serwis:

20160208_184855.jpg



Po 11tys. km przy przebiegu 233563km zmieniony olej wraz z filtrem. Po długich namysłach wybór ponownie padł na zestaw MazdaOriginalOil 5w30 + Filtron OP532/2. Stwierdziłem, że skoro wszystko jest OK i oleju nie ubyło ani grama to nie ma co kombinować, żeby nie przedobrzyć...

Dodatkowo, profilaktycznie zmieniony został także płyn w układzie wspomagania na świeżutki Elfmatic G3.

Przy okazji znalazłem przyczynę lekkiego przerywania, które ostatnio jakby się coraz bardziej nasilało – świeca na 1 cylindrze powiedziała papa. Po wykręceniu ceramika rozpadła się na kawałki...


To co cieszy najbardziej i jest rekompensatą za pieniądze włożone w silnik:

25.06.2015r – stan oleju świeżo po zalaniu
20150625_173456.jpg



9.02.2016 – stan oleju po 11tyś. km bez najmniejszej dolewki
20160209_195923.jpg
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Postprzez caroleck » 10 lut 2016, 08:03

Jak olej stoi w miejscu to aż banan na ustach się pokazuje. Tak trzymaj <spoko>
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2012, 13:47
Posty: 1394 (3/6)
Skąd: Olsztyn
Auto: była: 323F BA Z5 '97R Ben + LPG
jest: 323F BA KF '96R Ben + LPG

Postprzez ezg_siwy » 10 lut 2016, 10:49

Jak się objawiało to przerywanie?
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2014, 11:58
Posty: 1038
Skąd: Zgierz / Warszawa
Auto: Mazda 3 Kintaro

PostTen post został usunięty przez Mr_Bartek 10 lut 2016, 17:02.
Powód: dubel

Postprzez dicon » 10 lut 2016, 13:10

Ja zawsze staram się trzymać maksimum. Gdzieś czytałem, że LF są wrażliwe na braki oleju.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2014, 20:57
Posty: 209 (4/6)
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 3 BK Top '05, 2.0 MZR (LF)

Fiat Punto 55 SX, 96'

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy