Mazda6 GG AJ'06 3.0 V6 223KM

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez xRafalx » 27 gru 2015, 17:34

19Maaarcin89 napisał(a):Naprawa wyceniona na 10500zl :)

Kierownik zadowolony :D To tylko tak psuć samochody :D
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez makmarc » 27 gru 2015, 17:38

19Maaarcin89 napisał(a):Naprawa wyceniona na 10500zl :)


<boje się> <boje się> <boje się> <boje się> za takie co to max 3000zł, skąd te 10500zł? Chyba, że o czymś jeszcze nie wiemy.
makmarc
 

Postprzez tekknoraver » 27 gru 2015, 18:58

xRafalx napisał(a):
19Maaarcin89 napisał(a):Naprawa wyceniona na 10500zl :)

Kierownik zadowolony :D To tylko tak psuć samochody :D

haha ja też byłem zadowolony jak po stłuczce parkingowej zapłacili mi za auto więcej niż ono warte ;) i dobrze,pieniądz sie zawsze nam przydaje więc niech wypłacają,nie mało im płacimy co roku ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 13:03
Posty: 793 (2/0)
Skąd: Kamienna Góra
Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF

Postprzez 19Maaarcin89 » 27 gru 2015, 19:03

Do wymiany jest błotnik lampa i pas przedni reszta do lakuerowania łącznie z maską.
Część ori z ASO wycenione na ponad 7 tysięcy a resztę będzie kosztować naprawa.
Pieniędzy ja z tego nie będę miał bo to warsztat partnerski ubezpieczalni
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez tekknoraver » 27 gru 2015, 21:17

To jak za tę cenę to chyba będzie jak z salonu zrobiona :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 13:03
Posty: 793 (2/0)
Skąd: Kamienna Góra
Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF

Postprzez szkodnik_byd » 27 gru 2015, 21:25

I o to chodzi

A części drogie bo A-spec
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6197 (915/440)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez 19Maaarcin89 » 30 gru 2015, 15:06

I teraz jest problem z dostępnością pasa przedniego. W ASO nie nie mają tej części a sprowadzenie potrwa 6 tygodni.
Pas kosztuje 3500zl a ten sam pas tylko z MPS kosztuje 800zl i jest dostępny na miejscu ale nie jest dedykowany do mojego modelu. Na eBay pas do MPS i A-spec to niby to samo...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez leonidass » 30 gru 2015, 20:37

Mialem podobną sytuację , gdzie robisz auto? aso? , u mnie ogarnięte zostało w 2 tygodnie a wyglądało tak

Obrazek

u mnie wycena a robiłem bezgotówkowo wyszła 13500
a tak zrobili

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2015, 16:53
Posty: 190 (1/1)
Auto: czarne wściekłe
stroker 2.2
evo 6 TME IN PROGRESS
ex.– m6 3.0 v6

Postprzez 19Maaarcin89 » 31 gru 2015, 13:17

Też robię bezgotowkowo ale nie w ASO tylko w warsztacie partnerskim ubezpieczalni, części będą wszystkie zamawiane w ASO bo nigdzie indziej i tak nie można kupić.
Wszystkie części są dostępne w ciągu 5 dni tylko jest problem z tym pasem przednim którego nie mają na stanie i muszą ściągać ze stanów. Niby nie pasuje od innej Mazdy.
Dostałem numer telefonu od kolegi WisniaUS do osoby która zajmuje się Mazdami i on twierdzi że w MPS jest taki sam pas jak w A-spec jednak ASO twierdzi że te pasy są oznaczone dwoma różnymi numerami czyli musi się różnic.
Od kolizji minęło już 3 tygodnie a warsztat dalej nie potrafi załatwić części i pewnie będę musiał czekać 6 tygodni na sprowadzenie ze stanów.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez Socyopatic » 2 sty 2016, 20:34

Bardzo fajnie teraz wnętrze się prezentuje po zmianach <spoko> a z zewnątrz nie ma dramatu, ogarniesz i będzie się błyszczeć lepiej niż przed dzwonkiem ;) p.s pas może się różnic duperelem np. tym, że ma nałożony taki kawałek steropianu, którego pewnie w europejskim mps nie ma (ichniejsze "bezpieczeństwo). Takie moje luźne przypuszczenia bo watpie żeby całość jako całość była inna.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez zemoj » 3 sty 2016, 15:05

Zakładaj pas z MPSa, to naprawisz i zmodzisz jednocześnie ;)

W ASO mają na pewno dostęp do schematów i rysunków części, więc powinno być widać, czy są jakieś zauważalne różnice.
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez matthies » 3 sty 2016, 15:31

ale im się nie chce. Numer jest numer koniec kropka.
Bardzo dużo jak za taką obcierkę, chyba głównie dlatego że amerykaniec.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez zemoj » 3 sty 2016, 15:40

Co to znaczy, że się nie chce? Płacę – wymagam. Jeśli mają podejście, że im się nie chce spojrzeć na rysunek, to zmieniłbym serwis, bo strach pomyśleć, co z lenistwa zaniedbają przy naprawie.
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez matthies » 3 sty 2016, 16:38

w takich instytucjach numerek musi się zgadzać. Podobieństwo to nie jest to samo i wg nich jeśli numer jest inny to część też czymś się różni, nawet jeśli się nie różni, a jest inaczej onumerowana ze względu na przynależność do innego modelu. Niestety tak jest ;)
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez zemoj » 3 sty 2016, 17:50

W tych ASO, w których sam miałem okazję cokolwiek kupować, zawsze pozwalali spojrzeć na rysunki i zobaczyć, czy o tą część na pewno chodzi, ewentualnie coś porównać itd.
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez 19Maaarcin89 » 3 sty 2016, 21:43

matthies napisał(a):w takich instytucjach numerek musi się zgadzać. Podobieństwo to nie jest to samo i wg nich jeśli numer jest inny to część też czymś się różni, nawet jeśli się nie różni, a jest inaczej onumerowana ze względu na przynależność do innego modelu. Niestety tak jest ;)


Dokładnie tak jak mówisz. Przez telefon mi powiedzieli że do mojego modelu jest ten numer części a nie inny i jak kupie pas od MPS to niema możliwości zwrotu.

Warsztat w którym robią samochód wysłał meila do centrali Mazdy z zapytaniem czym te pasy się różnią i czekają na odpowiedź.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez matthies » 3 sty 2016, 22:13

też co innego jak kupujesz coś dla siebie , a co innego jak warsztat musi się rozliczyć z ubezpieczycielem. Za polisą idzie model auta więc wszystko musi banglać.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez zemoj » 4 sty 2016, 08:31

Też prawda. Wywnioskowałem z poprzednich postów, że części Marcin kupuje sam. W zasadzie, to koszty mu wiszą, bo nie on płaci, tylko trochę szkoda, że tyle trzeba czekać, ale w tej sytuacji chyba rozsądniej jest poczekać...
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez Tito01 » 9 sty 2016, 22:53

Witam w klubie stukniętych A-speców :)
Moja czarna od dwóch miesięcy jeździ z wyrwanym z zaczepów zderzakiem, pękniętą atrapą chłodnicy i przerysowaną maską. Szkoda z OC, będę naprawiał sam :)
Cieszą mnie wasze wyceny bo ja póki co dostałem wycenę z Warty na niecałe 3000, z tym, że sprawę przekazali do PZU bo sprawca miał przy sobie nieaktualne zaświadczenie OC <glupek2>
Teraz czekam na wycenę PZU, w międzyczasie zrobiłem rozpoznanie cen części:
zderzak aspec sport do przedlifta ok 3000 zł, atrapa chłodnicy 400 zł, termin ok. 6 tygodni, ceny zbliżone w AZ-Auto, Fox rzeszów, americanautoparts...
zoooom...
Black & White
Klubowicz
 
Od: 6 mar 2008, 23:15
Posty: 934 (35/77)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: 6 (GH)2.0 '09
MX-5(NBFL)1.8 '01

poprzednio:
6 (GY) Sport Wagon 3.0 V6 (AJ) 2004
626(GF,FS),MX-6(GE,KL-DE),323F(BJ,RF)

Postprzez 19Maaarcin89 » 10 sty 2016, 23:10

Jak będziesz naprawiał sam to dadzą pewnie o wiele mniej. Tak miałem w poprzedniej kolizji gdzie naprawialem sam a było uszkodzone praktycznie to samo.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy