Witam
Jakiś czas temu zapaliła się kontrolka od ABS na kompie wyszło ,tył prawy
Po wymianie na nowy cały czas dalej pali się kontrolka ,na kompie znowu wyszło tył prawy.
Dodam że przy wymianie w nowym musieliśmy ściągnąć wtyczke ale polutowalismy wszytko z powrotem
Możliwe żeby nowy czujnik był walniety?
Przy pomiarze oporności jakie wartości powinien wskazywać dobry czujnik?
I jeszcze jedno ,na jaką wartość ustawić omomierz?
Pozdrawiam
Problem z czujnikiem abs
Strona 1 z 1
Uzupełnij profil jaki silnik ,rok itp.
wtyczka powinna pasować ,prawy tył to błąd 13 i taki miałeś ,awaria czujnika z reguły generuje dodatkowe błędy .lutowanie ma wpływ na rezystacje czujnika która powinna się mieścić w przedziale 1.3—1.7 kilohm . jak masz przedlifta to wymiana czujnika nie zawsze pomagała bo problemem był moduł abs ,do którego poprzez złącze przedostawała się woda .poszukaj na forum właściwie wszystko jest opisane o abs. pomiaru oporności dokonaj sobie na głównej wtyczce co wchodzi w moduł przy pompie ,trochę więcej pracy ale masz pomiar jaki dochodzi do modułu .Zakładam że czujnik kupiłeś nowy (zamiennik ) u mnie obydwa nie trzymają oporności ustalonej przez producenta a układ jest sprawny .tak samo powinno być u ciebie zakładając że moduł jest sprawny i czujnik kupiłeś sprawny to układ abs powinien wystartować bez żadnego kasowania błędów bo abs ma samo diagnostykę przy każdy uruchomieniu silnika .
PS .poszło PW
wtyczka powinna pasować ,prawy tył to błąd 13 i taki miałeś ,awaria czujnika z reguły generuje dodatkowe błędy .lutowanie ma wpływ na rezystacje czujnika która powinna się mieścić w przedziale 1.3—1.7 kilohm . jak masz przedlifta to wymiana czujnika nie zawsze pomagała bo problemem był moduł abs ,do którego poprzez złącze przedostawała się woda .poszukaj na forum właściwie wszystko jest opisane o abs. pomiaru oporności dokonaj sobie na głównej wtyczce co wchodzi w moduł przy pompie ,trochę więcej pracy ale masz pomiar jaki dochodzi do modułu .Zakładam że czujnik kupiłeś nowy (zamiennik ) u mnie obydwa nie trzymają oporności ustalonej przez producenta a układ jest sprawny .tak samo powinno być u ciebie zakładając że moduł jest sprawny i czujnik kupiłeś sprawny to układ abs powinien wystartować bez żadnego kasowania błędów bo abs ma samo diagnostykę przy każdy uruchomieniu silnika .
PS .poszło PW
xedos1972
Witam
Problem wydaje się być rozwiązany
Samochód stał jakiś czas nie używany i akumulator rozladowal się całkowicie.
Po naładowaniu wszystkie kontrolki od abs zgasły i abs działa jak wcześniej
Problem wydaje się być rozwiązany
Samochód stał jakiś czas nie używany i akumulator rozladowal się całkowicie.
Po naładowaniu wszystkie kontrolki od abs zgasły i abs działa jak wcześniej
- Od: 22 gru 2012, 21:50
- Posty: 5
- Auto: mazda323F BJ
2001 r.
1,6 benzyna 98 koni
Witam
Ja też mam problem z niedziałającym ABS.
Ostatnio na sporym mrozie kontrolka zgasła i przez chwile było takie brzęczenie po naciśnięciu hamulca.
Ja też mam problem z niedziałającym ABS.
Ostatnio na sporym mrozie kontrolka zgasła i przez chwile było takie brzęczenie po naciśnięciu hamulca.
-
l_tutaj
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości