
Mazda6 GH L5-VE '08 2.5 TOP by Weelkoo – Eibach / 19" 9RR + 18" Work / 2x Lip / Sebring / Folia
Wyglądają identyko jak do GG. Sam mam takie i polecam
. Szkoda, że nie ma ori podstopnicy. A może jest tylko nie znalazłem?

Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
Przemek, Można kupić oryginalną podstopnice.

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
można kupić, można – ale moim zdaniem ta z allegro nie dość że ładniejsza to jeszcze zdecydowanie praktyczniejsza (i do tego tańsza zdecydowanie) 

- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1181 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Kurde Ty zawsze zrobisz fajne fotki czego kolwiek i przez to sie wydaje fajne
Zrobiłbyś sesję z udziałem mojego auta 
A co do nakładek to bardzo ładne!
Ja też myślałem o tej podstopnicy ale jak zobaczyłem jak wygląda w rzeczywistości(sama blacha) to stwierdziłem, że wolę oryginał, pomimo tego, że jest mniejszy i używany
W sumie kolejnym za była cena, bo za cenę tej podstopnicy co masz, kupiłem cały zestaw oryginalnych nakładek i podstopnice w nienagannym stanie 
A co do nakładek to bardzo ładne!
Ja też myślałem o tej podstopnicy ale jak zobaczyłem jak wygląda w rzeczywistości(sama blacha) to stwierdziłem, że wolę oryginał, pomimo tego, że jest mniejszy i używany
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
poza samochodami a jednak w związku z wątkiem
nowy pstrykacz wylądował po choinką (nie doleżał niestety do 24'ego)
zdjęć w nadchodzącym roku z pewnością więc nie braknie
Przy okazji, wszystkim forumowiczom – wesołych i spokojnych!



zdjęć w nadchodzącym roku z pewnością więc nie braknie

Przy okazji, wszystkim forumowiczom – wesołych i spokojnych!
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1181 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
czyli pozamiatane
i weź tu spróbuj być konkurencyjny ze zdjęciami
prezent elegancki
Tobie również wszystkiego dobrego 




rafalmazda6 napisał(a):i weź tu spróbuj być konkurencyjny ze zdjęciami
do teraz zdjęcia wypluwał mi aparat warty obecnie może circa 500 PLN
takie byle jakie testowe z cyklu "mam nową zabawkę, pstrykam gdzie popadnie"
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1181 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Pora na małe podsumowanie roku z GH. Zacznę od statystyk, a więc wg. motostat "pojazd przejechał 19 283 km i zużył 1 765 l paliwa" co przekłada się na średnie spalanie w ciągu roku na poziomie 8.89 l/100km. To tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że wybór 2.5 był wyborem trafionym – w analogicznych warunkach (od poniedziałku do piątku małżonka dojeżdża do pracy po ~4km w jedną stronę, do tego krótkie wypady do sklepów – 1~8km w jedną stronę, w weekendy dłuższe trasy – 30~60km w jedną stronę co tydzień, do tego wypady wypoczynkowe co jakiś czas – 100~200km w jedną stronę no i wypad wakacyjny, od 3000 do 6000km) Mazda 6 GG 2.0 (przedliftowa a więc skrzynia 5-cio biegowa) na dystansie 34000km spaliła średnio 8.63 l/100km a dynamika samochodu zgoła odmienna 
Teraz kwestie wymian i awarii – w ciągu roku od zakupu zdarzył się jeden nieplanowany wydatek, trudno go jednak zaliczyć do awarii bowiem kwestia zużycia eksploatacyjnego – wymiana piasty w prawym tylnym kole. Reszta typowa eksploatacja – komplet tarcz i klocków na obie osie, płyny i filtry, serwis klimatyzacji. Zasadniczo więc zgodnie z oczekiwaniami – lejemy i jeździmy. Oby tak dalej!
W przeciągu roku trochę się pozmieniało – z grubych rzeczy wpadł grill od wersji Dynamic, nowe tłumiki końcowe Sebringa, rozpórka przednia górna GSG, oryginalne aluminiowe nakładki na pedały wraz z podstopnicą no i wisienka na torcie – komplet nowych wzmacnianych i bardzo lekkich felg na lato (Fondmetal 9RR 19x8,5").
Przesiadkę oceniam bardzo dobrze – pod każdym względem jest lepiej niż w GG, poczynając od osiągów i dynamiki, poprzez zabezpieczenie antykorozyjne, wykonanie i wyciszenie wnętrza a kończąc na wyposażeniu. Wszystko przekłada się na wyraźnie lepsze wrażenia z jazdy
Co w tym roku? Był plan na jeszcze mocniejsze obniżenie samochodu ale po wyjeździe wakacyjnym został odłożony – w kilku miejscach na trasie kilka milimetrów niżej stanowiło by już nie lada problem więc temat będzie prawdopodobnie porzucony bo takie trasy czekają mnie co roku. Ze zmian do przemyślenia – kwestia przyciemnienia szyb, lotka na klapę bagażnika, trochę koloru pod maską i może jakieś dokładki żeby wizualnie samochód minimalnie obniżyć. Do tego w planach nowe opony na lato (235/35 albo delikatnie naciągnięte 225/40) oraz odświeżenie zacisków a na jesień wymiana lub regeneracja felg na zimę
To tyle z planów, co z tego wyjdzie – zobaczymy
PS. Post bez zdjęcia postem straconym, więc jedno
PS2. Wszystkim – spokojnego, bezawaryjnego i motoryzacyjnie udanego 2016!
Teraz kwestie wymian i awarii – w ciągu roku od zakupu zdarzył się jeden nieplanowany wydatek, trudno go jednak zaliczyć do awarii bowiem kwestia zużycia eksploatacyjnego – wymiana piasty w prawym tylnym kole. Reszta typowa eksploatacja – komplet tarcz i klocków na obie osie, płyny i filtry, serwis klimatyzacji. Zasadniczo więc zgodnie z oczekiwaniami – lejemy i jeździmy. Oby tak dalej!
W przeciągu roku trochę się pozmieniało – z grubych rzeczy wpadł grill od wersji Dynamic, nowe tłumiki końcowe Sebringa, rozpórka przednia górna GSG, oryginalne aluminiowe nakładki na pedały wraz z podstopnicą no i wisienka na torcie – komplet nowych wzmacnianych i bardzo lekkich felg na lato (Fondmetal 9RR 19x8,5").
Przesiadkę oceniam bardzo dobrze – pod każdym względem jest lepiej niż w GG, poczynając od osiągów i dynamiki, poprzez zabezpieczenie antykorozyjne, wykonanie i wyciszenie wnętrza a kończąc na wyposażeniu. Wszystko przekłada się na wyraźnie lepsze wrażenia z jazdy

Co w tym roku? Był plan na jeszcze mocniejsze obniżenie samochodu ale po wyjeździe wakacyjnym został odłożony – w kilku miejscach na trasie kilka milimetrów niżej stanowiło by już nie lada problem więc temat będzie prawdopodobnie porzucony bo takie trasy czekają mnie co roku. Ze zmian do przemyślenia – kwestia przyciemnienia szyb, lotka na klapę bagażnika, trochę koloru pod maską i może jakieś dokładki żeby wizualnie samochód minimalnie obniżyć. Do tego w planach nowe opony na lato (235/35 albo delikatnie naciągnięte 225/40) oraz odświeżenie zacisków a na jesień wymiana lub regeneracja felg na zimę
PS. Post bez zdjęcia postem straconym, więc jedno
PS2. Wszystkim – spokojnego, bezawaryjnego i motoryzacyjnie udanego 2016!
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1181 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Moim kolejnym autem będzie właśnie taka rodzinna limuzynka
Bardzo mi się podoba i jak będziesz sprzedawał to dawaj znać 
twoja małżonka na pewno ma inną specyfikę jazdy niż ty, więc porównanie budzące wątpliwości. Nie czepiam się, ale mnie po prostu by nie przekonało 
Mimo wszystko jestem podobnego zdania, że większy silnik wcale nie musi więcej palić, bo po prostu ma lżej bujać to żelastwo.
Mimo wszystko jestem podobnego zdania, że większy silnik wcale nie musi więcej palić, bo po prostu ma lżej bujać to żelastwo.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Tym bardziej, że L3 i L5 mają inny zakres użytecznych obrotów niż LF.
2.3 i 2.5 idzie z dołu, więc nie trzeba wysoko kręcić, a co za tym idzie ekonomika jest OK
2.3 i 2.5 idzie z dołu, więc nie trzeba wysoko kręcić, a co za tym idzie ekonomika jest OK

-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
matthies napisał(a):Twoja małżonka na pewno ma inną specyfikę jazdy niż ty, więc porównanie budzące wątpliwości.
no ma zdecydowanie inna specyfikę jazdy ale co to ma do rzeczy?

- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1181 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
podałeś wyniki spalania, zaznaczając dwóch różnych kierowców więc uznałem, że właśnie tak miało być. Tym bardziej nawiązując do twojego podsumowania
no ale nie będziemy się sprzeczać. Ważne że tobie się dobrze jeździ i ekonomicznie.
Ja przy 2,3L mam średnie od zakupu 9,7...
Ja przy 2,3L mam średnie od zakupu 9,7...
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
matthies napisał(a):podałeś wyniki spalania, zaznaczając dwóch różnych kierowców więc uznałem, że właśnie tak miało być. Tym bardziej nawiązując do twojego podsumowaniano ale nie będziemy się sprzeczać. Ważne że tobie się dobrze jeździ i ekonomicznie.
Ja przy 2,3L mam średnie od zakupu 9,7...
jest dwóch kierowców ale użytkujących jeden samochód (wcześniej GG, teraz GH – żona jeździ do pracy, ja robię resztę kilometrów
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1181 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Chciałem białą lub czarną ale w tym kolorze wygląda pięknie i też będę takiej szukał
Na prawdę jedna z ładniejszych jaką widziałem . Pozdrawiam
- Od: 9 lis 2015, 20:06
- Posty: 11
Jak już niektórzy zapewne zauważyli moje zdjęcie zajęło zaszczytne pierwsze miejsce w pierwszej turze konkursu fotograficznego 2016, Mazda nocą

Tymczasem w temacie nudy, lejemy i jeździmy
Korzystając z pogody było dziś konkretniejsze mycie wraz z aplikacją QD – jest błysk i od razu przyjemniej się wsiada 


Tymczasem w temacie nudy, lejemy i jeździmy

- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1181 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości