Mazda 323F BG B6 '92 TWR / FOHA / Ori GT by zawisza gruszka
Ta wlepka trochę za wysoko wylądowała
a co do stylówki Hondy CRX...Twoja Madzia ma całkowicie inny kształt i linię nadwiza..wydaje mi się że tylko na szczerej glebie, szerokiej feldzie i naciągu uda Ci sie osiągnąć podobny efekt.. a co za tym idzie brak praktyczności jeśli chciałbyś to auto uzywać jako daily. Poszerzenia nadkoli ciężki temat w przypadku f BG..chyba tylko jedną widziałem z takimi dodatkami ale BG i nawet na ludzkiej wysokości zawieszenia https://scontent.cdninstagram.com/hphot ... 6650_n.jpg
Można próbować ale to podróż w nieznane
Można próbować ale to podróż w nieznane
- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
Zgodzę się z Tobą Jasoon :–). Poszerzenia nadkoli są dostępne od 200sx'a i nawet w przystępnej cenie jednak bagietka pięcio drzwiowa i poszerzki z tyłu by dziwnie wyglądały . Jednak kręci mnie styl military
. Widziałem jeszcze coś takiego
no i jak tam prace nad BG
ja po pokazaniu przel lukiego tego linku zdecydowalem sie na zrobienie dziennych do swojej padliny w taki własnie sposób
jutro zabieram sie za dolutowanie kostki w ori wiązkę i brat zrobi mi sterowanie przekaźnikiem do dziennego włókna 21W
Panowie proszę o pomoc :–(. Niestety informuję że Mazda umiera
Usterki jakie ją nękają ostatnimi czasy sprawiają że nie mam już sił na jej ratowanie .....Jednak że na dworze mrozi , a w środku lodówa więc zwracam się z prośbą do Was forumowiczów. Czy nie ma ktoś na zbyciu nagrzewnicy
? Czyszczenie nawet najdroższymi środkami nie przynosi żadnych efektów więc zabirę się za temat na poważnie i oddam nagrzewnicę do naprawy żeby gościu ją rozlutował , wymienił kanaliki i zlutował z powrotem. Przy okazji wymienię również wężyki które idą z silnika do nagrzewnicy . Jeszcze podejmę to jedną próbę jeśli się nie powiedzie będę musiał rozstać się z Madzia :–( ponieważ codzienne dojazdy do pracy w takich warunkach do makabra gdy trzeba szyby od środka skrobać skrobakiem :–(
Już raz rwałem dechę i na samą myśl aż mi się nie chce nawet zabierać za to ale cóż... Ogólnie z tyłu z lewej strony coś straszliwie wali podczas jazdy na dołach , w pon jadę na diagnostykę więc dowiem się ocb, coś się dzieje ze skrętem chyba przeguby bo jak mazda stoi w miejscu i przy skręcaniu słuchać stuki z przodu , kolejna rzecz to już "oszalała" elektryka ...licznik mryga jak świeci mocniej raz mniej lampy można otworzyć już tylko z guzika przy kierownicy kolejna rzecz to niesamowity pobór oleju ... na naprawę tego wszystkiego musiał bym chyba wziąć kolejną pożyczkę w banku ....
No niestety, taki urok klasyka 
Walic z tylu moze łacznik staba albo jesli dzwiek slychac w kabinie/bagaznik u to sprezyna walnieta albo nie ma poduszki/mocowania/;)
Jak Ci cos stuka przy postoju i skrecaniu to napewno nie przeguby napedu
Tylko przeguby wahacza, znaczy sie sworznie 
Licznik mryga?? A moze ogolem mryga wszystko??
Sprawdz masy i ładowanie alternatora 
Łeb do gory i bier sie za auto a nie beczysz
Jak sie wozi dupsko to i trzeba zagladac pod maske i poprawiac to i owo
Olej to chyba norma, szczegolnie jak sie leje gowno a nie olej
Walic z tylu moze łacznik staba albo jesli dzwiek slychac w kabinie/bagaznik u to sprezyna walnieta albo nie ma poduszki/mocowania/;)
Jak Ci cos stuka przy postoju i skrecaniu to napewno nie przeguby napedu
Licznik mryga?? A moze ogolem mryga wszystko??
Łeb do gory i bier sie za auto a nie beczysz
Olej to chyba norma, szczegolnie jak sie leje gowno a nie olej
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Sworzeń był wybity ale jest już nowy a mimo to nadal wali co nie znaczy że z drugiej strony nie mógł się popsuć. Widzę że pod głowicą się trochę poci więc może być też wina uszczelki . Ogólnie uszczelkę kupiłem już dawno i to bardzo drogą i nie ma kiedy jej zrobić... Z tyłu dawałem nowe mocowania i są raczej ok sprężyna też cała bo dziś zaglądałem . Na łączniku stabilizatora widać że guma już sparciała więc może i to a nawet napewno ale w pon dowiem się na diagnostyce. Tym się akurat nie martwię , martwię się ogrzewaniem bo przy wyjmowaniu deski musiałem też przy okazji wymienić szybę
Noo to moze bedzie ,ze sie drugi wytłukl 
Jak droga tą uszczelke??? OE kosztuje pewnie ok 120-150zl
Ale jak to robic to warto kupic pierscienie i tez wymienic i uszczelniacze na trzonkach zaworow
Ooo widzisz
To pierdoly i nie kosztują majatku:)
Aha
To musisz delikatniej podejsc do tematu:)
Jak droga tą uszczelke??? OE kosztuje pewnie ok 120-150zl
Ooo widzisz
Aha
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Ciesze sie
Nie ma co sie łamac , głowa do gory i działac a tym bardziej jak sie chce i auto cieszy 
Moje tez pokazalo pazurki przed nowym rokie
Zamarzly sobie tylne amory i jezdzi sie jak taczką
Mimo ,ze mam do wybory Merive to i tak wole jechac EFka
A BG jest strasznie malo i wielkie szacunek jak ktos ratuje te auta

Moje tez pokazalo pazurki przed nowym rokie

A BG jest strasznie malo i wielkie szacunek jak ktos ratuje te auta

- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości