Ruda w BM
Wracam z podsumowaniem całej akcji.
Sprawę równolegle zgłosiłem w bemo motors w W-wie i MMP. Reklamacja została uznana – odpowiedź MMP prawie po tygodniu – gdybym nie wydzwaniał czekałbym zapewne deklarowane dwa. MMP przyznało samochód zastępczy, o który nawet nie prosiłem, natomiast nie uzyskałem nic ekstra w ramach rekompensaty mimo, że wnioskowałem o m.in. nieodpłatne przeglądy gwarancyjne przez okres 3 lat. Stanowisko MMP było takie, że to wada produkcyjna objęta gwarancją i zostanie naprawiona a ponadto łaskawie otrzymałem samochód zastępczy więc o co mi jeszcze chodzi...
(Środa 8:00)
Auto zostawione w serwisie bemo motors do malowania rynienki oraz naprawy nieskładającego się lusterka. Auto przed przyjęciem do serwisu dostarczyłem umyte i został sporządzony protokół dotyczący jego stanu – zero uszkodzeń nadwozia.
Auto miało być do odbioru za dwa dni – było za cztery.
Odbiór(sobota):
1. Rynienka pomalowana tak, że zostały gluty (szczęście w nieszczęściu) w części pod szybą.
2. Porysowane zawiasy klapy bagażnika do podkładu
3. Zarysowany reflektor oraz zderzak
4. Delikatnie wypaczony lakierowany element lusterka od podwadzania przy demontażu.
Przedstawiciel serwisu Mazda zawołał kier. serwisu blacharskiego(ten już siedzi w budynku forda), który to zresztą przyjmował auto.
Facet był opryskliwy i zarzucał mi, że uszkodzenia już były i chcę ich naciągnąć na ich naprawę – dodam, że jego nazwisko widnieje na protokole przyjęcia auta do serwisu gdzie wyraźnie jest napisane, że auto bez uszkodzeń. Na koniec zapytał czy to wszystko ba ma klienta i musi iść...
Tak więc zostałem z przedstawicielem serwisu mechanicznego Mazda; sporządziliśmy protokół usterek i oczywiście auta nie odebrałem. Zrobiłem zdjęcia uszkodzeń i wróciłem do domu bez swojej trójki.
Po powrocie napisałem maila do MMP z kopią do centrali Bemo Motors gdzie opisałem dokładanie całą sytuację oraz załączyłem zdjęcia zarówno uszkodzeń jak i wszelkich protokołów.
W poniedziałek rano telefon do MMP (bez tego czekałbym na reakcję ze 2 tygodnie). We wtorek rano odpowiedź dyrektora serwisu bemo motors:
"Szanowny Panie,
informuję, że naprawa pańskiego samochodu została ukończona a w dniu 06.10.2014 osunęliśmy niedociągnięcia zgłoszone podczas odbioru. Informuję, że naprawa lakiernicza rynienki pod tylną szybą została wykonana w sposób i w zakresie uzgodnionym przez Mazda Motor Poland. Odcięcie po lakierowaniu jest umiejscowione głęboko pod krawędzią tylnej szyby w sposób nie zaburzający estetyki pojazdu. Zapraszam po odbiór samochodu i proszę o zwrot samochodu zastępczego w dniu 07.10.2014 do godz 16:00 w przeciwnym wypadku od dnia 08.10.2014 naliczana będzie opłata za wynajem w wysokości 250,00 zł netto za każdą kolejną dobę."
Przyznacie, że to bardzo pro-klienckie podejście...
Między czasie kontaktował się ze mną kierownik serwisu mechanicznego mazda (bemo motors), który jako jedyny z całego tego burdelu rozmawiał ze mną po ludzku i starał się załatwić tą sprawę "tak aby było dobrze".
W rezultacie zostały trochę ścięte wspomniane wcześniej gluty i rynienka odmalowana ponownie – szału wciąż nie ma. Zawiasy też niby trochę odmalowane ale niedokładnie. Rysy z lampy i zderzaka spolerowane. Lusterko odpuściłem choć też zaproponował mi wymianę całego na nowe – ale nie od ręki.
Odebrałem to auto ale to już nie to samo. Pozostał duży niesmak i będzie utrzymał się do końca czasu użytkowania mazdy, która będzie zapewne ostatnim autem tej marki.
Sprawę równolegle zgłosiłem w bemo motors w W-wie i MMP. Reklamacja została uznana – odpowiedź MMP prawie po tygodniu – gdybym nie wydzwaniał czekałbym zapewne deklarowane dwa. MMP przyznało samochód zastępczy, o który nawet nie prosiłem, natomiast nie uzyskałem nic ekstra w ramach rekompensaty mimo, że wnioskowałem o m.in. nieodpłatne przeglądy gwarancyjne przez okres 3 lat. Stanowisko MMP było takie, że to wada produkcyjna objęta gwarancją i zostanie naprawiona a ponadto łaskawie otrzymałem samochód zastępczy więc o co mi jeszcze chodzi...
(Środa 8:00)
Auto zostawione w serwisie bemo motors do malowania rynienki oraz naprawy nieskładającego się lusterka. Auto przed przyjęciem do serwisu dostarczyłem umyte i został sporządzony protokół dotyczący jego stanu – zero uszkodzeń nadwozia.
Auto miało być do odbioru za dwa dni – było za cztery.
Odbiór(sobota):
1. Rynienka pomalowana tak, że zostały gluty (szczęście w nieszczęściu) w części pod szybą.
2. Porysowane zawiasy klapy bagażnika do podkładu
3. Zarysowany reflektor oraz zderzak
4. Delikatnie wypaczony lakierowany element lusterka od podwadzania przy demontażu.
Przedstawiciel serwisu Mazda zawołał kier. serwisu blacharskiego(ten już siedzi w budynku forda), który to zresztą przyjmował auto.
Facet był opryskliwy i zarzucał mi, że uszkodzenia już były i chcę ich naciągnąć na ich naprawę – dodam, że jego nazwisko widnieje na protokole przyjęcia auta do serwisu gdzie wyraźnie jest napisane, że auto bez uszkodzeń. Na koniec zapytał czy to wszystko ba ma klienta i musi iść...
Tak więc zostałem z przedstawicielem serwisu mechanicznego Mazda; sporządziliśmy protokół usterek i oczywiście auta nie odebrałem. Zrobiłem zdjęcia uszkodzeń i wróciłem do domu bez swojej trójki.
Po powrocie napisałem maila do MMP z kopią do centrali Bemo Motors gdzie opisałem dokładanie całą sytuację oraz załączyłem zdjęcia zarówno uszkodzeń jak i wszelkich protokołów.
W poniedziałek rano telefon do MMP (bez tego czekałbym na reakcję ze 2 tygodnie). We wtorek rano odpowiedź dyrektora serwisu bemo motors:
"Szanowny Panie,
informuję, że naprawa pańskiego samochodu została ukończona a w dniu 06.10.2014 osunęliśmy niedociągnięcia zgłoszone podczas odbioru. Informuję, że naprawa lakiernicza rynienki pod tylną szybą została wykonana w sposób i w zakresie uzgodnionym przez Mazda Motor Poland. Odcięcie po lakierowaniu jest umiejscowione głęboko pod krawędzią tylnej szyby w sposób nie zaburzający estetyki pojazdu. Zapraszam po odbiór samochodu i proszę o zwrot samochodu zastępczego w dniu 07.10.2014 do godz 16:00 w przeciwnym wypadku od dnia 08.10.2014 naliczana będzie opłata za wynajem w wysokości 250,00 zł netto za każdą kolejną dobę."
Przyznacie, że to bardzo pro-klienckie podejście...
Między czasie kontaktował się ze mną kierownik serwisu mechanicznego mazda (bemo motors), który jako jedyny z całego tego burdelu rozmawiał ze mną po ludzku i starał się załatwić tą sprawę "tak aby było dobrze".
W rezultacie zostały trochę ścięte wspomniane wcześniej gluty i rynienka odmalowana ponownie – szału wciąż nie ma. Zawiasy też niby trochę odmalowane ale niedokładnie. Rysy z lampy i zderzaka spolerowane. Lusterko odpuściłem choć też zaproponował mi wymianę całego na nowe – ale nie od ręki.
Odebrałem to auto ale to już nie to samo. Pozostał duży niesmak i będzie utrzymał się do końca czasu użytkowania mazdy, która będzie zapewne ostatnim autem tej marki.
-
maryousz
No powiem Ci, że się nie dziwię, że jesteś zły. To absolutny skandal. Już pomijam fakt samej usterki – można powiedzieć, że to się zdarza – choć i rdza, i lusterko – wyjątkowo trefny egzemplarz.
Ale, że serwis traktuje się jak intruza? Do cholery biorą za to kasę z MMP. Nawet jeśli są nieprofesjonalni w swojej robocie (co należy zgłosić do MMP, bo cała marka traci na wizerunku przez takie akcje) to przynajmniej powinni być mili. Ale widać Polska to w dalszym ciągu komuna.
Muszą chyba wymrzeć jeszcze ze dwa pokolenia, żeby ludzie zaczęli się wzajemnie SZCZERZE szanować. 
Nie wiem co Ci doradzić, ale ja bym tego tak nie zostawił... Trzeba przemyśleć jakieś zadość uczynienie za usterki oraz sam sposób traktowania... Może jakieś dodatkowe wyposażenie lub faktycznie te przeglądy... Trzeba walczyć dalej.
Widać na ulicach pełno nowych szóstek, trójek oraz CXów i Mazda w pióra obrosła... Póki auta niszowe były to zabiegali – teraz mają w
.
To takie polskie no i warszawskie... 
Jak kupowałem swoje auto to zastanawiałem się nad ofertą z Warszawy. Było taniej niż we Wrocławiu (chyba koło 1000 zł), ale "handlowiec" sprawiał wrażenie takiego cwaniaka (czułem w trakcie rozmowy, iż auto było używane), że i za 10 000 bym do niego nie pojechał. Widać całe to ASO tam to jakaś pomyłka.
A na marginesie:
250 zł netto za dobę wynajmu auta?? A co dostałeś? CX-9? MPS? Noż kur*a...
Ale, że serwis traktuje się jak intruza? Do cholery biorą za to kasę z MMP. Nawet jeśli są nieprofesjonalni w swojej robocie (co należy zgłosić do MMP, bo cała marka traci na wizerunku przez takie akcje) to przynajmniej powinni być mili. Ale widać Polska to w dalszym ciągu komuna.


Nie wiem co Ci doradzić, ale ja bym tego tak nie zostawił... Trzeba przemyśleć jakieś zadość uczynienie za usterki oraz sam sposób traktowania... Może jakieś dodatkowe wyposażenie lub faktycznie te przeglądy... Trzeba walczyć dalej.
Widać na ulicach pełno nowych szóstek, trójek oraz CXów i Mazda w pióra obrosła... Póki auta niszowe były to zabiegali – teraz mają w


Jak kupowałem swoje auto to zastanawiałem się nad ofertą z Warszawy. Było taniej niż we Wrocławiu (chyba koło 1000 zł), ale "handlowiec" sprawiał wrażenie takiego cwaniaka (czułem w trakcie rozmowy, iż auto było używane), że i za 10 000 bym do niego nie pojechał. Widać całe to ASO tam to jakaś pomyłka.
A na marginesie:
250 zł netto za dobę wynajmu auta?? A co dostałeś? CX-9? MPS? Noż kur*a...
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Wnioskowałem do MMP na samym początku o nawigację i przeglądy przez 3 lata w ramach rekompensaty.
Napisali, żebym spier...
Nie zamierzam się prosić.
Napisali, żebym spier...
Nie zamierzam się prosić.
-
maryousz
Nie sądzę by jakieś prośby coś dały. Jedyne co może pomóc to nagłośnienie sprawy w mediach. Może akurat ta sprawa ich zainteresuje...Nikt nie lubi złego piaru, a taki może się odbić na sprzedaży i delikatnie mówiąc nie najlepszym spostrzeganiu całej marki w Polsce.
Dokładnie. Oni liczą na to, że odpuścisz. Nic Cię nie kosztuje mail do TVN Turbo. Jak nikt się nie zainteresuje to trudno, ale może akurat – a wtedy rura im zmięknie. Szkoda, że nie nagrywałeś tych spotkań w serwisie... ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Pamiętajmy tu o dwóch niezależnych kwestiach:
1. Podejście MMP.
2. Sposób i jakość wykonywania prac przez ASO.
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Pamiętajmy tu o dwóch niezależnych kwestiach:
1. Podejście MMP.
2. Sposób i jakość wykonywania prac przez ASO.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Pomyślę o tym.
MMP jeszcze oficjalnie nie zdołało odpowiedzieć mi na moje uwagi co do pracy serwisu, wiem natomiast, że interweniowali po moim poniedziałkowym telefonie.
MMP jeszcze oficjalnie nie zdołało odpowiedzieć mi na moje uwagi co do pracy serwisu, wiem natomiast, że interweniowali po moim poniedziałkowym telefonie.
-
maryousz
Broń boże nie chcę się wymądrzać, ale czułem w kościach że to tak wyjdzie – dlatego proponowałem od samego początku pokazać im, że mają do czynienia z twardym zawodnikiem, który łatwo nie odpuści (wynajęcie rzeczoznawcy, kontakt pisemny poleconymi po mailach, itd). A tak, potraktowali Cię jak 'normalnego' nie awanturującego się klienta w krawacie którego byle czym da się spławić. Bo przecież rdza na półrocznym aucie to wada jak każda inna...
Wstyd. Mam nadzieję, że użytkownicy tego forum wyrobili sobie zdanie na temat bemo motors i zagłosują swoimi pieniędzmi podczas wyboru ASO Mazdy.
Jeśli stwierdzisz, że warto i się odważysz, to poza TVN Turbo proponuję jeszcze Wykop.pl, który monitorowany jest przez sporo mainstreamowych polskich portali. Ja nie miałbym oporów przed recenzją standardów obsługi klienta w Mazdzie.
Wstyd. Mam nadzieję, że użytkownicy tego forum wyrobili sobie zdanie na temat bemo motors i zagłosują swoimi pieniędzmi podczas wyboru ASO Mazdy.
Jeśli stwierdzisz, że warto i się odważysz, to poza TVN Turbo proponuję jeszcze Wykop.pl, który monitorowany jest przez sporo mainstreamowych polskich portali. Ja nie miałbym oporów przed recenzją standardów obsługi klienta w Mazdzie.
Cóż, poczekam na oficjalną odpowiedź od MMP na zgłoszone nieprawidłowości w bemo-motors. Jeśli nie nadejdzie do przyszłego tygodnia lub będzie niesatysfakcjonująca, uznam, że uważają za wystarczającą odpowiedź od bemo-motors, która poszła w kopii do nich oraz że zgadzają się z nią w całej rozciągłości.
Wtedy podejmę próbę zmiany wyników ich sprzedaży.
Wtedy podejmę próbę zmiany wyników ich sprzedaży.
-
maryousz
I tak trzymać. Teraz masz prawidłowe nastawienie. Nie krępuj się tutaj konsultować dalszych działań. Co X głów to nie jedna. 
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Reporterzy "Turbo kamery" cały czas czekają na Wasze zgłoszenia pod numerami 22 453 33 53 i 799 63 33 53 oraz pod adresem turbokamera@tvn.pl – jeśli uważacie, że Wasza historia powinna zostać przedstawiona w programie, koniecznie dajcie znać!
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Problem występował w nie wszystkich 3, został już wyeliminowany z fazy produkcyjnej. Czyli nie powinien już występować.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7010 (210/247)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Tego niestety nie powiem, wiem że został problem usunięty.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7010 (210/247)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Nie wiem czy ja mówię jakimś trudnym językiem? Po stwierdzeniu przez producenta występującego problemu (nie dotyczy to wszystkich Mazd z wcześniejszej produkcji) usunięto problem który to powodował podczas produkcji. Ruda nie powinna już występować . Można śmiało kupować, nie zardzewieje 
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7010 (210/247)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości