FAP reaktywacja

Postprzez hellscreamer » 19 gru 2015, 15:48

Jakieś 2 tygodnie temu, podczas porannej jazdy na szychtę zapaliły się lampki błędu układu napędowego i silnika. Jeździłem wcześniej przez ok 2 tyg. do pracy i do domu, jakieś 5 km w jedną stronę. W warsztacie powiedziano mi, że to problem z filtrem cząstek, błędy zostały skasowane. Podczas wieczornej jazdy tego samego dnia na obwodnicę w celu wypalenia, kontrolki zapaliły się ponownie. Przejechałem autostradą ze 40 km, w weekend 100 km, wczoraj jakieś 60 km. Nic nie znika. Moje pytanie: czy kontrolki same znikną, czy tylko po skasowaniu w serwisie? 3 lata temu wymianiano mi olej w Emil Frey. Pan z serwisu upierał się, że nie mam filtra cząstek, w ub roku zapaliła się Engine check, kupiłem Eolys, katalizator został uzupełniony. Czy FAP ulegnie wypaleniu, czy czeka mnie demontaż i czyszczenie?
Początkujący
 
Od: 23 lis 2012, 19:02
Posty: 8
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 3 BL 1.6 MZR-CD

Postprzez smile » 20 gru 2015, 20:55

Pewnie wymaga wypalenia serwisowego, ale najpierw musiałbyś podać numery błędów. Sam opis to mało.
Dopisz skąd jesteś, skierujemy Cię do kogoś ogarniętego :)
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez hellscreamer » 21 gru 2015, 03:23

Kraków
Początkujący
 
Od: 23 lis 2012, 19:02
Posty: 8
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 3 BL 1.6 MZR-CD

PostTen post został usunięty przez stachan 22 gru 2015, 06:52.
Powód: OT

Postprzez hellscreamer » 21 gru 2015, 23:53

Celowo, lampka "zębate koło z wykrzyknikiem" wciąż się świeci,
Początkujący
 
Od: 23 lis 2012, 19:02
Posty: 8
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 3 BL 1.6 MZR-CD

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323