

Aktualna Madzia zostanie ze mną na dłużej, dlatego postanowiłem przy niej trochę porobić, ale o tym później. Mój samochód posiadał dwoch wlascicieli przede mną, jest w stanie bardzo dobrym, silnik (byl) również. Auto nie było bite, jeździ prosto, nie ma śladów rdzy (jeszcze
Podstawowe info:
Mazda 6 MPS
Rok produkcji: 2006
Silnik: 2,3L turbo 260km
Przebieg: 119000 mil (200000km)
Kolor: czarny metalic
Wyposażenie najwyzsze, jak na mopsy przystalo m.in:
-8 poduszek
-audio BOSE (6 głośników, subwoofer i wzmacniacz i zmieniarka na 6cd)
-xenonowe światła
-czujnik deszczu (strasznie to działa...)
-tempomat
-multifunkcyjna kierownica
-spryskiwacze reflektorów
i wiele więcej, bez navi, bo nie potrzebuje.
w samochodzie brak modow poza:
-blow off forge
-gruszka turbo forge
od poczatku, samochod jezdzil bardzo dobrze, do poki cos nie padlo i stracil moc. wymienilem map sensor, gruszke turbo i inne pierdoly, ale nic nie pomoglo.
postanowilem sprawdzic czy turbo zyje, podlaczajac podcisnienie bezposrednio z kolektora dolotowego do gruszki omijajac ebcs (elektroniczny czujnik doladowania turbo)

https://www.youtube.com/watch?v=8ZNPtPFxp1g
pokrzywione korby od przeladowania...

na chwile obecna, skompetowalem juz wszystkie czesci do remontu silnika:
-kute tloki Wiseco
-kute korby Manley
-lepsza uszczelka pod glowicę
-kompletny rozrzad
-dolot powietrza Corksport
-18L oleju Shell helix h7 5W40, nowy olej do dyfra, skrzyni..
-i wszystko co potrzebne do podstawowego zakucia i remontu.
kilka zdjec czesci (na foto brak rozrzadu, olejow)

samochod bedzie robiony w garazu Young Motors w UK.
wszysrkie czesci sa nowe, sprowadzane ze stanow.
kiedys z nudow upiekszylem srodkowe elementy folia karbonowa, efekt bardzo dobry!!
W najbliższej przyszłości planuję:
-nowe turbo BNR S4
-dolot metanolu
-zawieszenie -30/-40mm, zastanawiam sie nad gwintem czy sprezyna + bilstein b8
-przedni wiekszy intercooler
-zegary prosport
-strojenie
-Cobb v3 (urzadzenie monitorujace prace samochodu na bierzaco, zmiana mapy na postoju itp.)
-wydech Miltec bez obu katow
-halogeny pomarańczowe
-czerwone lampy na tył
-po głowie chodzi ROTA GTR w jasnym zielonym
-nowe strojenie
po wszystkim samochod powinien osiagnac 450+.
To by bylo na tyle, o wszystkim bede informowal na bierzaco, ma chwile obecna czekamy z madzia na termin remontu
pozdrawiam.
sorry za brak polskich znakow, nie mam polskiej klawiatury
nie wiem jak umiescic miniature youtube, wiec sprawdzac link