
Wątek dyskusyjny – MegaZlot Tor Poznań 2016
... noo i obowiązkowo podkładki pod tablice najlepszego klubu motoryzacyjnego 

https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum

- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Przy takim zainteresowaniu to może i lotnisko obok by wynająć 
eh.. polowa nitki toru, jezdziem bedac pierwszy raz na Poznaniu. Znudzio mi sie po 3 okrazeniach, brak jakiejkolwiek plynnosc, sesnu kolejnych zakretów. Jezdzac po calej nitce BG i jadac na granicy przyczepnosci zgodnie z zaleceniami instruktora nie udao mi sie chociaz na 0,5s stracic panowania nad autem i przestrzelic zakret. Walka zaczyna sie wtedy kiedy na sile chcesz pojechac zakret penym gazem tak ja kombinowałem czyli 160 bez odpuszczania. Tor mnie wypluł pokreciłem sie i wjechałem spowrotem, bez jakichkolwiek uszkodzeń. Kazdy zna w jakims procencie swoje auto i mozliwości. Sądząc ze wiekszośc aut ma moc 140-160KM na seryjnych oponach nie bedzie w stanie wejsc tak szybko w zakret aby z niego wyleciec. Stosujac jakies bezsensowne pacholki na prostych moim zdaniem jeszcze bardziej skomplikuje plynnosc i wprowadzi w nerwowosc. Co chwile beda fruwac po poboczu. Podstawa, to wymiana plynu hamulcowego ( nie trzeba kupowac od razu super sportowych ) wystarczy zwykly ATE o podwyzszonej temp. wrzenia za pare zlotych, wiec kazdy kto chce choc zrobic 3 okrazenia pod rzad musi zadbac o siwezy plyn i koniecznie przyjzec sie swoim hamulcom. 300-310 zl za caly tor to naprawde mega dobra cena i mysle ze zal by bylo gdybysmy jezdzili miedzy pacholkami. Moze nie jestem osoba zbyt obiektywna, ale wydaje mi sie ze kazdy milosnik motoryzacji ktory przejedzie cala nitke toru na jedynym prawdziwym torze wyscigowym w Polsce bedzie czul sie w pewnym sensie spelnionym. Przeciez nie trzeba gnac na zlamanie karku. Caly sens tego obiektu to nauka pokory do predkosci i nabywanie umiejetnosci, ktore w pozniejszym czasie maja pomoc na drogach publicznych. Kluczem do bezpieczniej i dajacej duzo radosci jazdy jest plynnosc ruchów. Nie ma sie tez co spinac bo wiekszosc aut powiedzmy sobie szczerze nie jest przygotowana na taki obiekt, aby ganiac na redlinie przez 24km i bic sie o tysieczne. Chodzi o fun i szlifowanie umiejetnosci. Bedziecie miec porownanie miedzy parwdziwym torem, a imprezami w Czaplinku i Rykach.
CAŁA NITKA TORU:)
CAŁA NITKA TORU:)
Ostatnio edytowano 17 gru 2015, 07:28 przez Capazo, łącznie edytowano 1 raz
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
sewo napisał(a):no właśnie też mam dylemat czy nie odkładać na jakąś 323 1.8 i wybebeszać na zlot
nic tylko skupowac takie sprzety i sprzedawac na wiosne
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
A nie miało być tak że. Mega zlot będzie na koniec sezonu
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Dobry wieczór. Objechanie kółka autem przygotowanym na tor o mocy +\– 200KM i umiejętnościami kierowcy na poziomie dobrym to coś około 2 minut z małymi odchyłami w dwie strony, zresztą Mateusz może coś na ten temat wam powiedzieć.
ja mam troche inne pytanie, co to znaczy konkurencje moto? Mowa jest tylko o samym przejezdzie po torze, ale czy oprocz tego beda tez dodatkowe/poboczne zawody jak np, test stewarta czy parkowanie precyzyjne?

-
Darnok - chlopak na opak

- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Z przymrużeniem oka dla tych, którzy uważają wjazd na tor seryjnym samochodem za niestosowny.
https://m.youtube.com/watch?v=5_PIXCxZiZc
https://m.youtube.com/watch?v=5_PIXCxZiZc
-
Im trudniej, tym lepiej

- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Piotr_ napisał(a):Ale wierzcie mi, że próba 20 min to mniej więcej 24 km jazdy ogniem a to potrafi wymęczyć
Raczej bliżej 40km i to ma męczyć – to jest obiekt sportowy
sewo napisał(a):Tor Poznań jest szybki...
Jak na klubowe imprezy to absurdalnie szybki, ale obiektywnie patrząc są szybsze obiekty.
Mam nadzieję, że nie pojawi się pomysł organizowania wyścigów na 400m
Capazo napisał(a):Podstawa, to wymiana plynu hamulcowego

Do tego bym sugerował sprawdzić czy na klockach jest sporo mięsa, jak jest mniej niż pół stanu to zmienić, ale przynajmniej kilka dni przed imprezą. Klocki to nie fortuna.
Ludzie którzy jeszcze po nitce toru nie jechali prawie zawsze nastawieni są na pałowanie... Na szczęście to zazwyczaj mija kiedy dając z siebie wszystko są wyprzedzani non-stop przez dużo słabsze maszyny. Obiekty tego typu uczą pokory i dystansu do własnych umiejętności już na pierwszym bądź drugim kółku. Jeżdżąc z głową trudno o uszkodzenie samochodu, chcąc się czegoś nauczyć nie ma sensu się spinać i bać o hamulce, najważniejsza jest płynność jazdy i właściwy dobór trajektorii
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Capazo napisał(a):CAŁA NITKA TORU:)
zdecydowanie tak, w powszechnej swiadomosci Tor Poznan to pelna nitka
swiezy plyn hamulcowy to podstawa, zapasowe klocki tez warto miec chocby po to zeby miec jak wrocic. Jakby co to moge udzielic wskazowek odnosnie wymiany na goraco, mam juz doswiadczenia praktyczne w tej kwestii
pozdr
brii napisał(a):Mam nadzieję, że nie pojawi się pomysł organizowania wyścigów na 400m
Ćwiartki nie będzie. Szkoda marnować potencjał obiektu.
Mieczyslaw napisał(a):ja mam troche inne pytanie, co to znaczy konkurencje moto? Mowa jest tylko o samym przejezdzie po torze, ale czy oprocz tego beda tez dodatkowe/poboczne zawody jak np, test stewarta czy parkowanie precyzyjne?
Konkurencje moto to jazda po głównej nitce.
Dla osób nie latających po głównej nitce toru (czyli zapisanych bez konkurencji moto) będziemy chcieli zrobić jakąś fajną próbę na torze kartingowym i może wspomniany test Stewarta. Oczywiście jak będzie parę osób chętnych do pomocy.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE



- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości



![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)



