W kombi z lpg może tak być, że przód będzie wyżej ciutek od tyłu. Też się tego obawiam u siebie. Dlatego będę kładł vogtlandy, które mają obniżać 40 przód i 25 tył. Może wtedy będzie równo.
Mazda6 GY LF 2006 2.0 AT / Carbon Gray / Eibach / A-Spec / Chrom out
Chyba odwrotnie
po to sie od kombi springi pcha na tył, żeby w GG z LPG mniej usiadła dupa niż na springach dedykowanych pod GG. Wtedy nie ma, że tył jest niżej od pysia 
W kombi z lpg może tak być, że przód będzie wyżej ciutek od tyłu. Też się tego obawiam u siebie. Dlatego będę kładł vogtlandy, które mają obniżać 40 przód i 25 tył. Może wtedy będzie równo.
W kombi z lpg może tak być, że przód będzie wyżej ciutek od tyłu. Też się tego obawiam u siebie. Dlatego będę kładł vogtlandy, które mają obniżać 40 przód i 25 tył. Może wtedy będzie równo.
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Biniu777 napisał(a):Chyba odwrotniepo to sie od kombi springi pcha na tył, żeby w GG z LPG mniej usiadła dupa
Ale prosze czytac ze zrozumieniem co ja wczesniej napisałem!!!!!
-
WisniaUs
Geniek napisał(a):Na wymianę sprężyn jestem umowiony na sobotę.Do usłyszenia z gleby
Jak tam gdzie mysle to sie pewnie spotkamy bo wpadne tam z XRafalemX na przekladanie foteluf

-
WisniaUs
janek007 napisał(a):gdzie Wy myslicie
A no dobrze myslisz gdzie my myślimy że myślimy byc tak jak żeśmy wymyślili po przemysleniu jak wymyślic zebyśmy myśleli ze sie tam spotkamy bez namysłu ale nie w Myślenicach jak myślisz ze my tak pomyslelismy to sie grubo mylisz.

-
WisniaUs
WisniaUs napisał(a):Jak tam gdzie mysle to sie pewnie spotkamy bo wpadne tam z XRafalemX na przekladanie foteluf
Jest szansa, że się zobaczymy jak będę autko odbierał. Albo poczekam to może mi jeszcze te twoje fotele chłopaki od razu założą tak z rozpędu
Geniek napisał(a):poczekam to może mi jeszcze te twoje fotele chłopaki od razu założą tak z rozpędu
NO nie ma problemu ,jak tylko chcesz te moje fotele (stare) welurowe z meksykanskiej kozy to zabieraj

-
WisniaUs
A więc tak – spręzyny już na aucie
Jest niżej
i bardziej twardo.
Na trzech kołach siadło na razie po 2cm i na czwartym od razu 3.5cm.
Mam tylko nadzieję, że się to teraz wyrówna.
Dlatego muszę zdeczka pojeździć po dziurach
Zdjęć na razie nie ma bo auto takie brudne, że nie ma co pokazywać a pogoda taka, że po wyjeździe z myjni auto wygląda tak samo jak poprzednio. Postaram się zrobić niedługo, obiecuję.
Przy okazji wpadły też nowe łączniki stabilizatora Lemforder'a na tył bo stare się nie nadawały do niczego.
A tak w ogóle to dobrze, że wymieniłem te springi bo sie okazało, że przednia lewa spręzyna była pęknięta. Jeden zwój z niej odleciał przy wyjmowaniu.
Się ostatnio zastanawiałem co mi tak delikatnie puka z przodu przy najeździe na jakieś krawężniki. Bo podczas normalnej jazdy było to nieodczuwalne.

Na trzech kołach siadło na razie po 2cm i na czwartym od razu 3.5cm.
Mam tylko nadzieję, że się to teraz wyrówna.
Zdjęć na razie nie ma bo auto takie brudne, że nie ma co pokazywać a pogoda taka, że po wyjeździe z myjni auto wygląda tak samo jak poprzednio. Postaram się zrobić niedługo, obiecuję.
Przy okazji wpadły też nowe łączniki stabilizatora Lemforder'a na tył bo stare się nie nadawały do niczego.
A tak w ogóle to dobrze, że wymieniłem te springi bo sie okazało, że przednia lewa spręzyna była pęknięta. Jeden zwój z niej odleciał przy wyjmowaniu.
Się ostatnio zastanawiałem co mi tak delikatnie puka z przodu przy najeździe na jakieś krawężniki. Bo podczas normalnej jazdy było to nieodczuwalne.
Krzywo stoi? A na którym kole? Może właśnie na tym gdzie była ta sprężyna, bo nie sądzę, aby było to spowodowane samymi sprężynami. Bardziej doszukiwałbym się problemu w amorku.
-
makmarc
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości