Mazda 323 BG GT '91 + BPT TURBO OŚKA z pakietem GTR
Nom czytam i to wiem
nigdy nie zwracałem uwagi na 5 śrub a reszta to oczywiste sprawy i nie pisałem głupot tylko fakty
pokaż mi chociaż jednego spośród 2500 GTRów, które wyszły z dokładkami TWR
- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
DARO MAZDA 323 napisał(a):tekkenfan napisał(a):Tak btw jest tam coś z GTRa po za zderzakiem? Kolektor ssący, turbina?
tekkenfan – jestem rozczarowany Twoją wiedzą
Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi?
Z GTRa to ja widzę przedni zderzak. Poszerzeń brak, tylnego zderzaka brak, wylotów na masce brak, inny grill, hamulce inne, napędów brak, skrzynia inna, specyfikacji silnika nie wiem ale jak na moje też nie jest to GTRowy, a co za tym idzie kolektor ssący, przepustnica też pewnie inna....., no ale to tylko domysły. Dlatego spytałem co po za zderzakiem jest z GTRa?
Ostatnio edytowano 7 gru 2015, 14:46 przez tekkenfan, łącznie edytowano 1 raz

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Jasoon napisał(a):Nom czytam i to wiemnigdy nie zwracałem uwagi na 5 śrub a reszta to oczywiste sprawy i nie pisałem głupot tylko fakty
pokaż mi chociaż jednego spośród 2500 GTRów, które wyszły z dokładkami TWR
nie pisałem że piszesz głupoty – TWR to dokładki a nie pakiet stylizacyjny do GTR. Można go zamontować w każdej BG wez względu na rodzaj silnika .
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Ale tak czy siak pomijając to.. do pakietu GTR brakuje Ci dokladki dolnej tylnego zderzaka.. niby drobna rzecz a cholernie droga i cieżko dostępna.
- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
Są ale szkoda mi 800 zł za 2 plastiki.
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
DARO MAZDA 323 napisał(a):Są ale szkoda mi 800 zł za 2 plastiki.
Znasz moje zdanie Darku. I nie będę uszczypliwy. Ale albo grubo albo wcale
Do GTR-a trochę mu brakuje ale może być stylizowany na GTR-a z dodatkami zewnętrznymi z GTR-a, a żeby mieć pełna satysfakcję musiałby być AWD z silnikiem z GTR-a i masa dodatków i przełączników rodem z GTR, które kosztują majątek. Z pośród 2500szt wypuszczonych 20lat temu znaleźć cokolwiek chyba że za olbrzymie pieniądze i nie ma czym się dziwić.
GTR to kaaawał rajdowej historii Mazdy.
Rozeznani w temacie wiedzą ile fajnych smaczków jest pochodzenia GTR, jako przykład podam przełącznik halogenów przednich, lotka z 3-cim światłem stop, dobra wystarczy... poszukajcie sobie


-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
NIe przesadzajcie, jak sami piszecie GTR-ów jest 2500sztuk zapewne Daro będzie dążył do ideału co nie bedzie łatwe, idzie bardzo dobrą drogą przeciesz nie zwieśniczył auta, modyfikacje idą w dobrą strone, nie można mieć wszystkiego od razu
Mi sie podoba zapewne byś chciał mieć pakiet GTRa cały kpl. życie, a GTRa pewnie każdy chciałby mieć
Mi sie podoba zapewne byś chciał mieć pakiet GTRa cały kpl. życie, a GTRa pewnie każdy chciałby mieć
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Młody tu nie chodzi o wieśniaczenie tylko trzymanie się faktów. Tak wszyscy się śmieją z BMW że mamy więcej M serii niż wyprodukowano, a tutaj mamy podobną sytuację (a może i jeszcze gorszą) i wszyscy tylko przyklaskują.
Wiadomo że każdy chciałby mieć GTRa, ale to nie znaczy że założę sobie np. kierownicę do zwykłej BeGiety i już będę mówił że to jest GTR.
Jeszcze byłbym w stanie zrozumieć jakiegoś młodego forumowicza, ale przedstawiciel regionu? Wymagało by się trochę więcej od takiej osoby nie sądzisz?
Ja dalej czekam na wyjaśnienie?
Skoro podważasz moją wiedzę na jakiś temat to chętnie się dowiem na jaki.
Wiadomo że każdy chciałby mieć GTRa, ale to nie znaczy że założę sobie np. kierownicę do zwykłej BeGiety i już będę mówił że to jest GTR.
Jeszcze byłbym w stanie zrozumieć jakiegoś młodego forumowicza, ale przedstawiciel regionu? Wymagało by się trochę więcej od takiej osoby nie sądzisz?
tekkenfan napisał(a):DARO MAZDA 323 napisał(a):tekkenfan napisał(a):Tak btw jest tam coś z GTRa po za zderzakiem? Kolektor ssący, turbina?
tekkenfan – jestem rozczarowany Twoją wiedzą
Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi?
Ja dalej czekam na wyjaśnienie?
Skoro podważasz moją wiedzę na jakiś temat to chętnie się dowiem na jaki.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Może wcześniej nikt nie chciał sie wtrącać w to 'mizianie' 
Opowiesz może jeszcze o przeszłości wypadkowej auta i jak zostało naprawione?
Aha. W nazwie tematu napisz Pakiet GTR jeśli będzie cały..
Aha. Jeśli chcesz się spierać z Tekenem to powodzenia
Opowiesz może jeszcze o przeszłości wypadkowej auta i jak zostało naprawione?
Aha. W nazwie tematu napisz Pakiet GTR jeśli będzie cały..
Aha. Jeśli chcesz się spierać z Tekenem to powodzenia


Panowie to jest Forum i zamieszczając tu swój samochód bądz projekt człowiek liczyć się musi z krytyką
poklaskiem bądz marudzeniem innych . Nie zawsze jest kolorowo i nie wszystkim sie podobać musi . Projekt , swój samochód można nazwać jak się chce i nikomu nic do tego...... . Powtórze jeśli ktoś potrafi czytać ze zrozumieniem to wie co to za samochód i jaki ma napęd . Z GT nigdy nie zrobi się GTR 100 % . Jeśli chodzi o konstrukcję budy i napędy.
Nie znam się na Subaru i na Burbo Astinach i widzę że , ludzie którzy nigdy nie widzieli na oczy GTR ani w nim nie siedzieli nie mówiąc o prowadzeniu mają najwięcej do powiedzenia i uważają się za znawców modelu GTR. Mialem V mazd BG i trochę zębów na niej zjadłem .
A tekkenfan nie jest dla mnie żadnym góru samochodowym tylko chłopakiem który sam dłubie ,ma dużą więdzę , pieniądze i zapał do swojego projektu.
A tu na rozładowanie tematu znalazłem coś takiego ostatnio w necie Toyota & MAZDA
ORAZ SUBARU & MAZDA
poklaskiem bądz marudzeniem innych . Nie zawsze jest kolorowo i nie wszystkim sie podobać musi . Projekt , swój samochód można nazwać jak się chce i nikomu nic do tego...... . Powtórze jeśli ktoś potrafi czytać ze zrozumieniem to wie co to za samochód i jaki ma napęd . Z GT nigdy nie zrobi się GTR 100 % . Jeśli chodzi o konstrukcję budy i napędy.
Nie znam się na Subaru i na Burbo Astinach i widzę że , ludzie którzy nigdy nie widzieli na oczy GTR ani w nim nie siedzieli nie mówiąc o prowadzeniu mają najwięcej do powiedzenia i uważają się za znawców modelu GTR. Mialem V mazd BG i trochę zębów na niej zjadłem .
Bartek1986 napisał(a):Aha. Jeśli chcesz się spierać z Tekenem to powodzenia
A tekkenfan nie jest dla mnie żadnym góru samochodowym tylko chłopakiem który sam dłubie ,ma dużą więdzę , pieniądze i zapał do swojego projektu.
A tu na rozładowanie tematu znalazłem coś takiego ostatnio w necie Toyota & MAZDA
ORAZ SUBARU & MAZDA
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Dawno tu nie byłem a tyle się działo
A propos nazewnictwa. Miałem ostatnio taką sytuację. Jadę, patrzę w lewe lusterko, myślę TDI Turbo Ośka GTA MPV
i kurcze drugi raz na tej samej trasie i też w niedzielę
a miałem jechać inna drogą. Trzeci raz jak się zjedziemy musimy się napić :–) Pozdrawiam
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
ja tam się nigdy nie uważałem za jakieś guru (chociaż co nie co wiem, ale dalej sporo mi brakuje), za to po Twoich (DARO MAZDA 323) postach odnoszę wrażenie Ty się za takiego uważasz (szkoda tylko że wielu Twoich tak pewnie wypisywanych komentarzach się mylisz
).
Co prawda dalej nie uzyskałem odpowiedzi na moje pytanie ale po tym co czytam odnoszę wrażenie że chodziło Ci o wiedzę na temat GTRa. Jeżeli to prawda to ... SZACUN za wyciąganie takich wniosków na podstawie jednego zdania
Nikt tu się nie wypowiadał jako znawca GTRa, a jedynie stwierdzone zostały suche fakty.
każdy może nazywać go jak chce, tylko wg. mnie po Przedstawicielu Regionalnym klubu wymagałoby się trochę więcej.
Jak dla mnie nie było by tematu gdyby GTR to był jakiś pakiet stylistyczny czy cuś, ale to było zupełnie inne auto zbudowane wg. pewnej specyfikacji i najzwyczajniej w świecie jest to dla mnie nie do pomyślenia żeby posuwać się do takiego czegoś jak nazywanie GTRem zwykłego GTeka tylko dlatego że ma kilka zew. elementów z GTRa.
Tym postem kończę mój udział w tej dyskusji, bo szkoda mi na to czasu na dyskusję z kimś kto jakiś czas temu wysyłał mi PW w sprawach technicznych a teraz uważa się za speca i podważa moją wiedzę nie podając przyczyny.
Sorry za OT ale nie lubię jak ktoś mi obrabia pupę bez podania powodu, tak więc jak mod uzna że za dużo naśmieciłem to może moje posty usunąć, pozdro
Co prawda dalej nie uzyskałem odpowiedzi na moje pytanie ale po tym co czytam odnoszę wrażenie że chodziło Ci o wiedzę na temat GTRa. Jeżeli to prawda to ... SZACUN za wyciąganie takich wniosków na podstawie jednego zdania

DARO MAZDA 323 napisał(a):Nie znam się na Subaru i na Burbo Astinach i widzę że , ludzie którzy nigdy nie widzieli na oczy GTR ani w nim nie siedzieli nie mówiąc o prowadzeniu mają najwięcej do powiedzenia i uważają się za znawców modelu GTR
Nikt tu się nie wypowiadał jako znawca GTRa, a jedynie stwierdzone zostały suche fakty.
DARO MAZDA 323 napisał(a):Projekt , swój samochód można nazwać jak się chce i nikomu nic do tego...... .
każdy może nazywać go jak chce, tylko wg. mnie po Przedstawicielu Regionalnym klubu wymagałoby się trochę więcej.
Jak dla mnie nie było by tematu gdyby GTR to był jakiś pakiet stylistyczny czy cuś, ale to było zupełnie inne auto zbudowane wg. pewnej specyfikacji i najzwyczajniej w świecie jest to dla mnie nie do pomyślenia żeby posuwać się do takiego czegoś jak nazywanie GTRem zwykłego GTeka tylko dlatego że ma kilka zew. elementów z GTRa.
Tym postem kończę mój udział w tej dyskusji, bo szkoda mi na to czasu na dyskusję z kimś kto jakiś czas temu wysyłał mi PW w sprawach technicznych a teraz uważa się za speca i podważa moją wiedzę nie podając przyczyny.
Sorry za OT ale nie lubię jak ktoś mi obrabia pupę bez podania powodu, tak więc jak mod uzna że za dużo naśmieciłem to może moje posty usunąć, pozdro

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Witam
Z powodu braku czasu auto stało na dworze 2 tygodnie i padał akumulator.
A dziwne bo nówka BOSCHA . Elektryk stwierdził , że coś pobiera prąd przy wyłączonym silniku i zamkniętym samochodzie .
Obstawia , że to jakiś przekaźnik – po swapie ma cały czas zasilanie nawet przy zgaszonym silniku.
Z powodu braku czasu auto stało na dworze 2 tygodnie i padał akumulator.
A dziwne bo nówka BOSCHA . Elektryk stwierdził , że coś pobiera prąd przy wyłączonym silniku i zamkniętym samochodzie .
Obstawia , że to jakiś przekaźnik – po swapie ma cały czas zasilanie nawet przy zgaszonym silniku.
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Jest taki dzień w roku kiedy Mikołaj przynosi prezenty. Magdalena długo czekała na kolejny prezent z pakietu GTR a. Z dalekiej Laponi w końcu dotarła tylna dokładka zderzaka 

VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Dobry zakup
widzę ze jednak przekonałeś się do tej dokładki.. Pokaz jak założysz 
- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
Ponoc mod bez foto się nie liczy wiec na razie na sucho. Montaż po świętach.
Ostatnio edytowano 28 gru 2015, 09:40 przez DARO MAZDA 323, łącznie edytowano 1 raz
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości