![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Mazda 323 BG GT '91 + BPT TURBO OŚKA z pakietem GTR
Tragedia te felgi to tego auta
Dobrze, że obcierają ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

Przekreślenie projektu tymi felgami
advany siedziały najlepiej 

- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
DARO MAZDA 323 napisał(a):A miało być tak pięknie .
Na szczęście nie jest...
DARO MAZDA 323 napisał(a):do GTR-a
Co byś z tym autem nie zrobił to jak będzie ośką nazywanie go GTRem jest bez sensu.

DARO MAZDA 323 napisał(a):Przymiarka 18 cali do Mazdy 6 do GTR-a . Za duża opona i obciera o amorek
A miało być tak pięknie .
Wzór felgi wzorem felgi, ale weź popatrz jak kijowo śmiesznie wyglądają przy takiej feldze tarcze hamulcowe i zaciski. Jak jakieś zabawki
I tak będzie 15 cali advan rządzi. Jeszcze w grudniu przymiarka 17 cali . Taki frykas szyskuje się na wiosnę . Jak nie podpasi 17 cali to idą do Żyda i zostanie 15 cali i semi slick aby poprawić trakcję oski . Co do GTR a to o tym modelu w naszym pięknym kraju ma pojęcie może max 10 osób i nie koniecznie z tego forum .
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
A co za różnica ile osób wie? To jest GTR czy GT turbo?
Na tym zakończę. Wioska i tyle ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

Bartek1986 napisał(a):DARO MAZDA 323 napisał(a):do GTR-a
Co byś z tym autem nie zrobił to jak będzie ośką nazywanie go GTRem jest bez sensu.
a już myślałem, że tylko ja mam takie zdanie
Tak btw jest tam coś z GTRa po za zderzakiem? Kolektor ssący, turbina?
Jakie opony są na tych 18tkach?
DARO MAZDA 323 napisał(a):Co do GTR a to o tym modelu w naszym pięknym kraju ma pojęcie może max 10 osób i nie koniecznie z tego forum
to tym bardziej nie powinno się ludzi wprowadzać w błąd, bo ludzie się naczytają/naoglądają i stwierdzą: łeeee słaby jest ten GTR, nie wiem czym Ci Maździarze się podniecają – a wg. mnie jest czym

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
tekkenfan napisał(a): a wg. mnie jest czym
wiele bym oddał za oryginalną serie z małym przebiegiem
Pozdrawiam

To czego zewnątrz brakuje mu z GTRa ?
Opona to 215 45 18 następna będzie przymiarka 205 45 17
Opona to 215 45 18 następna będzie przymiarka 205 45 17
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Gdyby czepiać się o nadwozie to GTRy nie wychodziły z listwami TWR, miały dokładke tylnego zderzaka i większy górny spojler...no i nie występowały z tym grillem 
- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
DARO MAZDA 323 napisał(a):To czego zewnątrz brakuje mu z GTRa ?
Opona to <a href="tel:215 45 18">215 45 18</a> następna będzie przymiarka <a href="tel:205 45 17">205 45 17</a>
Z zewnątrz? A co ma wygląd zewnętrzny do tego jakie to auto?
GT+GTX=GTR ... W przypadku setupu Twojego auta to GT+GTX=Nawet nie GTX=GT Turbo.
Był taki czas, ze BG GT było moim marzeniem. Nawet kolega miał takie w idealnym stanie i miałem zarezerwowane.. Niestety skończyło rozbite. Bardzo lubiłem tym jeździć. Mam sentyment. Dlatego się udzielam.
Wygląd GTRa jest tak dziwaczny, ze pasuje tylko wyłącznie do oryginału i kultu tego auta. W każdym innym wypadku zdrowa mega zadbana seria będzie lepsza.
Jeszcze ten zderzak nie spasowany, kolor zacisków, raczej jednak wątpliwy stan auta itd.
Cieszę się, ze po moim poście pojawiły sie podobne komentarze, bo poziom przyklaskiwania w tym temacie mnie zadziwiał. Jak zobaczyłem felgi od MPSa to juz musiałem sie odezwać. W ogóle nie możesz przeliczyć, jakie opony, na jakich felgach z jakim ET bedą pasować, albo chociaż przeczytać i internecie tylko będziesz tak na farta sprawdzał?
Dobra do sedna bo juz wystarczy.
Działasz na szkodę postrzegania GTRa w naszym kraju, który jest jednym z niewielu kultowych aut wyprodukowanych przez Mazdę. W dodatku nie jesteś szarym forumowiczem tylko PRem dość poważnego forum. Nie rozumiem tego.
Sorry za szczerość.
Dopisano 06 gru 2015 4:14:
Ps. https://m.youtube.com/watch?v=vQguMTqD44Q
Mogłem wkleić zamiast klepać tego posta. Obejrzysz – zrozumiesz


Zderzak w ogóle nie spasowany, podejrzewam że zaczepy ucierpiały? To samo felga nie pasuję do klasyka. Do BG to max 17' i oldscholl'owy wzór. Do prawdziwego GTR'a sporo brakuję...
Lubię konstruktywną krytykę i ciesze się że odezwali sie ludzie którzy tylko czytają mój temat i do tej pory się nie wypowiadali. Nigdy nie myślałem aby wprowadzać kogoś w błąd odnośnie modelu GTR.
Jeśli tak zrobiłem to przepraszam. Każdy kto potrafi czytać ze zrozumieniem co czyta wie że to jest turbo ośka z silnikiem BPT i częściowym pakietem GTR ( w trakcie kompletacji ).
Dla tego zmieniam tytuł mojego watku tak jak jest od samego poczatku pod moim Avatarem .
Mazda 323 BG GT + PBT
Ps. tylko szkoda że trzeba było ponad 7000 tysięcy wejść w temat i 240 postów napisanych aby zwrócić mi na to uwagę . do tej pory nic nikomu nie przeszkadzało ?
Ale fakt jest faktem i bije się w pierś i wprowadzam zmiany.
Dopisano Pn, 7 grudnia 2015, 12:09:
– gdzieś dzwoni ale nie wiesz w którym kościele – poczytaj jeszcze trochę
Dopisano Pn, 7 grudnia 2015, 12:11:
tekkenfan – jestem rozczarowany Twoją wiedzą
Dopisano Pn, 7 grudnia 2015, 12:13:
i nigdy nie będzie 4 x 4 bo to nie ta buda – brak tunela na dyfer .
Dopisano Pn, 7 grudnia 2015, 12:15:
Zaczepy sa całe
. Fakt zderzak jest bardzo niski , ciężki i opdał bo najechałem na za wysoki krawęznik. Na wiosnę się poprawi razem z nowym orurowaniem ze stali nierdzewnej.
Jeśli tak zrobiłem to przepraszam. Każdy kto potrafi czytać ze zrozumieniem co czyta wie że to jest turbo ośka z silnikiem BPT i częściowym pakietem GTR ( w trakcie kompletacji ).
Dla tego zmieniam tytuł mojego watku tak jak jest od samego poczatku pod moim Avatarem .
Mazda 323 BG GT + PBT
Ps. tylko szkoda że trzeba było ponad 7000 tysięcy wejść w temat i 240 postów napisanych aby zwrócić mi na to uwagę . do tej pory nic nikomu nie przeszkadzało ?
Ale fakt jest faktem i bije się w pierś i wprowadzam zmiany.
Dopisano Pn, 7 grudnia 2015, 12:09:
Jasoon napisał(a):Gdyby czepiać się o nadwozie to GTRy nie wychodziły z listwami TWR, miały dokładke tylnego zderzaka i większy górny spojler...no i nie występowały z tym grillem
– gdzieś dzwoni ale nie wiesz w którym kościele – poczytaj jeszcze trochę
Dopisano Pn, 7 grudnia 2015, 12:11:
tekkenfan napisał(a):Tak btw jest tam coś z GTRa po za zderzakiem? Kolektor ssący, turbina?
tekkenfan – jestem rozczarowany Twoją wiedzą
Dopisano Pn, 7 grudnia 2015, 12:13:
Pyton napisał(a):brakuje najważniejszej rzeczy , napędu na 4 łapy. To jest zwykłe gt turbo, stylizowane na GTRa , a i tak duzo brakuje do seryjnego GTRa.
i nigdy nie będzie 4 x 4 bo to nie ta buda – brak tunela na dyfer .
Dopisano Pn, 7 grudnia 2015, 12:15:
wilusjdm napisał(a):Zderzak w ogóle nie spasowany, podejrzewam że zaczepy ucierpiały? To samo felga nie pasuję do klasyka. Do BG to max 17' i oldscholl'owy wzór. Do prawdziwego GTR'a sporo brakuję...
Zaczepy sa całe
Ostatnio edytowano 7 gru 2015, 14:21 przez DARO MAZDA 323, łącznie edytowano 1 raz
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
DARO MAZDA 323 napisał(a):– gdzieś dzwoni ale nie wiesz w którym kościele – poczytaj jeszcze trochę
To naprowadź mnie
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
kiedyś taki temat wrzuciłem na forum odnośnie różnicy między GTX a GTR
Niektóre GTR miały górne lotki małe na zamówienie były montowane duże płetwy.
Górna lotka występuje też z 3 światłem STOP.
Opcjonalnie na zamówienie też był duży dolny spojler .
viewtopic.php?f=103&t=184565
Niektóre GTR miały górne lotki małe na zamówienie były montowane duże płetwy.
Górna lotka występuje też z 3 światłem STOP.
Opcjonalnie na zamówienie też był duży dolny spojler .
viewtopic.php?f=103&t=184565
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości