Immobiliser i różne problemy z nim związane.
Witam,już uzupełniłem swój profil .
- Od: 30 lis 2015, 23:38
- Posty: 6
- Skąd: Gostynin
- Auto: Mazda 323f ba 1,5 16v 1997r oraz Mazda Premacy 2,0ditd (101km) 2000r.
A tak nawiasem auto da się odpalić? Jeździ?
Auto odpala i po chwili gaśnie,świeci się kontrolka z kluczykiem,dziś własnie zamówiłem zestaw startowy i jak tylko dojdzie przesyłka to zamontuje wszystko i mam nadzieje ze Mazda odżyje
- Od: 30 lis 2015, 23:38
- Posty: 6
- Skąd: Gostynin
- Auto: Mazda 323f ba 1,5 16v 1997r oraz Mazda Premacy 2,0ditd (101km) 2000r.
Witam, w 323 C 1.5 z 96 roku, mam problem z immo, a mianowicie, po zamontowaniu klimy mam problem z immo ( chyba ).
Po przekręceniu kluczyka normalnie powinna zapalić się kontrolka immo ( żółta z kluczykiem ), a po instalacji klimy niestety się nie zapala, co za tym idzie silnik odpala ale tylko na 2-3 sekundy i gaśnie.
Bezpieczniki wszystkie sprawdziłem.
Rozłączałem klemy akumulatora / wielokrotnie.
Sprawdziłem połączenia przy stacyjce.
I tu pytanie:
Czy ktoś z Szanownych forumowiczów zetknął się z takim problemem i wie jak usunąć usterkę?
Z góry dziękuję za wszystkie konstruktywne porady jak dalej diagnozować problem i go usunąć.
Pozdrawiam.
Po przekręceniu kluczyka normalnie powinna zapalić się kontrolka immo ( żółta z kluczykiem ), a po instalacji klimy niestety się nie zapala, co za tym idzie silnik odpala ale tylko na 2-3 sekundy i gaśnie.
Bezpieczniki wszystkie sprawdziłem.
Rozłączałem klemy akumulatora / wielokrotnie.
Sprawdziłem połączenia przy stacyjce.
I tu pytanie:
Czy ktoś z Szanownych forumowiczów zetknął się z takim problemem i wie jak usunąć usterkę?
Z góry dziękuję za wszystkie konstruktywne porady jak dalej diagnozować problem i go usunąć.
Pozdrawiam.
-
Krzysiek L
Krzysiek L – dołączyłem twoje pytanie do istniejącej dyskusji. Proszę na przyszłość korzystać z wyszukiwarki.
Warto też byłoby uzupełnić profil o lokalizację bo bywa to czasem przydatne.
Co do twojego problemu to całkiem możliwe, że jest tak jak napisał Rafał.
Albo uszkodzona wiązka, albo coś nie jest wpięte albo .... sam moduł immo w kluczyku akurat ci zdechł.
Próbowałeś na drugim kluczyku?
Warto też byłoby uzupełnić profil o lokalizację bo bywa to czasem przydatne.
Co do twojego problemu to całkiem możliwe, że jest tak jak napisał Rafał.
Albo uszkodzona wiązka, albo coś nie jest wpięte albo .... sam moduł immo w kluczyku akurat ci zdechł.
Próbowałeś na drugim kluczyku?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Witam ,
Kolejny problem z moją 323f ,
Złamałem kluczyk w zamku.... –.–
A jak wkladam zapasowy do stacyjki to swieci sie kontrolka immo ( samochód z kluczykiem po lewej stronie )
i madzia odpala a po chwili dusi ją i gaśnie
Macie jakieś pomysły jak to rozwiązać ?
Kolejny problem z moją 323f ,
Złamałem kluczyk w zamku.... –.–
A jak wkladam zapasowy do stacyjki to swieci sie kontrolka immo ( samochód z kluczykiem po lewej stronie )
i madzia odpala a po chwili dusi ją i gaśnie
Macie jakieś pomysły jak to rozwiązać ?
Ze złamanego należy przełożyć immobiliser do zapasowego o ile zapasowy jest kluczykiem oryginalnym.
A wygląda to tak:
A wygląda to tak:
u mnie ten kluczyk ktorym odpalałem zawsze , ten ktory sie złamał nie ma takiego otworu , ale za to ten zapasowy ma
wyglada to tak jakby dorabiany był ten pierwszy .. bo na tym drugim jest znaczek mazdy
Ale nie rozumiem tego , o co tu chodzi \O.o
Dopisano 28 paź 2016, 17:28:
ten złamany , pierwszy na ktorym wszystko działało , ma tylko takie czerwony kwadracik górze , nw czy to cos znaczy
Dopisano 28 paź 2016, 17:31:
Dobra sorry , juz sie dowiedziałem ze w tym przypadku pod tą czerwoną zatyczką jest immo ,
Pytanie tylko jak ja mam to wyciagnąć
i w jednym i w drugim kluczyku ciężko to czyms podhaczyć
wyglada to tak jakby dorabiany był ten pierwszy .. bo na tym drugim jest znaczek mazdy
Ale nie rozumiem tego , o co tu chodzi \O.o
Dopisano 28 paź 2016, 17:28:
ten złamany , pierwszy na ktorym wszystko działało , ma tylko takie czerwony kwadracik górze , nw czy to cos znaczy
Dopisano 28 paź 2016, 17:31:
Dobra sorry , juz sie dowiedziałem ze w tym przypadku pod tą czerwoną zatyczką jest immo ,
Pytanie tylko jak ja mam to wyciagnąć
i w jednym i w drugim kluczyku ciężko to czyms podhaczyć
W oryginalnym to wychodzi bez problemu cienkim płaskim śrubokrętem. A w tym cudzie co masz to musisz jakoś ową zaślepkę wydłubać. Ponadto w zapasowym również powinien być ten immobiliser.
napisze co znalazłem w srodku obu kluczykow ...
na razie gmeranko przedemną ;d , próbowałem pineską ale tylko rozdrapałem troche..
Dopisano 29 paź 2016, 16:00:
udalo mi się wydłubać ten zapasowy ( działający ) i w środku jest takie samo małe coś jak na zdjęciu wyżej , nie wiem co się znajduje w środku kluczyka ktory działał do tej pory bo wydłubanie tej czerwonej kwadratowej zaślepki czy to jest , jest wręcz niewykonalne...
Dlaczego jak to coś jest w środku tego zapasowego kluczyka , to madzia nie odpala i świeci się kontrolka immo ?
Mówi wam to coś ? Jest jakis inny sposób , czy musze dłubać w tym starym kluczyku aż dam rade ?
na razie gmeranko przedemną ;d , próbowałem pineską ale tylko rozdrapałem troche..
Dopisano 29 paź 2016, 16:00:
udalo mi się wydłubać ten zapasowy ( działający ) i w środku jest takie samo małe coś jak na zdjęciu wyżej , nie wiem co się znajduje w środku kluczyka ktory działał do tej pory bo wydłubanie tej czerwonej kwadratowej zaślepki czy to jest , jest wręcz niewykonalne...
Dlaczego jak to coś jest w środku tego zapasowego kluczyka , to madzia nie odpala i świeci się kontrolka immo ?
Mówi wam to coś ? Jest jakis inny sposób , czy musze dłubać w tym starym kluczyku aż dam rade ?
Panowie , otworzyłem ! To serio nie było łatwe ...
ale w środku kluczyka który działał jest coś innego niż w zapasowym ,
inny kształt , czarne , z napisami takimi jak : B3 , SID , TAG , T5-00
są one rozmieszczone w różnych miejscach tego małego czegoś..
To jest immo które jest zgodne z moją madzią i mam dorobić kluczyki takie żeby to immo do nich pasowało ? Na chłopski rozum tak to rozumiem ale wole się zapytać.
Bo to nie pasuje do kluczykow zapasowych , kształt nie podchodzi ,
Proszę was o szybką odpowiedź bo potrzebuje załatwić sprawe jak najszybciej , z góry wielkie dzięki
Pozdrawiam
ale w środku kluczyka który działał jest coś innego niż w zapasowym ,
inny kształt , czarne , z napisami takimi jak : B3 , SID , TAG , T5-00
są one rozmieszczone w różnych miejscach tego małego czegoś..
To jest immo które jest zgodne z moją madzią i mam dorobić kluczyki takie żeby to immo do nich pasowało ? Na chłopski rozum tak to rozumiem ale wole się zapytać.
Bo to nie pasuje do kluczykow zapasowych , kształt nie podchodzi ,
Proszę was o szybką odpowiedź bo potrzebuje załatwić sprawe jak najszybciej , z góry wielkie dzięki
Pozdrawiam
Skoro nie da się tego włożyć do obudowy oryginalnego kluczyka to być może wystarczy owy immo włożyć do breloka i przypiąć go do oryginalnego kluczyka tak aby tylko stacyjka odczytała i można było normalnie jeździć. Wtedy nie ma konieczności dorabiania kluczyka.
W sensie że immo działa na zasadzie podobnej do bluetooth czy podczerwieni ? ma być blisko stacyjki , ona złapie jego sygnał i odpali normalnie ? Równie dobrze mogę go przykleić do kluczyka ? Czy czegoś nie zrozumiałem
Dobrze zrozumiałeś
A twój temat dołączyłem do istniejącej dyskusji – proszę na przyszłość korzystać z wyszukiwarki.
A twój temat dołączyłem do istniejącej dyskusji – proszę na przyszłość korzystać z wyszukiwarki.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Lepiej go nie przyklejaj bo możesz go szybko uszkodzić.
Potrzebuje informacji jak ominąć imo w 323f Jeżeli ktoś ma jakieś info na ten temat proszę o kontakt na pw lub 792093033 Opiszę szczegółowo w czym mam problem zapewniam że chodzi tu o moje auto Wynagrodze
Witam,podpinam się mam podobny problem w Mazdzie demio 2000r ,też gasnie po odpaleniu zaczynam działać o poszczególnych efektach będę pisał, pozdro
Dopisano 13 lip 2017, 22:52:
Witam,podpinam się mam podobny problem w Mazdzie demio 2000r ,też gasnie po odpaleniu zaczynam działać o poszczególnych efektach będę pisał, pozdro
Dopisano 13 lip 2017, 23:03:
Mam 2 kluczyki, lecz na żadnym z nich nie widać zaślepki, trochę dziwne te klucze chociaż oryginalne, mama uzytkuje xedos 6 i w tamtym kluczyku widać że kluczyk jest troszkę grubszy.
Dopisano 13 lip 2017, 22:52:
Witam,podpinam się mam podobny problem w Mazdzie demio 2000r ,też gasnie po odpaleniu zaczynam działać o poszczególnych efektach będę pisał, pozdro
Dopisano 13 lip 2017, 23:03:
Mam 2 kluczyki, lecz na żadnym z nich nie widać zaślepki, trochę dziwne te klucze chociaż oryginalne, mama uzytkuje xedos 6 i w tamtym kluczyku widać że kluczyk jest troszkę grubszy.
-
kamil.tomasz
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości