Dane:
Model: Mazda 3 BK
Rok produkcji: 2004
Wersja: Touring
Silnik: 1.6 16V benzyna Z6 (MZR)
Moc: 105 KM
Przebieg: 123 tyś. Km (w dniu zakupu) , teraz 174 tyś. z groszem i dalej rośnie...
Wyposażenie:
– Wspomaganie układu kierowniczego
– Trójramienna skórzana kierownica, regulowana w dwóch płaszczyznach
– Centralny zamek z pilota
– Klimatyzacja automatyczna ( climatronic)
– Elektryczne szyby z przodu i z tyłu
– Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne
– System ABS
– TCS – system kontroli trakcji
– DCS – System dynamicznej kontroli stabilizacji toru jazdy
– System SRS z 6 poduszkami powietrznymi
– System audio z radiem + CD i 4 głośnikami
– Sterowanie radiem z kierownicy (kierownica multimedialna)
– Regulowane zagłówki
– Dzielona tylna kanapa (60/40)
– System ISOFIX
– Regulacja wysokości fotela kierowcy oraz odcinka lędźwiowego
– Podłokietnik w tylnej kanapie
– Komputer pokładowy (spalanie chwilowe, na 100/km, zasięg paliwa w baku itp.)
– Światła przeciwmgielne
– Alufelgi: lato 18" MPS, zima: Oem 16"
– Szyberdach sterowany elektrycznie
Wymiany/naprawy:
-Wymiana wentylatora chłodnicy
-Wymiana nowych halogenów
-Wymiana sprzęgła (tarcza, docisk, łożysko) SACHS
-Wymiana czujnika spalania stukowego na OEM (Mazparts.pl)
-Wymiana uszczelek kolektora ssącego
-Wymiana tarcz i klocków tył (TRW)
-Wymiana tarcz i klocków przód (tarcze ATE, klocki FERODO)
-Wymiana świec DENSO SK16PRE11
-Wymiana tulei silentblock (Lemforder)
-Wymiana łączników stabilizatora przód (Lemforder)
-Wymiana łączników stabilizatora tył (lemforder)
-Wymiana poduszek oraz łożysk kolumny McPherson'a (SACHS)
-Wymiana miski olejowej (FOX Rzeszów)
-Naprawa nadkoli tył: lewe regeneracja, prawe reperaturka (walka z rudą)
-Naprawa nadkoli przód: malowanie (walka z rudą)
-Wymiana szyby przedniej (kolizja)
-Wymiana lusterka od strony pasażera (kolizja)
-Wymiana akumulatora VARTA BLUE D47 60Ah/540A
-Wymiana poduszek silnika: olejowa OEM FoMoCo (mazparts.pl), dolna CORTECO + zalana masą poliuretanową
-Wymiany płynów: olej silnikowy MOTUL ECO-NERGY 5w30 co 8 tyś km (po wymianie miski olejowej zmieniłem na VALVOLINE SYNPOWER FE 5w30 i tu zauważalna różnica w pracy silnika na zimnym)
-Wymiana filtra oleju co 8 tyś km (wraz z olejem)
-Wymiana filtra kabinowego
-Wymiana łożysk przód OEM Mazda NTN x2
-Wymiana amortyzatorów przód BILSTEIN x2
-Wymiana sworzni przód LEMFORDER x2
-Wymiana poduszki skrzyni biegów OEM JAPAN od Mazparts.pl
-Wymiana oleju i filtra: AmsOil 5w30/Knecht
Modyfikacje:
-Siłowniki maski SOKIE TECH
-Wkładka filtra powietrza K&N
-Końcówka wydechu BUZZER 80mm
-Rozpórka GSG
-Sprężyny EIBACH PRO KIT -30
-Zderzak tył z pakietu Aero/GTA
-Felgi 18" od MPS'a
-Opony FEDERAL 595 EVO 205/40 R18
-Spoiler/lotka dachu od wersji MPS z diodowym światłem stopu
-Moduł świateł dziennych PRO-ELTEC
-Podstopnica z logo MAZDA
-Spryskiwacze mgłowe od Mazdy CX-5
-Układ dolotowy od Hondy BIG INTEL TUBE "parówa"
-Pomalowane felgi 18" PlastiDip'em w czarny mat
-Montaż tweeter'ków BOSE
Plany:
-Dokładka EZ-LIP
-Zamontować nakładki progowe z wersji Aero/GTA
-Ściągnąć listwy boczne z drzwi
-Przyciemnienie tylnych szyb (bardzo delikatnie)
-Dystanse EIBACH PRO-SPACER na tylną oś (30mm)
-Zmieniarka XCARLINK
Fotki:


