Mazda3 (BK) – Nasze wrażenia i opinie
Ale to jest przecież dział "Nasze wrażenia i opinie" i nie bardzo rozumiem sens Twojego posta, w którym naskakujesz na kolegę że ma inne zdanie Kolega napisał co mu przeszkadza i co uważa za wady. Może ma inne priorytety w aucie niż Ty czy ja...? Trochę luzu
Co do samych wymian żarówek pozwolę sobie wtrącić – częstotliwość przepalania się ich wynika raczej z jakości stosowanych samych żarówek więc nie uznawałbym tego za wadę pojazdu.
Co do samej wymiany filtra kabinowego – z tego co wiem nawet instrukcja serwisowa mówi, że wiąże się to z odłączeniem akumulatora i rozpinaniem złącz elektrycznych także tutaj przyznam rację, że zostało to zrobione typowo pod zarobek serwisu Choć nie zaprzeczam, że w niektórych innych autach jest jeszcze gorzej
Co do samych wymian żarówek pozwolę sobie wtrącić – częstotliwość przepalania się ich wynika raczej z jakości stosowanych samych żarówek więc nie uznawałbym tego za wadę pojazdu.
Co do samej wymiany filtra kabinowego – z tego co wiem nawet instrukcja serwisowa mówi, że wiąże się to z odłączeniem akumulatora i rozpinaniem złącz elektrycznych także tutaj przyznam rację, że zostało to zrobione typowo pod zarobek serwisu Choć nie zaprzeczam, że w niektórych innych autach jest jeszcze gorzej
Ostatnio edytowano 11 lis 2015, 11:49 przez widmo82, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Unikamy cytowania w całości wiadomość bezpośrednio poprzedzającej naszą.
Powód: Unikamy cytowania w całości wiadomość bezpośrednio poprzedzającej naszą.
To nie było naskakiwanie a moja riposta będąca również ocena z uzytkowania BK w sumie przez 7lat
Co do filtra to fakt, tak jest, ale to nie zmienia faktu, że jak użytkownikom sprawia to później nietypowe problemy to można zmodyfikować serwisówkę
Jak serwisówka mówi: wymien rozrząd przy 240tyś to czekasz czy robisz to przy 150-180?
Co do filtra to fakt, tak jest, ale to nie zmienia faktu, że jak użytkownikom sprawia to później nietypowe problemy to można zmodyfikować serwisówkę
Jak serwisówka mówi: wymien rozrząd przy 240tyś to czekasz czy robisz to przy 150-180?
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3600 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
widmo82-jak widzę jesteś moderatorem.Zwróciłeś mi uwagę w poprzednim dziale,żebym nie zaśmiecał to przeniosłem się tutaj.Teraz też niedobrze.To są moje subiektywne opinie na temat M3 po dwóch latach eksploatacji.Jak ktoś przed zakupem będzie chciał poczytać,to niech wie co wkurza innych.
Tak najbardziej-powiem szczerze-to wkurza mnie w kolejności właśnie:
– konieczność programowania na nowo ulubionych stacji radiowych przez to chore rozpinanie wtyczek i
akumulatora przy wymianie kabinówki
– stawianie "druta" pod pokrywą silnika
Reszta jest do przeżycia Pozdrawiam
A i jeszcze jedno: znam inny samochód który po 10 latach itd... Wcześniej miałem BM E36 z 1998r.(8 lat starszy od M3) i niestety M3 nie wytrzymuje z nim porównania pod każdym względem.Chyba złodziej też tak uważał
Tak najbardziej-powiem szczerze-to wkurza mnie w kolejności właśnie:
– konieczność programowania na nowo ulubionych stacji radiowych przez to chore rozpinanie wtyczek i
akumulatora przy wymianie kabinówki
– stawianie "druta" pod pokrywą silnika
Reszta jest do przeżycia Pozdrawiam
A i jeszcze jedno: znam inny samochód który po 10 latach itd... Wcześniej miałem BM E36 z 1998r.(8 lat starszy od M3) i niestety M3 nie wytrzymuje z nim porównania pod każdym względem.Chyba złodziej też tak uważał
Ostatnio edytowano 12 lis 2015, 18:29 przez ketiw100, łącznie edytowano 1 raz
Tak czy siak złącza elektryczne raczej rozpinał. Do tego zaleca się jednak odpiąć wcześniej akumulator... Ponownie stwierdzam, że rozwiązanie filtra kabinowego w M3 jest swego rodzaju wadą. Ale z drugiej strony tak jak ktoś już wcześniej powiedział – jak często go zmieniacie...?
mi mówił mechanik że od nowości filtr nie był wymieniany, co prawda nie wyglądał źle, był szary i sztywny, ale szyby mi nie parowały ani nic sie nie działo, auto miało 108tys, obecnie mam 128 tys i nie bede przy nast wymianie oleju wymieniał, wg mnie można co 2 lata wymienić. chyba że coś sie zacznie złego.
ketiw100
Zwróciłem uwagę bo w temacie o żarówce w schowku pisaleś o tym jak się się odgrzybia klimę i jak niewygodnie wymienia jej filtr.
Teraz nie jest źle, po prostu dyskutujemy. Tam gdzie moje odczucia są inne od Twoich to piszę by ludzie nie myśleli, ze to auto jest takie złe jak piszesz a inne są super. Dlatego też zastanawiam sie czemu masz nadal 3BK....
Ma jakieś plusy, ma jakieś minusy, ale pisząc powyższe zdanie stwierdzasz, że jednak ma wiecej minusów niż plusów a mimo to masz nadal to auto. Nie stać Cię na lepsze? Przecież pisałeś, że miałeś tańsze i lepsze, wróć do niego i skończą się Twoje męki.
PS:
Tak samo trudno mi się zgodzić, że w tym przedziale cenowym to
Zwróciłem uwagę bo w temacie o żarówce w schowku pisaleś o tym jak się się odgrzybia klimę i jak niewygodnie wymienia jej filtr.
Teraz nie jest źle, po prostu dyskutujemy. Tam gdzie moje odczucia są inne od Twoich to piszę by ludzie nie myśleli, ze to auto jest takie złe jak piszesz a inne są super. Dlatego też zastanawiam sie czemu masz nadal 3BK....
ketiw100 napisał(a):Na pytanie, czy po swoich doświadczeniach z M3 kupiłbym drugi raz – NIE
Ma jakieś plusy, ma jakieś minusy, ale pisząc powyższe zdanie stwierdzasz, że jednak ma wiecej minusów niż plusów a mimo to masz nadal to auto. Nie stać Cię na lepsze? Przecież pisałeś, że miałeś tańsze i lepsze, wróć do niego i skończą się Twoje męki.
PS:
Tak samo trudno mi się zgodzić, że w tym przedziale cenowym to
Bombel86 napisał(a):– pali więcej niż przeciętny kompakt
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3600 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
To ja tylko wtrącę do Waszej dyskusji, że filtr kabinowy miałem wymieniany bez rozpinania jakiejkolwiek elektroniki
- Od: 2 mar 2010, 12:12
- Posty: 161 (0/2)
- Skąd: Gliwice
- Auto: Mazda 3 2.0 Kintaro '08
Ford Fiesta MK7 1.4 '09
widmo82 napisał(a):ketiw100 napisał(a):Na pytanie, czy po swoich doświadczeniach z M3 kupiłbym drugi raz – NIE
Ma jakieś plusy, ma jakieś minusy, ale pisząc powyższe zdanie stwierdzasz, że jednak ma wiecej minusów niż plusów a mimo to masz nadal to auto. Nie stać Cię na lepsze? Przecież pisałeś, że miałeś tańsze i lepsze, wróć do niego i skończą się Twoje męki.
Masz rację.Tak zrobię.Chodzi za mną Subaru Forester.Jak już będzie dam Ci znać.Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 12 lis 2015, 20:31 przez widmo82, łącznie edytowano 1 raz
Powód: poprawka cytowania
Powód: poprawka cytowania
Po co atakujecie ludzi którzy krytykują jakieś rozwiązania w naszych samochodach ?
Powinien ktoś posprzątać , nie wydaje się to wątek do komentowania jakiś subiektywnych odczuć użytkowników . Moderator powinien posprzątać i sam nie dokładać do bałaganu
np. takie
Powinien ktoś posprzątać , nie wydaje się to wątek do komentowania jakiś subiektywnych odczuć użytkowników . Moderator powinien posprzątać i sam nie dokładać do bałaganu
np. takie
ketiw100 napisał(a): Nie stać Cię na lepsze? Przecież pisałeś, że miałeś tańsze i lepsze, wróć do niego i skończą się Twoje męki.
marcinie, patrząc na historię tego tematu to takich dyskusji (nie myl z atakiem) było wiele. Nigdy w tym wątku nie było zakazu komentowania tego co inni pisali i chyba tak już pozostanie. Jesli masz inny na to pomysł to z chęcią poprę Twoją kandydaturę na drugiego moderatora naszego działu, Twoja wiedza będzie niezwykle pomocna.
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3600 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Chodzi mi o krytykowanie kogoś kto ma inne wrażenia z użytkowania Madzi niż MY
Dla Ciebie to krytyka a wg. mnie to dyskusja na argumenty.
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3600 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Przykro mi to mówić ale wg mnie też to wygląda na krytykę niż na dyskusję czy wymianę argumentów wystarczy spojrzeć na tekst co za cytowany wyżej o zmianie marki jak się nie podoba to nie jest argument tylko reakcja wręcz gimbazy nie podobają Ci się moje zabawki to wypad z piaskownicy
mcrow napisał(a):Bombel86 napisał(a):Witam,
Posiadam M3 .....
z racji iż nie chce mi się pisać, to podpiszę się pod kolegą, zgadzam się w 100 %, tez mam 2009
a co do tylnej półki, tam są takie 2 magnesiki jak w szafkach i to one czasami puszczaja, inna sprawa że jak jest chlodniej to plastik zmienia swoje parametry, chyba się kurcvzy troche, bo to by pasowalo i dlatego stuka , polecam podkładki z filcu lub gumy
Co ja się namęczyłem z tą pólką to dramat. Ale twój pomysł zadziałał, użyłem gumowych podkładek. Dzięki
Dzień dobry!
Witam wszystkich miłośników Mazdy. Na wstępie chciałbym prosić o wyrozumiałość z uwagi na to, że jestem tutaj nowy i zapewne muszę się jeszcze dużo nauczyć. Przede wszystkim muszę powiedzieć, że to forum jest naprawdę świetne z uwagi na liczbę, zaangażowanie i wysoki poziom użytkowników. Ja niestety nie posiadam jeszcze swojej Mazdy, ale trafiłem tutaj, gdyż pragnę takową kupić. Uwiodły mnie kształty i wnętrze . Moje doświadczenie z samochodami nie jest wielkie (wręcz bym powiedział, że małe). Mazda będzie moim pierwszym samochodem, na które zapracuję, więc jest to szczególnie poważna sprawa. Interesuje mnie trójeczka(2004-2007) z silnikiem diesla 2.0 o mocy 143 kM. Niestety spotykam się często ze złymi opiniami na temat tych silników, ale często jest tak, że osoby wypowiadające się nigdy nawet nie jeździły takim samochodem, dlatego przyszedłem tutaj prosić o opinie posiadaczy trójeczek z dwulitrowym dieslem. Chciałbym kupić mazdę w sedanie, co już trochę utrudnia sprawę, gdyż jest ich na rynku mniej aniżeli hatchbag'ów. Przede wszystkim interesują mnie koszty utrzymania, czy z silnikiem nie ma większych problemów oraz jak oceniacie komfort jazdy zwłaszcza przy dużych prędkościach. Z góry dziękuję za pomoc, a już teraz mogę obiecać, że po zakupie i przetestowaniu na bieżąco będę dzielił się opiniami i spostrzeżeniami
Witam wszystkich miłośników Mazdy. Na wstępie chciałbym prosić o wyrozumiałość z uwagi na to, że jestem tutaj nowy i zapewne muszę się jeszcze dużo nauczyć. Przede wszystkim muszę powiedzieć, że to forum jest naprawdę świetne z uwagi na liczbę, zaangażowanie i wysoki poziom użytkowników. Ja niestety nie posiadam jeszcze swojej Mazdy, ale trafiłem tutaj, gdyż pragnę takową kupić. Uwiodły mnie kształty i wnętrze . Moje doświadczenie z samochodami nie jest wielkie (wręcz bym powiedział, że małe). Mazda będzie moim pierwszym samochodem, na które zapracuję, więc jest to szczególnie poważna sprawa. Interesuje mnie trójeczka(2004-2007) z silnikiem diesla 2.0 o mocy 143 kM. Niestety spotykam się często ze złymi opiniami na temat tych silników, ale często jest tak, że osoby wypowiadające się nigdy nawet nie jeździły takim samochodem, dlatego przyszedłem tutaj prosić o opinie posiadaczy trójeczek z dwulitrowym dieslem. Chciałbym kupić mazdę w sedanie, co już trochę utrudnia sprawę, gdyż jest ich na rynku mniej aniżeli hatchbag'ów. Przede wszystkim interesują mnie koszty utrzymania, czy z silnikiem nie ma większych problemów oraz jak oceniacie komfort jazdy zwłaszcza przy dużych prędkościach. Z góry dziękuję za pomoc, a już teraz mogę obiecać, że po zakupie i przetestowaniu na bieżąco będę dzielił się opiniami i spostrzeżeniami
-
Bartek0895
Zmartwię Cię, chyba nie ma takiej kombinacji (diesel 2.0 + sedan). Przynajmniej w tej chwili nie ma żadnego takiego na mobile.eu. W trójkach ten silnik był montowany tylko po lifcie więc 2006 i nowsze.
Zawsze możesz kupić 6'kę w dieslu jeśli chcesz sedan.
Zawsze możesz kupić 6'kę w dieslu jeśli chcesz sedan.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości