ASS/ASO Auto-Gazda
ul. Warszawska 328
Bielsko- Biała 43- 319
Tel Serwis: (33) 810 50 00
Prosiłbym o opinie osób korzystających.
ASO Mazda – Bielsko Biała – Auto Gazda
Strona 1 z 1
Elementy wyposażenia prawych drzwi przednich i tylnych https://picasaweb.google.com/1062179878 ... rnika2012#
Sprzedam gumowe osłony progów viewtopic.php?f=5&t=165154&p=2783056#p2783056
Zoom-Zoom [url=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=120521]
Sprzedam gumowe osłony progów viewtopic.php?f=5&t=165154&p=2783056#p2783056
Zoom-Zoom [url=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=120521]

- Od: 21 mar 2008, 21:04
- Posty: 1902 (6/4)
- Skąd: Siemianowice Śląskie
- Auto: Hyundai i40 2.0 2014 kombi
VW Polo 6N 1.0 1999
eks: Mazda3 BK Active 1.6 MZR Z6 2005
eks: Fiat Seicento Young 0.9 1999
Witam,
Jakieś dwa może trzy lata temu kolega pojechał M6 CiTD do ASO w BB na wymianę rozrządu i przez 2 tygodnie czekał na auto bo rzekomo pękł im klucz i go tak długo dorabiali. Był mocno niezadowolony, ale były to raczej początki tego ASO (jako ASO Mazdy) więc uznałem, że teraz powinno być lepiej...
Ok. miesiąc temu pojechałem tam z moją Mazdą 6. Zamówiłem uszczelkę pod pompę wody i po dyskusji na temat mrugającej kontrolki DPF umówiłem się na wymianę oleju i kasowanie "inspekcji olejowej". Moje wrażenia były bardzo pozytywne – obsługa miła, szybki termin wizyty. Niestety podczas wymiany oleju okazało się, że wyskakuje błąd czujnika różnicy ciśnień filtra i kontrolka nadal mruga. Panowie z ASO zaproponowali pozostawienie samochodu na diagnostykę (180zł) w celu potwierdzenia problemu. Zgodziłem się. Problem z czujnikiem był potwierdzany przez 3 dni (codziennie dzwoniłem...) co wydaje mi się dość długim czasem skoro wyskakiwał błąd tego właśnie czujnika. Następnie Pan podczas rozmowy telefonicznej przez 15min próbował ustalić cenę tegoż czujnika (też trochę długo...) i oznajmił mi, że czujnik kosztuje 2600zł (na forum znalazłem informację, że powinien kosztować 1800zł w ASO). Jak w końcu odbierałem auto (postanowiłem naprawić poza ASO) to okazało się, że Pan zapomniał zamówić tą uszczelkę, którą na samym początku zamówiłem (miała być do odbioru razem z autem). Uznał jednak, że to nie problem, bo w Intercars są dostępne od ręki. O dostępności części w Intercars zapewnił mówiąc, że jak im brakuje części to sami biorą z Intercars (ciekawe czy informują klienta, że ma części o połowę tańsze zamiast ori z ASO...).
Podsumowując: Panowie mili ale według mnie niewydarzeni. Diagnostyka mocno się przedłużała, zapomnieli zamówić uszczelkę, jak dla mnie drogo i wychodzi na to, że czasem wkładają części, które samemu można sobie kupić za pół ceny w Intercars... Ja nie polecam.
Jakieś dwa może trzy lata temu kolega pojechał M6 CiTD do ASO w BB na wymianę rozrządu i przez 2 tygodnie czekał na auto bo rzekomo pękł im klucz i go tak długo dorabiali. Był mocno niezadowolony, ale były to raczej początki tego ASO (jako ASO Mazdy) więc uznałem, że teraz powinno być lepiej...
Ok. miesiąc temu pojechałem tam z moją Mazdą 6. Zamówiłem uszczelkę pod pompę wody i po dyskusji na temat mrugającej kontrolki DPF umówiłem się na wymianę oleju i kasowanie "inspekcji olejowej". Moje wrażenia były bardzo pozytywne – obsługa miła, szybki termin wizyty. Niestety podczas wymiany oleju okazało się, że wyskakuje błąd czujnika różnicy ciśnień filtra i kontrolka nadal mruga. Panowie z ASO zaproponowali pozostawienie samochodu na diagnostykę (180zł) w celu potwierdzenia problemu. Zgodziłem się. Problem z czujnikiem był potwierdzany przez 3 dni (codziennie dzwoniłem...) co wydaje mi się dość długim czasem skoro wyskakiwał błąd tego właśnie czujnika. Następnie Pan podczas rozmowy telefonicznej przez 15min próbował ustalić cenę tegoż czujnika (też trochę długo...) i oznajmił mi, że czujnik kosztuje 2600zł (na forum znalazłem informację, że powinien kosztować 1800zł w ASO). Jak w końcu odbierałem auto (postanowiłem naprawić poza ASO) to okazało się, że Pan zapomniał zamówić tą uszczelkę, którą na samym początku zamówiłem (miała być do odbioru razem z autem). Uznał jednak, że to nie problem, bo w Intercars są dostępne od ręki. O dostępności części w Intercars zapewnił mówiąc, że jak im brakuje części to sami biorą z Intercars (ciekawe czy informują klienta, że ma części o połowę tańsze zamiast ori z ASO...).
Podsumowując: Panowie mili ale według mnie niewydarzeni. Diagnostyka mocno się przedłużała, zapomnieli zamówić uszczelkę, jak dla mnie drogo i wychodzi na to, że czasem wkładają części, które samemu można sobie kupić za pół ceny w Intercars... Ja nie polecam.

- Od: 29 gru 2007, 15:25
- Posty: 248
- Skąd: Bestwina
- Auto: Było:
Mazda Mx-3 V6 1996r
Honda Accord 1,8VTec Sport 2001r
Jest:
kombi w dieslu czyli Mazda 6 CiTD 2007r.
Co się tyczy samego serwisu to nie miałem doświadczeń, wszystko robię sam. Opinie są zwykle negatywne, ale nie potwierdzę bo nie korzystałem z ich usług. W końcu to bardziej serwis Citroena.
Co do samego zamawiania i kupowania części, z tym problemu nie było nigdy, zadzwoniłem, zapytałem zamówiłem, poinformowali telefonicznie jak przyszły części, fakt że ceny czasem potrafią rzucić z kosmosu, ale w takim przypadku warto negocjować mając porównanie do np MazdaOE lub Carspeedu. W końcu różnica 10zł drożej w sam raz wyrówna koszty wysyłki a części mamy na miejscu niektóre.
Uszczelki pokryw do Millera kupiłem za dobre pieniądze, taniej niż w w/w sklepach.
Uszczelki pokryw do silnika KL dostałem za cenę niższą nieznacznie niż w naszym klubowym sklepie.
Filtry oleju np są w takich cenach że nie opłaca się kupować zamienników.
Obsługa miła to się zgodzę, miła po kursach
hehe, czyli miła aż nieprzyjemna, tak bardzo miła...
aż się tam dziwnie czułem, ale to już kwestia indywidualna ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Ostatecznie, zamawianie części, obsługa, OK.
Serwis nie wiem.
Co do samego zamawiania i kupowania części, z tym problemu nie było nigdy, zadzwoniłem, zapytałem zamówiłem, poinformowali telefonicznie jak przyszły części, fakt że ceny czasem potrafią rzucić z kosmosu, ale w takim przypadku warto negocjować mając porównanie do np MazdaOE lub Carspeedu. W końcu różnica 10zł drożej w sam raz wyrówna koszty wysyłki a części mamy na miejscu niektóre.
Uszczelki pokryw do Millera kupiłem za dobre pieniądze, taniej niż w w/w sklepach.
Uszczelki pokryw do silnika KL dostałem za cenę niższą nieznacznie niż w naszym klubowym sklepie.
Filtry oleju np są w takich cenach że nie opłaca się kupować zamienników.
Obsługa miła to się zgodzę, miła po kursach
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Ostatecznie, zamawianie części, obsługa, OK.
Serwis nie wiem.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Czy w rejonie Bielska jest jakaś alternatywa do aso? Muszę zdiagnozować migający dpf, a może to być bardziej skomplikowana kwestia (u polecaneo elektromechnika komputer nie wykazywał żadnych błędów) i mam obawy że aso polegnie bo opinie ma takie sobie.
- Od: 21 lip 2013, 12:39
- Posty: 19
- Auto: Mazda 5
Spróbuj w Bystrej na ulicy Gołębiej 12 Auto-Elektronika Ostrowski. Kiedyś byli najlepsi i nawet ''fachowcy'' z serwisu mercedesa wysyłali do nich beznadziejne przypadkiMegan napisał(a):Czy w rejonie Bielska jest jakaś alternatywa do aso? Muszę zdiagnozować migający dpf, a może to być bardziej skomplikowana kwestia (u polecaneo elektromechnika komputer nie wykazywał żadnych błędów) i mam obawy że aso polegnie bo opinie ma takie sobie.
esperal napisał(a):Spróbuj w Bystrej na ulicy Gołębiej 12 Auto-Elektronika Ostrowski. Kiedyś byli najlepsi i nawet ''fachowcy'' z serwisu mercedesa wysyłali do nich beznadziejne przypadkiMegan napisał(a):Czy w rejonie Bielska jest jakaś alternatywa do aso? Muszę zdiagnozować migający dpf, a może to być bardziej skomplikowana kwestia (u polecaneo elektromechnika komputer nie wykazywał żadnych błędów) i mam obawy że aso polegnie bo opinie ma takie sobie.
Dziękuję za namiar, choć mam nadzieję że nie jestem beznadziejnym przypadkiem
- Od: 21 lip 2013, 12:39
- Posty: 19
- Auto: Mazda 5
Również potwierdzam, że obsługa jest miła
Po dwóch przygodach z Mazdą w Bielsku-Białej zrezygnowałam z ich usług. Obawiam się (odczucia subiektywne oczywiście), że jedyna różnica pomiędzy ASO i innym mechanikiem to wyższa cena...
Pierwsza przygoda: Zamawiałam telefonicznie dywaniki i matę do bagażnika, podałam dane, dokładną datę produkcji, Pan zapewnił, że nie trzeba podawać VINu. Przyjechałam odebrać towar i nie zdążyłam jeszcze usiąść, a Pan od razu stwierdził, że musi sprawdzić czy dywaniki i mata będą pasować do tego modelu
Oczywiście nie pasowały. Miałam wrażenie, że Pan już wcześniej dokładnie wiedział, że części nie będą pasować (zapomnieli zamówić, sprzedali komuś innemu?).
Druga przygoda: Wracając z wakacji przez 500 km świeciła mi się kontrolka silnika. Samochód jak tylko wjechał do Polski przestał wyświetlać błąd
Zadzwoniłam do ASO i miły Pan z serwisu stwierdził, że nie mają możliwości podpięcia do komputera i sprawdzenia kodu błędu, bo musi być, jak to stwierdził, "ciągłość błędu"
tak więc, mówił dalej, że mam się nie przejmować i jeździć dalej aż kontrolka znów się zapali i wtedy przyjechać do nich (zapewne modląc się przez 35km drogi, żeby kontrolka nie zgasła). Kod błędu został odczytany w pierwszym serwisie do jakiego zadzwoniłam Bularz auto w Żywcu. Zachowanie ASO w tym przypadku dla mnie niepojęte, ale ja się nie znam na samochodach, więc może rzeczywiście paląca się kontrolka silnika to nic i można jeździć.
Pierwsza przygoda: Zamawiałam telefonicznie dywaniki i matę do bagażnika, podałam dane, dokładną datę produkcji, Pan zapewnił, że nie trzeba podawać VINu. Przyjechałam odebrać towar i nie zdążyłam jeszcze usiąść, a Pan od razu stwierdził, że musi sprawdzić czy dywaniki i mata będą pasować do tego modelu
Druga przygoda: Wracając z wakacji przez 500 km świeciła mi się kontrolka silnika. Samochód jak tylko wjechał do Polski przestał wyświetlać błąd
-
Digi
Ja mam przykre doświadczenia z tym serwisem . Jadąc na wczasy pękła mi przednia szyba dostałem kamieniem . Postawiłem auto d serwisu był to wtorek samochód miał być zrobiony w piątek a zrobili dopiero w poniedziałek . Po odebraniu z serwisu wsiadam odpalam auto mryga DPF pytam Pana z serwisu dlaczego świeci to powiedział , że auto co chwile przeparkowywali i chodziła długo na wolnych obrotach . kazał mi wyjechać i miał się niby sam wypalić . A wiadomo , że się nie wypali sam , bo jak już mryga kontrolka to tylko serwisowo można go wypalić . Dobrze , że miałem swojego kompa z sobą to wypaliłem go sobie i dojechałem do domu . A miałem ponad 500 Km .Specjalnie go zapalili , żeby się dpf przytkał bo za wypalenie później by chcieli 450 zł . Nie polecam tego Serwisu naciągacze .
Ostatnio edytowano 18 paź 2015, 20:13 przez klosek6, łącznie edytowano 1 raz
Z przykrością czyta się takie posty , gdzie będąc anonimowym można każdego bezkarnie piętnować . Kupując polisę AC Właściciel pojazdu może wybrać najlepszy pakiet AC z pełną ochroną lub pakiet bardziej ekonomiczny , gdzie nie ma mowy o aucie zastępczym , naprawie na oryginalnych częściach – jest za to udział własny. Również w przypadku innych uszkodzeń szyby – Ubezpieczyciel może taki udział narzuć do naprawy . Tutaj taka sytuacja miała miejsce . To nie Serwis decyduje o dopłacie w ramach zawartej polisy AC – tylko Ubezpieczyciel . Opóźnienie w wymianie szyby spowodowane było brakiem jej dostępności na magazynie centralnym , zaś celowe działanie Serwisu w celu zapalenia kontrolki DPF i dalsza część opisu dotyczącego tego zdarzenia – to już czyste spekulacje . Serwis poważnie traktuje swoich klientów – wiemy , że najważniejsze to zaufanie i transparentność . Każdego dnia z pasją podchodzimy do swoich obowiązków , aby to uzyskać ! Pracownik Serwisu.
-
piotr222
Jakie spekulacje skoro tylko wsiadam i mruga kontrolka dpf wróciłem do kierownika a ona nawet nie był zdziwiony tylko kazał jechać nikt nawet nie wyszedł sprawdzić zobaczyć jak można oddać samochód z serwisu ze świecącą kontrolka DPF
!! A DPF po wypaleniu przejechał od tamtej pory 1500km i nic się z nim nie dzieje . Zapomniałem jeszcze dodać , że drzwi mi w kleju wybrudzili , ale udało się spolerować to na szczęście .

Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderatorzy
Przedstawiciele Regionów, Moderatorzy Opinie i Poradniki