Auto zupełnie inaczej się zachowuje
Mazda3 BK MPS '07 2.3 324KM 471Nm – "Devil"
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2298 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Ciekawa propozycja


- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
piterus87 napisał(a):B6. Chciałem B8 ale akurat nie było.
To błąd. B6 podwyższa nieco zawieszenie. B8 to typowe -30. Miałem u siebie B6 i po 3 miesiącach sprzedałem bo wyglądał jak koza.
Dzięki za szczerość
Kwestia gustu. To są stockowe felgi. MPSy BK wychodziły tylko z takimi. W przyszłości będzie pewnie coś innego typu OZ Ultraleggera ale na razie ich cena zabija.
piterus87 napisał(a):Dzięki za szczerośćKwestia gustu. To są stockowe felgi. MPSy BK wychodziły tylko z takimi.
spoko
wszystko to kwestia gustu.... mi pasują cieniutkie felgi
- Od: 10 sty 2013, 13:17
- Posty: 1915 (84/101)
- Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
- Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3
Hmm, ciekawe, dla mnie te felgi z MPS'a to mistrzostwo
Idealny sleeper
Jakbyś kiedyś chciał sprzedawać, to przypomnij się.

Idealny sleeper

Jakbyś kiedyś chciał sprzedawać, to przypomnij się.
jaketherake napisał(a):Hmm, ciekawe, dla mnie te felgi z MPS'a to mistrzostwo![]()
Idealny sleeper![]()
Jakbyś kiedyś chciał sprzedawać, to przypomnij się.
Dokładnie. Te fele to klasyka

Ale rzeczywiście teraz koza się zrobiła, nie ladnie

pawcio1017 napisał(a):Ale rzeczywiście teraz koza się zrobiła, nie ladnie
Myślę, że przesadzacie. Postawcie przy tym seryjną active trójkę i tam jest dopiero koza.
Mps to mps. Jeśli dobrze kojarzę (jak nie to poprawcie) to stock'owy MPS siedział 1cm wyżej niż m3 na eibachu (kintaro etc.) i pewnie stąd każdy z Nas ma "urojenie" że to jeszcze powinno siąść ciut mocniej.
Sprawą powiązaną jest to, o czym pisze tomek-waw. Jeśli świeży komplet B6 unosi Ci budę (co zapewne będzie dostrzegalne bez względu na różnice wagowe między LF, L3-VDT, czy np dieslami ) to może warto zastanowić się czy by tego nie skompensować na springach. Vogtland'y czy Weitec masz w teorii obniżenie 40mm.
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2298 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Żadna koza, moim zdaniem jest ok, zwłaszcza patrząc z normalnej perespektywy a nie żaby.
Chociaż przód jakby wyżej na tym zdjęciu.
Felgi ok, moim zdaniem to właśnie cienkoramienne felgi bedą wyglądać słabo bez "wypełniacza" w postaci tarcz hamulcowych o słusznym rozmiarze. A zobacz ile teraz pustej przestrzeni jest za felgą, zwłaszcza na tylnej osi.
Chociaż przód jakby wyżej na tym zdjęciu.
Felgi ok, moim zdaniem to właśnie cienkoramienne felgi bedą wyglądać słabo bez "wypełniacza" w postaci tarcz hamulcowych o słusznym rozmiarze. A zobacz ile teraz pustej przestrzeni jest za felgą, zwłaszcza na tylnej osi.
Nie przesadzajmy, hebel w MPS już nie jest taki mikro. Mam wrażenie, że jest ostatnio moda na to, żeby tarcza hamulcowa była najlepiej tłem dla całej wnęki nadkola. Tylko czy jest sens...?

dla mnie jest to proste.... cienkoramiene wygladaja swietnie jak auto jedzie.
i widac bardzo dobrze zaciski i tarcze jak masz fajne.
i to wszytsko.
i widac bardzo dobrze zaciski i tarcze jak masz fajne.
i to wszytsko.
- Od: 10 sty 2013, 13:17
- Posty: 1915 (84/101)
- Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
- Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3
wygląda bardzo dobrze. Tu nie ma potrzeby jakieś mega gleby bo ma to zapindalać.
Ja u siebie mam gwint i przy 18 feldze i max skręconym gwincie jest sztos, ale tylko do toczenia sie co mi pasuje bo mam 1.6 silnik
Ja u siebie mam gwint i przy 18 feldze i max skręconym gwincie jest sztos, ale tylko do toczenia sie co mi pasuje bo mam 1.6 silnik
pawcio1017 napisał(a):Nie przesadzajmy, hebel w MPS już nie jest taki mikro. Mam wrażenie, że jest ostatnio moda na to, żeby tarcza hamulcowa była najlepiej tłem dla całej wnęki nadkola. Tylko czy jest sens...?
Z tyłu tarcze w MPSie mają 28cm, tyle samo co w zwykłej BK. Z przodu 32 cm, o 2 cm więcej niż w słabszych wersjach.
Moda to jest raczej na coraz większe felgi, reszta to już raczej konsekwencja tej mody. Co kto lubi, ale takie coś do mnie zupełnie nie przemawia:

Duża fota: https://e-a.d-cd.net/cb3f03u-960.jpg
Reszta: https://www.drive2.ru/l/4062246863888380581/
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości