Mazda MX-3 EC BP '92 1.8 137KM BLACK BITCH Supercharger
silnik po naprawie wału przeszedł wymiane pierścieni, zaworów i wszystkich uszczelek i uszczelniaczy
ale żeby nie było zawesoło:
ciągle pojawiają się jakieś problemy ze skrzynią, przy rewiziji skrzyni od 1,6 okazało się że zaczyna sypać się różnicówka więc decyzja zapadła o kupnie skrzyni z seri G od 1,8 z 323
najpierw koleś zamiast skrzyni od 1,8 przysłał mi skrzynie od 1,6 ale na szczęście oddał kase potem trafiła się skrzynia w okolicy więc pojechałem odebrać osobiście po przywiezieniu do domu okazało sie że skrzynie G występowały z 2 rodzajami różnicówki i ja akurat trafiłem tę do której nie można znaleść prawej półosi
poszperałem troche w necie i okazało się że najlepszym rozwiązaniem będzie zastosowanie półosi od v-ki a podpory użyć od z5 lub bp
o to nieszczęsna skrzynia:
jak już była skrzynia od 1,8, przyszedł czas na sprzęgło
wybór padł na exedy 225mm od 2,5 v6 KL
wpadł też trigger 36-1 i czujnik położenia wału
ale żeby nie było zawesoło:
ciągle pojawiają się jakieś problemy ze skrzynią, przy rewiziji skrzyni od 1,6 okazało się że zaczyna sypać się różnicówka więc decyzja zapadła o kupnie skrzyni z seri G od 1,8 z 323
najpierw koleś zamiast skrzyni od 1,8 przysłał mi skrzynie od 1,6 ale na szczęście oddał kase potem trafiła się skrzynia w okolicy więc pojechałem odebrać osobiście po przywiezieniu do domu okazało sie że skrzynie G występowały z 2 rodzajami różnicówki i ja akurat trafiłem tę do której nie można znaleść prawej półosi
poszperałem troche w necie i okazało się że najlepszym rozwiązaniem będzie zastosowanie półosi od v-ki a podpory użyć od z5 lub bp
o to nieszczęsna skrzynia:
jak już była skrzynia od 1,8, przyszedł czas na sprzęgło
wybór padł na exedy 225mm od 2,5 v6 KL
wpadł też trigger 36-1 i czujnik położenia wału
honda2911 napisał(a):okazało sie że skrzynie G występowały z 2 rodzajami różnicówki i ja akurat trafiłem tę do której nie można znaleść prawej półosi
w Mazdowych G-seriach miałeś spline 26 i 28 z czego 28 był w w Vkach i 323BJ, pozostałe skrzynie mają 26.
Półosie od V-ki nie podejdą bo są dłuższe.
Od czego jest niby ta skrzynia że masz inny spline niż w BG GT?
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Skrzynia jest z 1,8 323 ba i wlasnie ma 28 a wszystkie wczesniejsze skrzynie ktore przewinely sie kolo mnie maja 26 obdzwonilem juz chyba wszystki sklady z czesciami do mazd i wszedzie tylko polosie 26
honda2911 napisał(a):Skrzynia jest z 1,8 323 ba i wlasnie ma 28 a wszystkie wczesniejsze skrzynie ktore przewinely sie kolo mnie maja 26 obdzwonilem juz chyba wszystki sklady z czesciami do mazd i wszedzie tylko polosie 26
Z którego roku jest ta BA?
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
To właśnie nie jest takie proste ogarniac zabawki jak sie robi codzienie po 10-14h i pewnie dlatego i tobie tyle schodzi, walcz bo juz prawie koniec pozdro
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
mlody1921 napisał(a):To właśnie nie jest takie proste ogarniac zabawki jak sie robi codzienie po 10-14h i pewnie dlatego i tobie tyle schodzi, walcz bo juz prawie koniec pozdro
dkładni tak jak mlody pisze
sprawa z połosiami rozwiązana
dziś dotarła połoś od Gareda (jeszcze raz dzieki za szybką wysyłke)
i teraz jest wszystko jasne skrzynia bedzie G5M01, połsie z przugubami od mx3 1,8 v6 a podpora z 323 bg 1,8 BP
Niech dobrze służy, a tak niewiele brakowało, żeby wylądowała na złomie
coś tam po trochu się grzebie przy aucie
przerobiony został napinacz paska od kompresora:
wcześniej była jedna rolka o średnicy 30mm ale wydawało mi się że pasek jest za bardzo wygięty teraz zastosowałem dwie rolki o średnicy 65mm i to już zostaje finalnie , fot na razie brak bo nowe mocowanie poszło do piaskowania i proszku
wczoraj w wolnej chwili wyczyściłem i pomalowałem skrzynie :
przerobiony został napinacz paska od kompresora:
wcześniej była jedna rolka o średnicy 30mm ale wydawało mi się że pasek jest za bardzo wygięty teraz zastosowałem dwie rolki o średnicy 65mm i to już zostaje finalnie , fot na razie brak bo nowe mocowanie poszło do piaskowania i proszku
wczoraj w wolnej chwili wyczyściłem i pomalowałem skrzynie :
Takie zdjęcia to masakra poza tym długo się ładują, albo wcale.
Wygodnie będzie jak wrzucisz je w załączniku jak są za duże to możesz zmniejszyć.
Wygodnie będzie jak wrzucisz je w załączniku jak są za duże to możesz zmniejszyć.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1838 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Luzik
Kurczę zastanawiam się nad skrzynią z 1.8 v6 do KL'a lecz słyszałem że w trasie będzie masakra.
Kurczę zastanawiam się nad skrzynią z 1.8 v6 do KL'a lecz słyszałem że w trasie będzie masakra.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1838 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Trzeba 5 bieg że skrzyni od FS przełożyć i będzie git Adis tak ma
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości