Mazda 323P BA B3 '98 by Borixon
Bo to dość optymalne rozwiązanie,tym bardziej cenowo,a na obecny silnik nie bardzo zwracam uwagę ma poprostu funkcjonować :–)
Plan na swapa ale o tym cichooo
by nie zapeszyć 
A tu fotki kierunków na aucie,słabej jakości ale na żywo wygląda kosa:–)
Zamówiłem jeszcze klosz halogenu, bo wcześniejszy gdzieś zaginął

Plan na swapa ale o tym cichooo

A tu fotki kierunków na aucie,słabej jakości ale na żywo wygląda kosa:–)
Zamówiłem jeszcze klosz halogenu, bo wcześniejszy gdzieś zaginął


Nic się nie działo mazda dziś dostała drobne prezenty,które były potrzebne :–)


I zanosi się na zmiane tarcz i klocków bo nie nadają się do niczego i mam pytanie od czego zamówić,by były troche większe, ale by pasowały pod ori zacisk ? Prosze o szybką odp i jakieś konkrety :–)


I zanosi się na zmiane tarcz i klocków bo nie nadają się do niczego i mam pytanie od czego zamówić,by były troche większe, ale by pasowały pod ori zacisk ? Prosze o szybką odp i jakieś konkrety :–)
B3 chyba nawet nie ma wentylowanych jak w Z5. To juz duzo zmieniloby , zeby lepiej to hamowalo.
A tak z ciekawosci, ile placiles za te silowniki?? Korek to badziew, lepiej bylo kupic uzywke OE.
A tak z ciekawosci, ile placiles za te silowniki?? Korek to badziew, lepiej bylo kupic uzywke OE.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Klocki i tarcze są TRW :–)
Dzisiejszy montaż przebiegał tak :



Fakt tarcze nie dużo większe,klocki również ale różnica odczuwalna,niestety jeden zacisk był zapieczony i to dość solidnie i musiał zostać reanimowany i puszczał troche płyn ale szybki zestaw naprawczy zrobił swoje i po problemie :–)
Dzisiejszy montaż przebiegał tak :



Fakt tarcze nie dużo większe,klocki również ale różnica odczuwalna,niestety jeden zacisk był zapieczony i to dość solidnie i musiał zostać reanimowany i puszczał troche płyn ale szybki zestaw naprawczy zrobił swoje i po problemie :–)
Dla mnie to syfus totalus.. Gorszego gowna nie mialem, tarcze wygladaly jakby kttos specialnie rowy powycinal.
Zreszta kosztuja 40-50zl a trw 90-100zl takze cena nie jest z kosmosu
Zreszta kosztuja 40-50zl a trw 90-100zl takze cena nie jest z kosmosu
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Ja za kashiyamy płaciłem coś koło 80zł, więc dziwne różnica w cenie dwukrotna, odczucia też różne
zresztą pal sześć u mnie hamuje wyśmienicie do tego stopnia, że nie swapowałem hamulców od 1.8 bo nie ma potrzeby przy tym jak teraz hamuje

Oj tam chłopak każdy ma swoją opinie na temat danych części,ja osobiście jestem zadowolony z trw :–) a co do innych nie wypowiadam,ponieważ nie użytkowałem lub nie wiedziałem,że takie mam.
Po za tym dzięki wielkie za miłe słowo i własne opinie :–)
Po za tym dzięki wielkie za miłe słowo i własne opinie :–)
Takie sobie fotki mazdy :–)


Na full przelocie jest dość głośno :–)
Najbliższe plany to może jakieś kubełki,pasy szelkowe być może jakaś kiera :–)
No i przedewszystkim ubezpieczenie ;/
Prawdopodobnie lampy z tyłu polecą w pełną czerń motipem :–)


Na full przelocie jest dość głośno :–)
Najbliższe plany to może jakieś kubełki,pasy szelkowe być może jakaś kiera :–)
No i przedewszystkim ubezpieczenie ;/
Prawdopodobnie lampy z tyłu polecą w pełną czerń motipem :–)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości