Dwa te same modele z różnymi silnikami to nie klub
Ile ma już nalatana ta Octavka ? To 122KM ?
Fiat Punto II FL 1,2 2003r
A zostali tu jacyś miłośnicy Mazdy?
To oby się sprawował dobrze
A powiem Ci, że jak przyszedł do mnie kabelek i podłączyłem się do VCDS, to myślałem, że zwariuję ze szczęścia! Tyle opcji do włączenia (np. halogeny jako dzienne, w wielu poliftach w zależności od sterownika jest staging czyli ceremonia powitalna wskazówek, itp itd.). Plus bardziej praktyczne rzeczy takie jak logi silnika i osprzętu, skany błędów czy kasowanie inspekcji serwisowj
To oby się sprawował dobrze
A powiem Ci, że jak przyszedł do mnie kabelek i podłączyłem się do VCDS, to myślałem, że zwariuję ze szczęścia! Tyle opcji do włączenia (np. halogeny jako dzienne, w wielu poliftach w zależności od sterownika jest staging czyli ceremonia powitalna wskazówek, itp itd.). Plus bardziej praktyczne rzeczy takie jak logi silnika i osprzętu, skany błędów czy kasowanie inspekcji serwisowj
JohnnyB napisał(a):Dwa te same modele z różnymi silnikami to nie klub
Ile ma już nalatana ta Octavka ? To 122KM ?
Kura ma 95.000 przebiegu. No, wczoraj miała. Ojciec dostał przez miesiąc zakaz jeżdżenia inną trasą niż dom <--> firma I tak, to jest 122KM
slisman napisał(a):A powiem Ci, że jak przyszedł do mnie kabelek i podłączyłem się do VCDS, to myślałem, że zwariuję ze szczęścia! Tyle opcji do włączenia (np. halogeny jako dzienne, w wielu poliftach w zależności od sterownika jest staging czyli ceremonia powitalna wskazówek, itp itd.). Plus bardziej praktyczne rzeczy takie jak logi silnika i osprzętu, skany błędów czy kasowanie inspekcji serwisowj
To ja Ci powiem, a loockas pewnie potwierdzi, że gdybym ja się do tego podłączył to z auta będzie cegła i już nie odpali
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości