Geniek napisał(a):No to nieźle dałeś popalić![]()
Kiedy się można umawiać na kompleksową robotę? Bierzesz od sztuki czy za godziny?
Moja godzinka mogła by Was drogo wyjść, także zróbcie to sami, a będziecie mieli potem wielką dumę tak jak ja

www.mazdaspeed.pl
Geniek napisał(a):No to nieźle dałeś popalić![]()
Kiedy się można umawiać na kompleksową robotę? Bierzesz od sztuki czy za godziny?





ale ogolnie auto bardzo zmieniło się na plus od chwili zakupu 
Teraz nie wyobrażam sobie jazdy bez obniżenia, nawet pomimo obcierek które często się zdarzają 


xRafalx napisał(a):Stanie się dużo jaśniej i legalnie przede wszystkim!

Weelkoo napisał(a):xRafalx napisał(a):Stanie się dużo jaśniej i legalnie przede wszystkim!
no nadal nie bardzo, bo będzie brakowało systemu samopoziomowania a ten IMO istotniejszy od spryskiwaczy, zarówno dla Ciebie jak i tych jadących z naprzeciwka choć tu można by się jeszcze wykręcaćale już homologację ma cały reflektor (wraz z soczewką i ew. przetwornicą) i pomimo wymienienia soczewki z przysłonami nadal na reflektorze będziesz miał nabitą homologację dla światła halogenowego a to czasem akurat sprawdzają bo łatwo i jednoznacznie można wypunktować kierowcę (możesz sam sprawdzić co masz nabite – dla halogenów jest HC/HR/HCR, dla ksenonów musi się znaleźć oznaczenie DC/DR/DCR
). I nie ma wpływu, że teoretycznie to będzie ten sam reflektor – homologacja nabita jest dla świateł halogenowych. Także nie tyle będziesz legalny, co nie będziesz się rzucał w oczy miśkom w razie kontroli


totalover napisał(a):Faktycznie stan świetny, też bym chciałDać znać jak z montażem Btw. Jaki ke$h?

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości