Najbliższe zmiany to zakup nowych przewodów zapłonowych oraz zmiana oleju na ENEOS 5W30 bo obecny valvoline... to straszny syf. No i czas najwyższy się brać za blachę.
Mazda 626 GE KL-DE '94 2.5i V6
No i stukło. 2 tyś od swapu.
Najbliższe zmiany to zakup nowych przewodów zapłonowych oraz zmiana oleju na ENEOS 5W30 bo obecny valvoline... to straszny syf. No i czas najwyższy się brać za blachę.
Najbliższe zmiany to zakup nowych przewodów zapłonowych oraz zmiana oleju na ENEOS 5W30 bo obecny valvoline... to straszny syf. No i czas najwyższy się brać za blachę.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1840 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Kilka dni temu wpadły nowe przewody zapłonowe NGK oraz olej Eneos 5w30. Za jakiś czas ich wymiana
Dziś razem z Eklerkiem usiłowaliśmy naprawić nie zamykające się wszystkie drzwi lecz niestety bez skutku. Wszystko przełożone z dawcy, a drzwi po mimo zamknięcia rygielka drzwi kierowcy nie powodują zamknięcia się wszystkiego
I tak na szybko zmiana podświetlenia zegarów na LEDy.
Szału nie ma bo muszę pozbyć się takiej folii która nadaje zielonkawy kolor.
Dziś razem z Eklerkiem usiłowaliśmy naprawić nie zamykające się wszystkie drzwi lecz niestety bez skutku. Wszystko przełożone z dawcy, a drzwi po mimo zamknięcia rygielka drzwi kierowcy nie powodują zamknięcia się wszystkiego
I tak na szybko zmiana podświetlenia zegarów na LEDy.
Szału nie ma bo muszę pozbyć się takiej folii która nadaje zielonkawy kolor.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1840 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
MAZDman napisał(a):A zamieniałes przekaźnik od centralnego zamka? Może on jest przyczyną nie zamykania drzwi?
No własnie sam się zdziwiłem, door locki podmieniane, posprawdzalem przejścia kabli wszystko wygląda ok, na kablach pojawia się prąd przy zamykaniu zamka kierowcy mimo to cisza dalej

- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
A centrlka nie jest sterowana z masa?? Czy zle mowie?? Nie wiem jak 626, ale mnie jak jeden kabelek stracil lut(dokladany pilot), to od wewntrz auta jak ruszalem zamkniecie nic sie nie dzialo, a pilotem zamykalo sie 3 drzwi.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
no cóż nie poddamy się będziemy robić, aż się uda.
'' siostry '' po myjce cały czas maja się dobrze.
'' siostry '' po myjce cały czas maja się dobrze.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1840 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Z nowości wpadły nowe przewody zapłonowe NGK.
Jaki czas temu padły obydwa vrisy
Szykuje się też podmiana pompy paliwa aktualnie KL lata na pompie od 2.0 ale ta już zaczyna psioczyć pompa z dawcy wyjęta tylko trzeba podmienić.
No i myślę jak tu rozwiązać sprawę z dolotem.
Przez BLOS'a nic raczej nie zdziałam jedyne wyjście to ogarnąć humory na benzynie i myślałem nad rozstaniem się z gazem definitywnie
w planach była sekwencja, ale dużo czasu minie zanim znajdę jakąś używkę STAG 300 w przyzwoitym pieniądzu.
Po woli zbieram się do malowania pokryw i kolektora 
Jaki czas temu padły obydwa vrisy
Szykuje się też podmiana pompy paliwa aktualnie KL lata na pompie od 2.0 ale ta już zaczyna psioczyć pompa z dawcy wyjęta tylko trzeba podmienić.
Przez BLOS'a nic raczej nie zdziałam jedyne wyjście to ogarnąć humory na benzynie i myślałem nad rozstaniem się z gazem definitywnie


- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1840 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
No ogarniaj ta sprawę z dolotem, bo szkoda silnika żeby lykal cieple powietrze z komory. Ja bym na twoim miejscu założył większy stożek bo ten jest chyba za maly 
KUZAJ napisał(a):No ogarniaj ta sprawę z dolotem, bo szkoda silnika żeby lykal cieple powietrze z komory. Ja bym na twoim miejscu założył większy stożek bo ten jest chyba za maly
Większy za bardzo nie podejdzie temu nie wiele brakuje by dotknąć wentylatora, a co dopiero większy.
Tak czy siak sprawa dolotu jest na pierwszym miejscu do ogarnięcia będą pieniążki się pokombinuje

- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1840 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Ładnie się prezentuje
Jestem ciekaw efektu podświetlenia zegarów po zmyciu filtrów. Może będzie jakiś fotoporadnik? U siebie chciałem zrobić białe ale, bałem się ściągnąć wskazówki.
- Od: 7 kwi 2013, 11:18
- Posty: 49
- Skąd: Kielce/Gdańsk
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 FS
przemek130 napisał(a):Ładnie się prezentujeJestem ciekaw efektu podświetlenia zegarów po zmyciu filtrów. Może będzie jakiś fotoporadnik? U siebie chciałem zrobić białe ale, bałem się ściągnąć wskazówki.
Mam drugie zegary na zbyciu to pierw spróbuję na nich

- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1840 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Czekam z niecierpliwością 
- Od: 7 kwi 2013, 11:18
- Posty: 49
- Skąd: Kielce/Gdańsk
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 FS
Za dużo to się nie dzieje. Od swapu stuknęło już 3336km.
Auto zapitala i tak ma być. Dziś wpadły nowe łączniki stabilizatora YAMATO komplet przód, tył
oraz tuleje gumowo metalowe wahaczy wleczonych tylnych. Oczywiście wszędzie usłyszałem odpowiedź że samych tulei nie znajdę, a jednak
Sam ich demontaż zajął chwilkę
palnik i grzejemy guma zaczęła się palić i wszystko wyleciało samo. Nowe tuleje nabite nasadką i wszystko jest okej 
Auto zapitala i tak ma być. Dziś wpadły nowe łączniki stabilizatora YAMATO komplet przód, tył
oraz tuleje gumowo metalowe wahaczy wleczonych tylnych. Oczywiście wszędzie usłyszałem odpowiedź że samych tulei nie znajdę, a jednak
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1840 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Obiecane foto z wymiany tulei. Niestety guma tak spuchła że jedyne wyjście to:
i po sprawie. Nasadka 32 młotek i nowe tuleje na miejscu.
Wpadły też nowe dywaniki welurowe
były gumiaki 
i po sprawie. Nasadka 32 młotek i nowe tuleje na miejscu.
Wpadły też nowe dywaniki welurowe
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1840 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Lakier masz śliczny na niej
chyba sklonuje sobie te pomarańczowe kierunki 

- Od: 23 wrz 2015, 10:04
- Posty: 51
- Skąd: Barlinek Zachodniopomorskie
- Auto: 626 GE Special 2.0 FS 1996r
mlodziak626 napisał(a):Lakier masz śliczny na niejchyba sklonuje sobie te pomarańczowe kierunki
Hmm... lakier na niej ładnie wygląda, ale po polerce niestety w tym sezonie jakoś brak na to czasu.
no pomarańczowe kierunki to obowiązkowo

a tak z innej beczki to szykuje się wymiana sond już zakupione DENSO, ale jak zwykle brak czasu.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1840 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
krzysek71 napisał(a):Na jaki kolorek pokrywy malujesz?
Problem w tym że nie mogę się zdecydować
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1840 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
arafal21 napisał(a):Bialo
Biało może nie, ale zastanawiam się nad ognistą czerwienią, a kolektor na czarno.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1840 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości