Czyli już na 100% mamy potwierdzone, że BM 120KM ma ich w rzeczywistości prawie 140

A tak naprawdę chodziło o setup wyjściowy do modyfikacji ECU. I tak zrodził się zacny plan. Zgłosiłem się do Michała z DISItune z zapytaniem czy jest szansa na odblokowanie "stłamszonej" G120 i zrobienie z niej wersji 165 konnej. I w ten sposób tego samego dnia zaczeliśmy latać po S8. Po dwóch takich wypadach, burzy mózgu Michała.... udało się!!!! Jestem pod mega wrażeniem jego wiedzy na temat ECU Mazdy. Profesjonalista w każdym calu i przesympatyczny gość

To dziś był ten sądny dzień. Mazda ponownie wjechała na rolki profesjonalnej hamowni obciążeniowej. Nie powiem zżerała nas ciekawość, bo czuliśmy na drodze, że jedzie lepiej..... No i wypluła 165KM
Michał coś tam pogrzebał w mapach, zrobił małe korekty po których poprawił się zarówno dół jak i góra wykresu.
Ostateczne hamowanie pokazało nam takie kreski:
Tutaj porównanie serii do stanu obecnego:
Z całogo serducha polecam usługi DISItune. A to jeszcze nie koniec.... Michał walczy właśnie z rozpracowaniem zmiennych faz rozrządu. Dał słowo, że jeszcze coś wykrzesamy z technologii Skyactive.
P.S. Wszystko odbyło się na PB95.