piszczący alternator
Strona 1 z 1
Witam , od 6 miesięcy męczę się z alternatorem .. problem polega na tym,że po odpaleniu wszystko jest dobrze, ale jak włącze światła mijania zaczyna piszczeć .. niby wszystko wskazuje na pasek ale był wymieniany przez 2 dni nie piszczał i znowu piszczy po włączeniu świateł , pasek jest dobrze napięty, podczas jazdy powyżej 2tyś obr włącze światła nie zapiszczy wgl.. moge wszystko powłączać ale jak wcisnę sprzegło , obroty spadają i znów zaczyna piszczeć. Dodam ,że po włączeniu zapłonu i otworzeniu szyb kontrolki przygasają a jak puszczę przycisk od szyb znów dobrze świecą .. jakieś porady ci może być ?
- Od: 28 lip 2015, 14:43
- Posty: 4
- Auto: mazda 323F 97r 1.5 16v 88km
Prawdopodobnie kółko pasowe na alternatorze jest już do wymiany.
- Od: 12 paź 2008, 22:43
- Posty: 478 (0/4)
- Skąd: Garwolin
- Auto: 323f BA 1.8 TURBO '96
i to by było przyczyną przygasania kontrolek czy zegarka podczas włączenia jakiegoś odbiornika prądu np : szyby, radio , światła ?
Dopisano 29 lip 2015, 11:04:
Dopisano 29 lip 2015, 11:04:
maloblocki.michal napisał(a):Witam , od 6 miesięcy męczę się z alternatorem .. problem polega na tym,że po odpaleniu wszystko jest dobrze, ale jak włącze światła mijania zaczyna piszczeć .. niby wszystko wskazuje na pasek ale był wymieniany przez 2 dni nie piszczał i znowu piszczy po włączeniu świateł , pasek jest dobrze napięty, podczas jazdy powyżej 2tyś obr włącze światła nie zapiszczy wgl.. moge wszystko powłączać ale jak wcisnę sprzegło , obroty spadają i znów zaczyna piszczeć. Dodam ,że po włączeniu zapłonu i otworzeniu szyb kontrolki przygasają a jak puszczę przycisk od szyb znów dobrze świecą .. jakieś porady co może być ?
- Od: 28 lip 2015, 14:43
- Posty: 4
- Auto: mazda 323F 97r 1.5 16v 88km
Być może jest opór na kole od alternatora (zużyte łożyska) przez co pasek się ściera a następnie zaczyna piszczeć. Jeśli koło jednak obraca się bez oporu to załóż oryginalny pasek MAZDY.
Witam.
Mam podobny problem z piszczącym paskiem od alternatora, a mianowicie przy odpalaniu samochodu piszczy... najczęściej zdarza się to podczas deszczowej pogody i czasami podczas jazdy gdy np. wjadę w małą kałużę. Paski były wymieniane na contitech, alternator był 'regenerowany' tj. wymieniono łożyska, szczotki oraz komtator ale piski ustały tylko na tydzień... Może być to przyczyna akumulatora?
Mam podobny problem z piszczącym paskiem od alternatora, a mianowicie przy odpalaniu samochodu piszczy... najczęściej zdarza się to podczas deszczowej pogody i czasami podczas jazdy gdy np. wjadę w małą kałużę. Paski były wymieniane na contitech, alternator był 'regenerowany' tj. wymieniono łożyska, szczotki oraz komtator ale piski ustały tylko na tydzień... Może być to przyczyna akumulatora?
- Od: 22 paź 2013, 15:56
- Posty: 5
- Skąd: Koszalin / Toruń
- Auto: M6 2.0 GG 147km
A co tu ma do tego akku? Wymień paski na oryginalne.
Odtłuść przy okazji koła pasowe.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość