Mazda 323f BG BP+T '91 – Astina, 1/4mili 9.942 @ 242 km/h
Czas reakcji był dobry ale trochę za wysokie obroty były i delikatnie zamieliłem.
Finał był z Coltem 500HP
Taki teaser, czyli drugi przejazd eliminacyjny który zupełnie się nie udał, bo 2ka nie chciała wejść, ale jak już weszła to czułem że auto ma cug
(ET 15.x chyba, tak więc szaleństwo haha)
Finał był z Coltem 500HP
Taki teaser, czyli drugi przejazd eliminacyjny który zupełnie się nie udał, bo 2ka nie chciała wejść, ale jak już weszła to czułem że auto ma cug

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Ale to z przyczepa na zawody? Zapasowe kola tam wozisz ? 
Teken Gratulacje wyniku
Ciekawe rozwiązanie z kółkami rodem z dragrace
Chyba u Ciebie tylko napęd typu 4WD mógł na trakcję znacząco wpłynąć. Jakieś plany na przyszły rok?

Ciekawe rozwiązanie z kółkami rodem z dragrace
Chyba u Ciebie tylko napęd typu 4WD mógł na trakcję znacząco wpłynąć. Jakieś plany na przyszły rok?
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
jackkpl napisał(a):Ale to z przyczepa na zawody? Zapasowe kola tam wozisz ?

Żeby nie było, na zawody jechaliśmy lawetą, ale do lawety musiałem dojechać jakieś 10km hehe
Piotr z AWD już by pewnie była 11tka, ale to jest za duża rzeźba. Trzeba zrobić mocną ośkę
Plany na przyszły sezon są tzn.:
– Wheelie Bar Ver.2 (konstrukcja podoba ale ze sztywniejszych rurek)
– opony ale tym razem DRAG Slick

– redukcja wagi
– więcej mocy

Co do relacji z zawodów:
Pierwszy przejazd z wózkiem i Hoosierami:
Jak widać 1,2,3 bez trakcji
ET 13.4?
Trochę podregulowaliśmy wózek i pojechałem na drugi przejazd:
Jak widać 2ka nie chciała wejść, ale jak już weszła to czułem że auto ma cug
Dodatkowo na końcu rozpadło się kółko od wheelie bara i to był koniec jego testów hehe
Tak czy siak po obejrzeniu wózka w Colcie doszliśmy do wniosku że mój za bardzo się wyginał, no i górne mocowanie było w złym miejscu bo podnosząc auto za wózek widziałem jak tylna ściana się wgniatała

Przez zimę zrobię Ver.2 z grubszych rurek i nowe mocowanie górne.
Po tym przejeździe skończyła się pierwsza "runda" przejazdów eliminacyjnych i zjechałem do parku maszyn.
Wyszło na to że sprzęgło kleiło ale Hoosier już nie

Była mega załamka bo nawet nie łapałem się do pierwszej 4ki a został mi tylko jeden przejazd, więc trzeba było się przeprosić z Profliami i pożegnać się ze startem z procedury i ewentualnym FS.
Całe szczęście że organizatorzy pozwolili mi w przerwie zrobić kilka testów z jakich obrotów wystartować.
W rezultacie na 3 przejazd eliminacyjny podjeżdżałem wiedząc jak startować, ale dalej zagadką było czy wejdzie 2ka, bo wiedziałem że przy "dobrym" starcie 3 i 4ka powinna nadgonić i pojechać dobry czas.
Tak więc 3 przejazd eliminacyjny:
Jak widać udało się pojechać 12.439 co pozwoliło wskoczyć na pierwsze miejsce w klasie (powtórka z NP z Olsztyna

Przejazd półfinałowy:
Wystartowałem z trochę za wysokich obrotów, ale na szczęście udało się nadgonić i wejść do finałów.
Burnout:
I wygrany przejazd

Dojeżdżając na metę nie wierzyłem w to co się stało, bo jadąc na 2ce widziałem że Colt się zbliża, ale po zapięciu 3 już było lepiej
A teraz wrażenia z wózka. W pierwszych przejazdach wydawało mi się że to nic nie daje ale po jego zdjęciu i jazdy slalomem na Profilach doszedłem do wniosku że wózek jednak działał, bo jechałem z nim jak po sznurku i wydaje mi się że auto szybciej się napędzało.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Haha teraz musze sie wyspowiadac za te przeklenstwo
Ostatnio edytowano 14 wrz 2015, 13:28 przez OddajMiKase, łącznie edytowano 1 raz
Dzięki, żałuję że nie uda się wystartować za tydzień, bo byłaby szansa wygrać całe GP, no i może bym walnął tą magiczną 11tke. Mówi się trudno, mazda idzie w sen zimowy, ja zrobię sobie miesiąc luzu i trzeba będzie zacząć przygotowywać auto na sezon 2016 
Ostatnio edytowano 14 wrz 2015, 13:36 przez tekkenfan, łącznie edytowano 1 raz

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Nie da rady bo już jestem na lotnisku i trzeba trochę popracować co by było co wydawać zimą 

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
tekkenfan napisał(a):Nie da rady bo już jestem na lotnisku i trzeba trochę popracować co by było co wydawać zimą
Dawaj fure Waldiemu. Wazne, zeby tylko przyjechal. Tak naprawde to przeciez startuje samochod, a nie kierowca
To samo mu mowilem ale pewnie obawia sie,ze walne 11 i by siara troche byla haha
Tekken gratulacje wygranej 
Best ET: Czaplinek '15 17,813, Ryki '15 17,808
-
Moderator EC/NM
- Od: 12 lip 2014, 15:21
- Posty: 865 (39/14)
- Skąd: Łódź
- Auto: 3 BK '05r HB 1.6 Z6-VE
MX-3 KL-DE
Gratki
kurde zeby moje tak kiedys jechało 
- Od: 22 mar 2009, 21:08
- Posty: 290
- Skąd: Sandomierz
- Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r
Dzięki 
No i się wydało
h
OddajMiKase napisał(a):To samo mu mowilem ale pewnie obawia sie,ze walne 11 i by siara troche byla haha
No i się wydało


- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości