Mazda3 BM 15' SkyPassion HB 165KM Snowflake + Sebring by Zagłoba
Sunmade – nie do końca jest tak jak mówisz.
Wydech zaczyna być słyszalny dopiero od 3500, gdzie granica "rasowego" dźwięku przypada na przedział ok. 4700-6000rpm, wtedy autko naprawdę wyje ( w spokojny, bezwietrzny dzień słychać mnie z 200 metrów [ wiem bo widzę gdy ludzie na ulicy się obracają ] ) – nie jest to co prawda wyjąca w "niebogłosy" przelotówka jak w jakiś WRC, ale taki rozsądny kompromis pomiędzy radością z brzmienia silnika, kulturą pracy jednostki i możliwością zwracania na siebie uwagi ( jeśli komuś na tym zależy ).
Chciałbym poruszyć pewną kwestię. Na chwilę obecną przejechałem tym samochodem 1600 km, jutro wybieram się do ASO i nie omieszkam zadać mojemu dealerowi pytanie na ten temat ( tutaj cytat z forum autokult ) :
"To ciekawe co piszecie. Na sieci znalazłem info, że mimo że Mazda nie chwali się tym oficjalnie, to każde nowe auto ze Skyactive ma zabezpieczenie programowe na pierwsze 2 tys. km, które powoduje obniżenie mocy (quasi dotarcie). Ludzie z silnikami 2.0 w M6 potwierdzają to na forach. Może to by tłumaczyło niedosyt?"
Nie pierwszy raz spotykam się z taką informacją, ale jak jest naprawdę ? Wiecie coś więcej ?
Wydech zaczyna być słyszalny dopiero od 3500, gdzie granica "rasowego" dźwięku przypada na przedział ok. 4700-6000rpm, wtedy autko naprawdę wyje ( w spokojny, bezwietrzny dzień słychać mnie z 200 metrów [ wiem bo widzę gdy ludzie na ulicy się obracają ] ) – nie jest to co prawda wyjąca w "niebogłosy" przelotówka jak w jakiś WRC, ale taki rozsądny kompromis pomiędzy radością z brzmienia silnika, kulturą pracy jednostki i możliwością zwracania na siebie uwagi ( jeśli komuś na tym zależy ).
Chciałbym poruszyć pewną kwestię. Na chwilę obecną przejechałem tym samochodem 1600 km, jutro wybieram się do ASO i nie omieszkam zadać mojemu dealerowi pytanie na ten temat ( tutaj cytat z forum autokult ) :
"To ciekawe co piszecie. Na sieci znalazłem info, że mimo że Mazda nie chwali się tym oficjalnie, to każde nowe auto ze Skyactive ma zabezpieczenie programowe na pierwsze 2 tys. km, które powoduje obniżenie mocy (quasi dotarcie). Ludzie z silnikami 2.0 w M6 potwierdzają to na forach. Może to by tłumaczyło niedosyt?"
Nie pierwszy raz spotykam się z taką informacją, ale jak jest naprawdę ? Wiecie coś więcej ?
Bylem dzis w ASO na wymianie oleju. Twierdzili ze Mazda takiej polityki nie stosuje.
Dopisano 5 wrz 2015, 20:07:
Bylem dzis w ASO na wymianie oleju. Twierdzili ze Mazda takiej polityki nie stosuje.
Dopisano 5 wrz 2015, 20:07:
Bylem dzis w ASO na wymianie oleju. Twierdzili ze Mazda takiej polityki nie stosuje.
Zagłoba napisał(a): granica "rasowego" dźwięku przypada na przedział ok. 4700-6000rpm, wtedy autko naprawdę wyje ( w spokojny, bezwietrzny dzień słychać mnie z 200 metrów [ wiem bo widzę gdy ludzie na ulicy się obracają ] )
Nic dziwnego że się odwracają – zastanawiają się co za maniak tak pałuje samochód.
Zagłoba napisał(a): "To ciekawe co piszecie. Na sieci znalazłem info, że mimo że Mazda nie chwali się tym oficjalnie, to każde nowe auto ze Skyactive ma zabezpieczenie programowe na pierwsze 2 tys. km, które powoduje obniżenie mocy (quasi dotarcie). Ludzie z silnikami 2.0 w M6 potwierdzają to na forach. Może to by tłumaczyło niedosyt?"
Jakie teorie.. Mówiłem Ci już: pali i nie jedzie.

- Od: 16 sie 2015, 22:49
- Posty: 20
- Skąd: Warwsiowa
- Auto: Klamot z krainy kwitnącej wiśni
Michelin Pilot Alpin – mała dygresja, celowałbym w mniejszy rozmiar z felgami, nawet używkami, w tej samej cenie, co gumy 215/45 r18. No, ale to już Twój wybór 
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
Jeździłem na Toyo w Skodzie. Normalne gumy, nie ma się czym [cenzura].
Nokian ma doskonałe zimówki. Nokian to zawsze był doskonały wybór w rozsądnej cenie.
Pozatym tak jak piszą koledzy dobrze mieć drugi zestaw całych kół. Może poszukaj używanych felg 17 cali. W zimie samochód i tak jest wiecznie brudny i wygląda jak pół d..y zza krzaka. Wygląd nie jest aż taki ważny.
Nokian ma doskonałe zimówki. Nokian to zawsze był doskonały wybór w rozsądnej cenie.
Pozatym tak jak piszą koledzy dobrze mieć drugi zestaw całych kół. Może poszukaj używanych felg 17 cali. W zimie samochód i tak jest wiecznie brudny i wygląda jak pół d..y zza krzaka. Wygląd nie jest aż taki ważny.
- Od: 16 sie 2015, 22:49
- Posty: 20
- Skąd: Warwsiowa
- Auto: Klamot z krainy kwitnącej wiśni
Niedawno przeglądając zagraniczne portale moją uwagę zwrócił wygląd świateł przednich w nowej M3.
Wychodzi na to, że światła montowane w wersji Skypassion są to światła "pojedyncze" ( biksenon ? ), które podobają mi się o wiele mniej, niż wersja z podwójną żarówką ( prawdopodobnie zwykły ksenon ) z niższych wersji wyposażenia...
Jestem estetą i strasznie kłuje mnie to w oczy
, zatem byłbym skłonny nawet zamienić się z kimś z forum na reflektory z niższej wersji, jeżeli ktoś preferuje bi-ksenony, warunek jest taki, że reflektory muszą być w b.dobrym stanie, najlepiej z auta z 2015roku. Muszę upewnić się jeszcze, czy jedno z drugim będzie współpracować. Jacyś zainteresowani zamianą ?
Pzdr
Wychodzi na to, że światła montowane w wersji Skypassion są to światła "pojedyncze" ( biksenon ? ), które podobają mi się o wiele mniej, niż wersja z podwójną żarówką ( prawdopodobnie zwykły ksenon ) z niższych wersji wyposażenia...
Jestem estetą i strasznie kłuje mnie to w oczy
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

Pzdr
Te jakie mas, to są jedyne ksenony, pozostałe reflektory są na zwykłych żarówkach. Ksenony bardzo dobrze oświetlają, mają brewkę led do świateł dziennych, z lektury forum można wyczytać, że z żarnikowych wersji nie wszyscy są zadowoleni. Możesz mieć wielu chętnych do zamiany...
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3112 (47/158)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości