no coz mam jeden wielki metlik w glowie – juz nic nie wiem – na razie nic nie kupilem a obejrzalem juz kilka sztuk
jesli bylaby to wersja GLE Special to jak jest z czesciami do niej – czy sa drozsze niz do zwyklej 626?
Cronos – kupic nie kupic?
1, 2
jezdziłem takim 2 lata i przy normalnych elementach eksploatacyjnych nie było żadnych róznic – cene te same a i chyba części w przeważajacej wiekszości też. Jest tańszy w utrzymaniu od Cronosa – szczególnie blacharsko – GLE Special ma wiele elementów identycznych jak w J-spec -np.lusterka, itd. Poza tym fajnie wygląda – chromy itd. Troche jakośc montazu jest gorsza, ale w egz. bez dzwona praktycznie tego nie odczujesz. Moim zdaniem warto takiego kupić chocby ze względu na wygląd.
- Od: 21 mar 2005, 16:59
- Posty: 217
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 3 BN 2,5
Odradzam wszelkiego rodzaju GE i "GF" wyprodukowane w USA, w ktorych to modelach wystepuje polaczenie silnika FS ze skrzynia automatyczna. Dotyczy to wiec Cronosow 2.0 i GLE Special ze skrzyniami automatycznymi, gdzie cale przeniesienie napedu, osprzet, elektronika i wiazki sa fordowskie. Pozostale modele posiadaja pewne (kolejne) roznice w podzespolach, ale albo z punktu widzenia eksploatacji nieistotne, albo latwe do zastapienia japonskimi/europejskimi odpowiednikami.
Pozdrawiam.
P.S.
Eunos nie jest amerykanska mazda na rynek europejski – jest to marka scisle powiazana z Japonia.
Cronos DX nie posiadal elektrycznych szyb.
Cronosy byly sprzedawane do samego konca istnienia modelu 626, tj. do 2002 roku.
Cronos po roku '97 mogl byc wyposazony w silnik FS o mocy ~136 KM – zgodny z tym z europejskiej GF, jak i ciekawostka – KL na cewkach (bez rozdzielacza).
Czesci pomiedzy modelami A-Spec i J-Spec nie sa w 99% te same.
Nie bylo Cronosow na Europe, byly to GLE Special.
Seryjna poduszka pasezera pojawila sie w 1994, rowniez dopiero wtedy pojawil sie LX z opcjonalnym silnikiem KL – wczesniej tylko FS.
Pozdrawiam.
P.S.
Eunos nie jest amerykanska mazda na rynek europejski – jest to marka scisle powiazana z Japonia.
Cronos DX nie posiadal elektrycznych szyb.
Cronosy byly sprzedawane do samego konca istnienia modelu 626, tj. do 2002 roku.
Cronos po roku '97 mogl byc wyposazony w silnik FS o mocy ~136 KM – zgodny z tym z europejskiej GF, jak i ciekawostka – KL na cewkach (bez rozdzielacza).
Czesci pomiedzy modelami A-Spec i J-Spec nie sa w 99% te same.
Nie bylo Cronosow na Europe, byly to GLE Special.
Seryjna poduszka pasezera pojawila sie w 1994, rowniez dopiero wtedy pojawil sie LX z opcjonalnym silnikiem KL – wczesniej tylko FS.
the right man in the wrong place...
Witam. Co powiecie o tym aucie?
http://otomoto.pl/mazda-626-wersja-amer ... 48547.html kolega jest zainteresowany na co mamy zwrócić uwagę? Model 97` czy części są takie same jak 626 europejczyk?

-
devilturek
To jest Cronos ale już kolejna generacja.
Czyli 626 GF na rynek amerykański.
Z modelu europejskiego nie pasuje nawet kawałek blachy – auto jest wizualnie zupełnie inne.
Mechanicznie zdecydowana większość części jest identyczna.
Załóż temat w dziale Kupuję Mazdę, dostaniesz więcej opinii.
Czyli 626 GF na rynek amerykański.
Z modelu europejskiego nie pasuje nawet kawałek blachy – auto jest wizualnie zupełnie inne.
Mechanicznie zdecydowana większość części jest identyczna.
Załóż temat w dziale Kupuję Mazdę, dostaniesz więcej opinii.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości