Mazda 323f BG BP+T '91 – Astina, 1/4mili 9.942 @ 242 km/h
wydajność pompy spada razem z ciśnieniem i DW200 przy max obciążeniu (6.9bara) ma wydajność 155 l/h.
Walbro ma dużo większy spadek wydajności razem z ciśnieniem i przy 6,9 bara ma tylko 70 l/h.
Druga kwestia to napięcie na pompie i jeżeli nie zmieniałeś wiązki to obstawiam że miałeś duży spadek napięcia i stąd tylko takie ciśnienie byłeś w stanie z niej uzyskać.
			
			Walbro ma dużo większy spadek wydajności razem z ciśnieniem i przy 6,9 bara ma tylko 70 l/h.
Druga kwestia to napięcie na pompie i jeżeli nie zmieniałeś wiązki to obstawiam że miałeś duży spadek napięcia i stąd tylko takie ciśnienie byłeś w stanie z niej uzyskać.


- Od: 23 wrz 2005, 14:02
 - Posty: 2396 (1/19)
 - Skąd: Gdynia
 - Auto: Burbo Astina
Insane Y60 
wiazka byla poprowadzona nowa do pompy. 1,5 przewod,bezpiecznik 15A (10tka palila sie) no i duzy przekaznik (chyba wzielem glowny z 323 i zastosowalem do pompy). ogolnie mozna miedzy bajki wziac to ze pompa daje 5,5 bara pod obciazeniem. moja walbro nie wydalala pod obciazeniem 4 barow. na luzie spokojnie sobie 5,5 pompowala.
			
			Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony. 
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
		https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Kurde coraz gorsze opinie słychać o tych walbro
A może wpiąć za DW200, Boscha 044 a między DW a 044 np. jest wymagany swirl port? czy w lini to będzie dobrze pracować ?
			
			A może wpiąć za DW200, Boscha 044 a między DW a 044 np. jest wymagany swirl port? czy w lini to będzie dobrze pracować ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
		Pytanie ile walbro na rynku to oryginały? 
U siebie mam walbro od 7 lat i nadal funkcjonuje – po AFR nie widzę, aby nie domagała
 
Swirl pot'a buduje się do innych celów , a nie po to żeby pompa działała
 
np. podczas jazdy jazdy w długim zakręcie, aby paliwo nie odpływało od pompy.
			
			
		U siebie mam walbro od 7 lat i nadal funkcjonuje – po AFR nie widzę, aby nie domagała
Swirl pot'a buduje się do innych celów , a nie po to żeby pompa działała
np. podczas jazdy jazdy w długim zakręcie, aby paliwo nie odpływało od pompy.
To moze lpg zalozyc?Bedzie koniec problemu z pompa haha
			
			
		Na miejscu Tekena dawno bym to zrobił, a nie tyle forsy na paliwo wydawał. Jeszcze pewnie jakieś 98 verva srerwa ultimate.

			
			
		No to wpadł spiek, nowy docisk Exedy z K-serii, zamach zabielony i ............... dupa. 
Jest jeszcze gorzej niż było, bo teraz się ślizga na każdym biegu i na federalach i na profilach
 
Jutro jeszcze podjadę do majstrów i na szybkiego może uda się ogarnąć tarcze z kevlarem i mooooże coś z tego jeszcze będzie, ale na dzień dzisiejszy na zlot nie jadę bo nie mam czym.
A ja tu się przejmowałem paliwem
			
			Jest jeszcze gorzej niż było, bo teraz się ślizga na każdym biegu i na federalach i na profilach
Jutro jeszcze podjadę do majstrów i na szybkiego może uda się ogarnąć tarcze z kevlarem i mooooże coś z tego jeszcze będzie, ale na dzień dzisiejszy na zlot nie jadę bo nie mam czym.
A ja tu się przejmowałem paliwem



- Od: 23 wrz 2005, 14:02
 - Posty: 2396 (1/19)
 - Skąd: Gdynia
 - Auto: Burbo Astina
Insane Y60 
Oby się udało wyrobić do zlotu... Szkoda by było, jakbyś nie przyjechał...
			
			Best ET: Czaplinek '15 17,813, Ryki '15 17,808
		- 
					
						
					
						Moderator EC/NM
 
- Od: 12 lip 2014, 15:21
 - Posty: 865 (39/14)
 - Skąd: Łódź
 - Auto: 3 BK '05r HB 1.6 Z6-VE
MX-3 KL-DE 
Bobwy k...a z tymi tjuningami zawsze na ostatnia chwilę ,musicie kombinowac tuz przed zlotem ?  
			
			Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
		no inaczej się nie dało bo na tego spieka czekałem 3 tygodnie, bo majster był na urlopie i miało być fest, a wyszło tak że szkoda gadać.
			
			

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
 - Posty: 2396 (1/19)
 - Skąd: Gdynia
 - Auto: Burbo Astina
Insane Y60 
Składaj składaj. Chciałeś sprawdzić jak Ci odjadę na starcie 
			
			
Kurde wielka szkoda... trzymam kciuki zeby sie udalo
moja zona dala sie namowic na zlot zeby zobaczyc 400 konna bagiete
			
			
		moja zona dala sie namowic na zlot zeby zobaczyc 400 konna bagiete
- 
					
						
					
						Dawid
 
- Od: 13 sty 2009, 00:13
 - Posty: 2033 (9/10)
 - Skąd: EPA ....
 - Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r 
No miałbyć kevlar ale jak tak podumałem to uznaliśmy że on nie przeniesie 2barów i strzału z nitro więc wpadł spiek
na chwilę obecną o jakieś 500km
			
			Bartek1986 napisał(a):Składaj składaj. Chciałeś sprawdzić jak Ci odjadę na starcie
na chwilę obecną o jakieś 500km



- Od: 23 wrz 2005, 14:02
 - Posty: 2396 (1/19)
 - Skąd: Gdynia
 - Auto: Burbo Astina
Insane Y60 
A czego sie slizga cos źle zrobili, u mnie trzyma 390mn u bosego też trzyma u mnie 6 łapa u bosego 4łapa może dlatego że szpera jest i dwa koła mega kleją, albo docisk słaby
			
			Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
		Ktos mierzyl wysokosci spiekow i zgrywal to wszystko w komplecie z dociskiem i zamachem? Moze brakuje kilu dziestenych mm na wysokosci okladzin i nie ma sily docisku. Sprezaj sie chlopie, nie moze Tobie tym razem sprzeglo dolegać  
			
			
Less roof, more fun

		
Fiveopac napisał(a):Ktos mierzyl wysokosci spiekow i zgrywal to wszystko w komplecie z dociskiem i zamachem? Moze brakuje kilu dziestenych mm na wysokosci okladzin i nie ma sily docisku. Sprezaj sie chlopie, nie moze Tobie tym razem sprzeglo dolegać
Praktycznie to samo napisałem Tekkenowi na pw
 Trochę mało czasu :/ Tak na prawdę 1 dzień został spiąć poślady i się uda
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




