Witam,
Gdzie znajduje sie dysza klimatyzacji w Mazdzie 3 BK?
Rurka niskiego cisnienia jest oszroniona wiec uklad jest najwyrazniej przypchany. Kompresor chodzi, klima chlodzi ale po czasie ustaje nawiew poniewaz parownik przymarza (teoria).
Sprezarka chodzi non stop gdy Klima wlaczona
Strona 1 z 1
Nie wiem po czym twierdzisz że masz przytkany układ klimatyzacji to jest norma że jeden przewód jest zmrożony a drugi aż gorący że ledwo można go utrzymać.
3 różne marki u mnie poza tym inne auta które zdarza mi się naprawiać i wszystkie tak mają że jeden przewód czasem aż lodem pokryty w zależności od tego jak wydajna jest klima
3 różne marki u mnie poza tym inne auta które zdarza mi się naprawiać i wszystkie tak mają że jeden przewód czasem aż lodem pokryty w zależności od tego jak wydajna jest klima
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Dziewne jest tylko to ze kompresor chodzi caly czas gdy A/C jest aktywne. Powinnien chodzic cyklicznie tak jak mam w Mazdzie 6 GH.
Pozatym klima tak daje ze az parownik sie przytyka bo przeplyw powietrza maleje.
Obsatwiam obecnie:
– cos z odplywem wody przy skraplaczu
– Czujnik temperatury przed parownikiem
– czujnik cisnienia na szynie wysokiego cisnienia
Pozatym klima tak daje ze az parownik sie przytyka bo przeplyw powietrza maleje.
Obsatwiam obecnie:
– cos z odplywem wody przy skraplaczu
– Czujnik temperatury przed parownikiem
– czujnik cisnienia na szynie wysokiego cisnienia
- Od: 7 wrz 2010, 18:38
- Posty: 33
- Skąd: Eindhoven NL
- Auto: Mazda 3 BK 1.6 PB
Mazda 6 GH 2.0 PB
Wymirniony zawór rozprężny, osuszacz. Klima nabita od nowa i nadal kompresor chodzi non stop ze aż rurka oszronione od niskiego ciśnienia. Kompresor chodzi nawet gdy odepne przewód od czujnika temperatury parownika. Wydaje mi się ze wtedy powinien się nie załączyć. Czy u was tez kompresor chodzi cały czas?
- Od: 7 wrz 2010, 18:38
- Posty: 33
- Skąd: Eindhoven NL
- Auto: Mazda 3 BK 1.6 PB
Mazda 6 GH 2.0 PB
Tyle ze pomierzylem rezystancjie tego czujnika i wyglada Ok. Nawet dołożyłem 1kOm tak jak w akcji serwisowej Mazda robiła aby czujnik szybciej dawał sygnał o niskiej temperaturze. (Przesunięcie krzywej rezystancji od temperatury). I nawet gdy go odepbe to kompresor i tak się załączy i chodzi non stop. Ktoś pisał ze jak czujnik walnięty to klima nie chodzi wcale.
- Od: 7 wrz 2010, 18:38
- Posty: 33
- Skąd: Eindhoven NL
- Auto: Mazda 3 BK 1.6 PB
Mazda 6 GH 2.0 PB
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości