Czy Pan Rygas napisał prawdę?

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez sq2jul » 21 sie 2015, 09:12

niedzwiadek833 napisał(a):Ale nikt nie wie ile jakie naprawy przeszły i ile na nie wydano.


Jezeli auto bylo serwisowane do konca, to co za problem to sprawdzic?
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez onyx » 21 sie 2015, 09:29

niedzwiadek833 napisał(a):
sq2jul napisał(a):Przestań i otwórz oczy, bo widzę, że żyjesz realiami polskiego rynku aut używanych. Tutaj nie istnieją auta, który mają większy przebieg. Otwórz sobie mobile.de i pooglądaj z jakimi przebiegami potrafią tam chodzić kilkuletnie SPRAWNE auta.

Ale nikt nie wie ile jakie naprawy przeszły i ile na nie wydano.
brii napisał(a):Na co dzień mam styczność z silnikami które mają 200KM z litra i bardzo dużą cześć swojego żywota spędzają w zakresie 10 – 13 albo i nawet 15krmp.

Nie porównuj samochodów wyczynowych do aut cywilnych bo to całkiem inna bajka.


Norreca napisał(a):
niedzwiadek833 napisał(a):Ale nikt nie wie ile jakie naprawy przeszły i ile na nie wydano.

Nie porównuj samochodów wyczynowych do aut cywilnych bo to całkiem inna bajka.


1. za to wiemy ile naprawy kosztowaly w latach 80.... taaaaaaaaaa
2. 200KM z litra to samochod cywilny nie wyczynowy.



Brii miał zapewne na myśli silniki motocyklowe ;) Więc Panowie nie zapędzajcie się <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez brii » 21 sie 2015, 10:18

onyx napisał(a):Brii miał zapewne na myśli silniki motocyklowe

<spoko> i to nie są silniki wyczynowe tylko cywilne. Maszyny wyczynowe sypią się bardzo często a interwały między-serwisowe podaje się raczej w motogodzinach ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez onyx » 22 sie 2015, 18:47

Tylko z drugiej strony, który tego typu silnik ma przebieg rzędu 100-200k km? ;) – mam na myśli motocyklowy. Oczywiście można stwierdzić, że ciężko zbadać ten temat bo zazwyczaj maszyna kończy żywot zgoła z innego powodu niż awaria silnika :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez brii » 22 sie 2015, 19:58

Moja pierwsza CBR miała prawie 90kkm jak ja sprzedawałem i jeździła później jeszcze 3 lata kończąc dzwonem, Bimbaka miała prawie 100. Moja VFR miała 80kkm i zużycie śladowe. Znam VFR i CBR które przekraczały 150kkm a nie były z pierwszej ręki. Motocykliści zazwyczaj dbają o sprzęt lepiej niż właściciele samochodów i gdyby nie dzwony albo chęć zmian maszyn to duże przebiegi nie są problemem mimo pałowania :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez onyx » 23 sie 2015, 20:45

Na pewno dbają bardziej ale z tymi przebiegami to bardzo różnie bywa. To prawda, że jest sporo bardzo udanych i trwałych konstrukcji wśród motocyklowych silników.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Grzyby » 24 sie 2015, 11:06

W weekend oglądałem GoldWinga z przebiegiem ... 278 kkm :)
Pracował idealnie.

Chociaż to akurat zupełnie inna bajka :P
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez brii » 24 sie 2015, 15:07

Oj tam inna bajka – tłoki cienkie jak kartka papieru a korbowody ma z zapałek i jeździ bezawaryjnie ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez loockas » 24 sie 2015, 21:41

I ma zmywarkę :P
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (317/595)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Kupra

Postprzez brii » 25 sie 2015, 08:06

Zatem to sprzęt AGD :P
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez piwo » 15 lis 2024, 21:38

Citroen c2 vts kupione za 10tys zl. Co roku w czesci ladowalem kolo 10tys zl. Padalo wszystko. Od amorow po skrzynie biegow. I wcale auto nie mialo wielkiego przebiegu (160tys km).
Obecnie 10 letnia mazda 3 wlasnie czeka na mechanika. Czesci 3000zl ( wahacze przednie trojkatne dol, laczniki stabilzatorow, 4x amory, gorne mocowania plus skrzypiace lozyska, tarcze przednie plus klocki, ) plus koszt mechanika 1000zl.
Oczywiscie stare auto to tez oszczednosci w postaci taniego ac a nie jak za nowe auto kwoty 5tys zl rocznie. Dodatkowo nowe auto to strach przed kradzieza. A stare auto strach przed przegladem, policja i przed wjazdem do centrum miasta.
I kolejna sprawa stare auta sa duzo ciasniejsze co nie kazdemu musi pasowac. Nowe auta maja duzo wiecej przestrzeni i maja tez duzo mocniejsze sztywniejsze nadwozie ale tez maja duzo bardziej wkurzajaca elektronike. Moim zdaniem optimum to auta swieze ale jeszcze bez pojebanej elektroniki gpfow . Wtedy ac jest dosc tanie, auto dosc tanie w eksploatacji( nie psuje sie) , mamy przestronna kabine, bezpieczne nadwozie i nie mamy jeszcze unijnych wynalazkow w postaci wysokiego napiecia podpietego pod jajka w przypadku lamania przepisow.
I na koniec nie kazdy chce jezdzic 20 letnim autem ktore fatalnie sie prowadzi, hamuje i przyspiesza w porownaniu z obecnymi autami. Choc wiadomo diabel tkwi w szczegolach. I jak ktos kupi 15 letniego lexa gsf za 150tys zl i porownamy to do jakiejs corolli cros za ta sama cene to wiadomo co jest lepsze pod prawie kazdym wzgledem
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy Moto