Modyfikacja silnik 2.3 + Turbo
No na seryjnym motorze
Mysle ze jest w miare bezpiecznie. Zreszta plany juz sa na zakucie.....a jak padnie po drodze to trudno bedzie szybciej<diabełek> ....chociaz nie sadze....z mojego doswiadczenia to b.dobre motory jak sie dba od poczatku oczywiscie. Jak nie to i w serii padnie. Zrobilem 10tys na turbo, jezdze codziennie ale co prawda nie mecze go bardzo....moze w weekendy troche 
- Od: 3 kwi 2011, 16:16
- Posty: 32
- Skąd: podlaskie
- Auto: 2.3 + turbo
Powoli przymierzam sie do zakupu czesci silnika. Z korbami problemu nie ma zadnego. Za to tloki.....Cr bedzie 9:1 to napewno. A wymiar? Niektorzy mowia(focaljet.com) ze po przebiegu (moj 220000) od razu brac pierwszy nadwymiar 0,20, zebrac tuleje i przechonowac bez pomiarow bo na bank juz jest owalizacja
? Myslalem o supertechu albo wossner bo tylko oni maja stopien 9:1. No jeszcze cp ale juz znacznie drozsze a ja nie chce 500km
Np tutaj cos strasznie tanio [url]http://www.motocombo.pl/p/1224/29014/zestaw-tlokow-ford-focus-mondeo-duratec-2-3-16v-turbo-ford-samochodowe-tloki-wossner-technika-samochodowa.html[url] .Kupowal ktos u nich? Bo cena lepsza niz gdziekolwiek. Widze ze maja je w ofercie dwa sklepy ze szczecina....
- Od: 3 kwi 2011, 16:16
- Posty: 32
- Skąd: podlaskie
- Auto: 2.3 + turbo
Ja bym szedł w co najmniej pierwszy nadwymiar bo kucizna będzie pewnie miała inne pasowanie niż ori tłok, pomijam kwestię zużycia.
A nie lepiej kupić na ebayu? W ten sposób omijasz pośredników. Ja jak kupowałem kuciznę to wychodziło że w PL cena jest jakies 0,25-0,5x wyższa niż ebay
A tak btw to ciekawy jestem jakby wyszło porównanie Twojej 6tki z MPSem
A nie lepiej kupić na ebayu? W ten sposób omijasz pośredników. Ja jak kupowałem kuciznę to wychodziło że w PL cena jest jakies 0,25-0,5x wyższa niż ebay
A tak btw to ciekawy jestem jakby wyszło porównanie Twojej 6tki z MPSem

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Czyli że MPS normalnie jest FWD i w momencie uślizgu zapina tył?
Powyżej jakiejś prędkości znowu go rozpina?
Tak czy siak straty będą większe niż w FWD więc wszystko zależy jak mocno wykorzystasz AWD na starcie
Powyżej jakiejś prędkości znowu go rozpina?
Tak czy siak straty będą większe niż w FWD więc wszystko zależy jak mocno wykorzystasz AWD na starcie

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Mps ma haldexa czyli dopina w uslizgu badz zerwaniu przyczepnosci....informacje z abs,przepustnicy,hamulca recznego (odpina) Moja szostka troche lzejsza i bez awd (czyli troche strat na kolach) moglaby powalczyc z rolki mysle bo ze startu to wiadomo. Chociaz mam teraz launch control tak ok. 4000tys rpm i rusza naprawde fajnie ale jednak troche miele....na dwojce tez...Ale z rolki...
moze w przyszlosci i troche wiekszej mocy i z troche wieksza turbina ktora jest w planie nawet z zapaleniem kapcia na starcie mps dostanie baty.....moze kiedys....
Narazie zamontowalem trzeciego innovate'a cisnienie i temperatura oleju i shift lighta.....Wprawdzie zegar innovate boost go ma ale jest slabo widoczny jak dla mnie. Mysle tez troche o redukcji wagi...czyli kubelki na start....moze bride low max???? Nie wiem, jezdze codziennie wiec troche obawiam sie o niewygode 


- Od: 3 kwi 2011, 16:16
- Posty: 32
- Skąd: podlaskie
- Auto: 2.3 + turbo
No na starcie to raczej zrozumiałe, pytanie jak bardzo i co się działo dalej, czyli powiedzmy przy prędkościach 130km/h +
Inna kwestia to auto trzeba umieć wykorzystać, już widziałem MPSy co robiły na 1/4 15 sekund więc to nie jest do końca tak że gaz w podłogę i heja banana
ile boosta masz na procedurze?
Na brak trakcji proponuję porządne opony, no chyba że takie ślizganie opon Cię rajcuje
Inna kwestia to auto trzeba umieć wykorzystać, już widziałem MPSy co robiły na 1/4 15 sekund więc to nie jest do końca tak że gaz w podłogę i heja banana
maras_66 napisał(a):Chociaz mam teraz launch control tak ok. 4000tys rpm i rusza naprawde fajnie ale jednak troche miele....na dwojce tez...Ale z rolki...
ile boosta masz na procedurze?
Na brak trakcji proponuję porządne opony, no chyba że takie ślizganie opon Cię rajcuje

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Dopisano 15 sie 2015, 12:00:
Boosta w lc mam 0.25 bara czyli niewiele. Dzisiaj dzien wolny....wyrzucilem wszystko z bagaznika , wygluszenie maski i tak sie zastanawiam co jeszcze....fotele chyba bo wygladaja na bardzo ciezkie....kupie te bride.....

- Od: 3 kwi 2011, 16:16
- Posty: 32
- Skąd: podlaskie
- Auto: 2.3 + turbo
Narazie nic sie nie dzieje w "projekcie". Czesci do zakucia zamowione ale to pewnie dopiero w zime bedzie robione bo teraz brak czasu......Wczoraj niechcacy pojezdzilem na 1barze doladowania
Normalnie na codzien jest od niedawna ustawione 11psi czyli 0.75bara. Niby tyle to max dla tego silnika bez kucizny. Nie ma trakcji od jedynki do 4biegu i moge stac w miejscu
https://youtu.be/B-65kd0D0-s ale normalnie na dwojce i trojce klei i jest ok.....


- Od: 3 kwi 2011, 16:16
- Posty: 32
- Skąd: podlaskie
- Auto: 2.3 + turbo
Wiem ze jest ogromna satysfakcja jak sie samemu cos zrobi ,ale to już za dużo kosztuje pewnie można by mps kupić za ten projekt ,tam panie zaczynał byś od 280 modzic ,felgi to jak w cupra R 280 
Nasze M do 100 ubijają sie ładnie ,ale już wyżej to mulki
Nasze M do 100 ubijają sie ładnie ,ale już wyżej to mulki
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.

Dopisano 3 wrz 2015, 19:12:
Jezt boost po biegach tylko musze dokupic
"Boost Correction by RPM, Throttle Position, Speed, Gear Position, or Water Temp"
A felgi faktycznie jak w seacie wczesniej tego nie widzialem
- Od: 3 kwi 2011, 16:16
- Posty: 32
- Skąd: podlaskie
- Auto: 2.3 + turbo
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje