Niestety pomału dwumas się kończy i postanowiłem zatopić go zwykłym kołem.
Wiem jakie są skutki takiej operacji ale..
Na pierwszy rzut oka kolo z mazdy 626 z 2.0 DiTD wygląda podobnie.Mowa o M6 przed fl (rf5c)
Oczywiście przekładałbym cale kolo z tarczą, dociskiem i łożyskiem.
Z tego co ustaliłem:
-liczba zębów na wieloklinie 22 w przypadku 6 jak i 626
-liczba zębów na wieńcu 112 w przypadku 6 jak i 626
-średnica tarczy sprzęgła 240 mm w 6 , w 626 225 mm (lecz szerokość okładziny prawdopodobnie taka sama)
-rozstaw śrub do przykręcenia koła 8 w 6, w 626 również 8
-łożysko oporowe sprzęgła powinno pasować od 626 (podobne mocowanie jak nie kombinowanie z lapą z 626)
-z benzynowej 6 odpada bo jest na 6 śrub przykręcane koło i średnica tarczy 215 mm
Koło zamachowe 626





Dwumasa 6


Sprzęgło 626
Sprzęgło 6

Łożysko sprzęgłowe 626
Łożysko sprzęgłowe 6
Mam nadzieję, że ktoś miał jakieś doświadczenie oraz mój wysiłek nie poszedł na marne i uda się zastąpić.
Pozdrawiam i proszę o wskazówki.