Mazda3 BL R2 '10 2.2 Sports-Line
dicon napisał(a):Martwi mnie ilość odważników na feldze, czy wulkanizator nic nie nadmienił o stanie opon/felg?
skończyły mu się większe (liczbowo) i musiał naklejać więcej lżejszych.
tłumaczył że to nie sezon na zmiany opon....... no nic... więcej tam nie pojadę.
dodatkowo zazwyczaj siedzę tam z nimi w warsztacie i sobie pogaduchy robię patrząc na ręce
- Od: 10 sty 2013, 13:17
- Posty: 1915 (84/101)
- Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
- Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3
Norreca napisał(a):SiN4don napisał(a):PS. Pisałeś trasa WOB – Bydgoszcz. Czyżby praca w koncernie?
taaaaale już go zmieniłem na inny lepszy
To ja nadal jednak siedzę... nie wiem tylko czy w tym lepszym czy gorszym
Auto pierwsza klasa.
- Od: 6 kwi 2011, 09:32
- Posty: 429 (1/1)
- Skąd: Wlkp
- Auto: Mazda 3 BK Y6 '04 Hatchback
Golf MK 7,5 1.4TSI '18
Pracowałem kiedyś w warsztacie wulkanizacyjnym i szczerze powiedziawszy na nowych kołach niedowaga rzadko kiedy przekraczała 20 gramów. Licząc, że ciężarki miały po 5g miałeś niedowagę około 80g – to dużo. Ale jeżeli koło jest dobrze wyważone to nie ma powodu do obaw
Koła ładnie leżą pozdrawiam 
- Od: 5 cze 2014, 20:57
- Posty: 209 (4/6)
- Skąd: Rybnik
- Auto: Mazda 3 BK Top '05, 2.0 MZR (LF)
Fiat Punto 55 SX, 96'
1000 km zrobione i..... rewelacja 
dzięki za pomoc dla wszystkich co mieli jakiś udział w doradzaniu.
w międzyczasie (2tyg temu) poprawa znaczków na tylnej klapie, już troszkę poodchodziło ale jako że było to pierwszy raz "malowane" bez doświadczenia to i tak długo wytrzymało.
Teraz porządnie zrobione i jest o wiele lepiej.
dzięki za pomoc dla wszystkich co mieli jakiś udział w doradzaniu.
w międzyczasie (2tyg temu) poprawa znaczków na tylnej klapie, już troszkę poodchodziło ale jako że było to pierwszy raz "malowane" bez doświadczenia to i tak długo wytrzymało.
Teraz porządnie zrobione i jest o wiele lepiej.
- Od: 10 sty 2013, 13:17
- Posty: 1915 (84/101)
- Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
- Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3
Muszę przyznać, że na żywo to auto prezentuje się jeszcze lepiej! 
Felgi naprawdę fajnie siadły.
Felgi naprawdę fajnie siadły.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Norreca napisał(a):poprawa znaczków na tylnej klapie, już troszkę poodchodziło ale jako że było to pierwszy raz "malowane"
Zrywałeś starą warstwę czy nakładałeś jak leci?
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2298 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
ragun napisał(a):To zostały Ci jeszcze eibach-y
taaaa, ale jeszczce sie zastanawiam...
macvas napisał(a):Zrywałeś starą warstwę czy nakładałeś jak leci?
zrywalem ze wszystkiego, zostawilem tylko liczbe 3.
- Od: 10 sty 2013, 13:17
- Posty: 1915 (84/101)
- Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
- Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3
Norreca napisał(a):ragun napisał(a):To zostały Ci jeszcze eibach-y
taaaa, ale jeszczce sie zastanawiam...
Nie ma się nad czym zastanawiać
Best ET: Czaplinek '15 17,813, Ryki '15 17,808
-
Moderator EC/NM
- Od: 12 lip 2014, 15:21
- Posty: 865 (39/14)
- Skąd: Łódź
- Auto: 3 BK '05r HB 1.6 Z6-VE
MX-3 KL-DE
Obiegowa opinia mówi właśnie, że H&Ry są twardsze od Eibachów, natomiast kolega Przemysław w swojej GG na podstawie bezpośredniego porównania – miał Eibachy, ma H&Ry – też mówi, że H&Ry bardziej komfortowe, więc z pewnym dystansem należy podchodzić do tego, co piszą ludzie, którzy często nie mieli nawet styczności z tym, o czym piszą
Ja podtrzymuję to, co pisałem wcześniej – sprężyny pewnie jeszcze poprawią wygląd auta, natomiast dla mnie, nie są tutaj koniecznością.
Ja podtrzymuję to, co pisałem wcześniej – sprężyny pewnie jeszcze poprawią wygląd auta, natomiast dla mnie, nie są tutaj koniecznością.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Nie jestem rasistą, jednak jak czarne jest dodatkiem do białego, to całość wygląda lepiej, niż w odwrotnym przypadku. 

- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
francesco_franco napisał(a):Nie jestem rasistą, jednak jak czarne jest dodatkiem do białego, to całość wygląda lepiej, niż w odwrotnym przypadku.
Ja powiem tak, lepiej miec swojego czarnego niż ubierać białego na czarno
ragun napisał(a):francesco_franco napisał(a):Nie jestem rasistą, jednak jak czarne jest dodatkiem do białego, to całość wygląda lepiej, niż w odwrotnym przypadku.
Ja powiem tak, lepiej miec swojego czarnego niż ubierać białego na czarno
Biały > Czarny.
- Od: 10 sty 2013, 13:17
- Posty: 1915 (84/101)
- Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
- Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3
ragun napisał(a):owiewki są Team Heko? fajniejsze są te ze stanów które "idą" po całości a nie tylko w samych szybach... poza tym po co Ci jak masz klimatyzację?
tak Heko tych ze stanów nie moglem ściągnąć, a czekać mi się nie chciało.
to tylko efekt wizualny dla auta.
- Od: 10 sty 2013, 13:17
- Posty: 1915 (84/101)
- Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
- Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3
Jak dla mnie efekt super – taki mały akcencik JDM
Myślałem nad tym samym u siebie

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości