Mazda Xedos 6 CA KL 99 by Omen

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez ProboszczV6 » 4 lip 2015, 15:14

szkoda że nie wrzuciłeś filmu jak pracuje silnik na wolnych obrotach, czy strzela z wydechu itd.
Tak z ciekawości, czy pompa paliwa z KF obrobi silnik KL? czy sterownik KF obrobi KL? Jednak to nie tłumaczy dlaczego silnik nierówno pracuje. Czy dolot za przepustnicą jest szczelny w 100%? układ odmy szczelny i dobrze poskładany? Rozumiem że kable zapłonowe są w odpowiedniej kolejności podłączone... Szczerze mówiąc nie miałem jeszcze takich akcji z aparatem zapłonowym żeby rozdzielacz nie puszczał iskry na jeden cylinder, zdarzało się że nie palił wcale, zdarzało się że iskra była słaba, ale takie coś, nieprawdopodobne, pomijam już przypadki padnięcia sprawnego aparatu przy demontażu. Jaki tam jest aparat zapłonowy? KF34 czy K834? Czy może ten stary Xedosowy z zewnętrzną cewką?
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2011, 22:06
Posty: 1338 (0/19)
Skąd: Łękawica/Żywiec/Bielsko
Auto: Mazda Xedos 9 KJ-ZEM brilliant black
Ford Probe GT ( 2.5 V6 KL )

Postprzez Sat0 » 9 lip 2015, 18:07

Ojojoj co się tu wyrabia, Rafał szacunek za wkład pracy bo nie wierzyłem, że się zdecydujesz na swapa.
Gratuluję i trzymam kciuki żeby wszystko hulało jak należy :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2011, 20:06
Posty: 105
Skąd: KRK

Postprzez Omen303 » 10 lip 2015, 20:27

Dzięki Sato :) W Nd bede na zlocie :) to pogadamy aktualnie Xedos jest u Krzysiek251189 :)
problemy z silnikiem po swapie <dupa>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2011, 13:45
Posty: 129
Skąd: Kraków (Nh)
Auto: Xedos 6. 99r V6 KF 2,0 V6
Była
Mazda 323F BA 1.5 16V Dohc Z5

Postprzez krzysiek251189 » 11 lip 2015, 17:17

Witam! sprzwdziłem w tym silniku kompresje. Na przedniej głowicy wychodzi równo po 12.5 ale na tylnej to 12, 12.5 i 13. Kompresja była mierzona ze zdemontowanym filtrem powietrza odpiętymi listwami wtryskowymi i z gazem w podłodze tak jak powinno. Hałas z tylnej głowicy pochodzi od hydroregulatorów sprawdzałem chodzą ciężko, założyłem pokrywe zaworów kolektor ssący posprawdzałem wszystkie podciśnienia i kostki było podpięte prawidłowo oprócz tego założyłem swoje wtryski i regulator ciśnienia paliwa po odpaleniu silnik dalej pracował nie równo i nie miał mocy następnie bawiłem się zapłonem i silnik pracuje dużo lepiej gdy na max przekręci się aparatem w lewo <co?>
Obstawiam, że padł aparat i nietrzyma konta wyprzedzenia zapłonu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2011, 13:07
Posty: 270 (0/1)
Skąd: Bochnia
Auto: mercedes w124 e280
mazda xedos 6 2.0 v6 turbo było
mazda xedos 6 2.5 v6 KL-DE
ford probe gt turbo

Postprzez MIRU » 12 lip 2015, 10:27

krzysiek251189 napisał(a):silnik pracuje dużo lepiej gdy na max przekręci się aparatem w lewo <co?>

rozrząd dobrze ustawiony ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Piotr_ » 12 lip 2015, 11:38

Padnięty aparat, lub przedstawiony rozrząd tak jak piszą chłopaki. Miałem takie same przeboje.
Co do nie trzymania wolnych obrotów- przepustnica ( czyt. krokowiec ), lub przepływka.
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez Beny » 29 lip 2015, 16:30

I jak jeździ juz?
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8674 (86/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Omen303 » 1 sie 2015, 18:30

Tak jezdzi : ) ale KL od Piotra
Tzn ten tez chodzi po za problemem z zaplonem i tym ze chmurki sadzi troszke : ( ale juz lepiej smiga jak kont zaplonu na aparacie jest przekrecony na maksa w lewo lepiej chodzi nie szarpie tak ale dalej jest cos nie tak aparat zaplonowy najprawdopodobniej do wymiany.
Na razie mazda jest u blacharza spowrotem na dokonczenie prac blacharsko lakierniczych
[jakie?] nadkola, kawalki progow :) podwozie czyli blacha od srodka zdrowa sprawdzane kielichy z tylu
OK tak ze mazdy tak nie gnija :P dużo kasy jeszcze bede musiał zainwestować ale jak mówi Damiano warto :D
xedosa do 16 sierpnia powinnem juz miec w domku i dalej czeka go juz tylko przeszczep serca na nowe ; ) bedzie power jak .......... :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2011, 13:45
Posty: 129
Skąd: Kraków (Nh)
Auto: Xedos 6. 99r V6 KF 2,0 V6
Była
Mazda 323F BA 1.5 16V Dohc Z5

Postprzez DamianoV6 » 1 sie 2015, 20:40

o to chodzi najważniejsze jest wsparcie qmpli :D i dobre słowo na duchu zawsze możesz dzwonić :P <spoko> <spoko> <spoko> <spoko> <spoko>
Damian
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 27 wrz 2014, 18:22
Posty: 1235 (14/17)

Postprzez Omen303 » 3 sie 2015, 14:38

Dzięki Damiano <spoko> zastanawiam się nad kolektorami wydechowymi z Kwasówki tymi samymi co ma Setritus : ) <faja> pomysł Risto :] bo potem jest kiepski dostęp tylko muszę liczyć kaske :( <rotfl> no troszkę poszedłem z hajsem do tyłu najpierw silnik od Jędrzeja teraz od Piotra :) w końcu mam nadzieję bez problemów dobry silnik moc i moment obr. :) fabrycznie idealny :) lepiej trafić nie mogłem <jupi>
Załączniki
KL.jpg
Mój KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2011, 13:45
Posty: 129
Skąd: Kraków (Nh)
Auto: Xedos 6. 99r V6 KF 2,0 V6
Była
Mazda 323F BA 1.5 16V Dohc Z5

Postprzez chmielu_KL » 3 sie 2015, 15:03

Bez pośpiechu. :D
Zrób to co najważniejsze i na co możesz sobie pozwolić fakt że potem będzie trudny dostęp chyba że się wstrzymasz jakiś czas i zrobisz '' po całości '' :D z niecierpliwością czekam na kolejne etapy prac <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1840 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez Omen303 » 3 sie 2015, 15:13

chmielu wiem tylko że już mi bije <diabełek> moc do głowy i dzwięk 2.5l fałki nie do opisania <serduszka> do tego jeszcze w kwasiaku łohoho dopiero <oczy> <glupek2> bym dostał w.............. z wrażenia ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2011, 13:45
Posty: 129
Skąd: Kraków (Nh)
Auto: Xedos 6. 99r V6 KF 2,0 V6
Była
Mazda 323F BA 1.5 16V Dohc Z5

Postprzez chmielu_KL » 3 sie 2015, 15:26

Omen303 napisał(a):<wow> chmielu wiem tylko że już mi bije <diabełek> moc do głowy i dzwięk 2.5l fałki nie do opisania <serduszka> do tego jeszcze w kwasiaku łohoho dopiero <oczy> <glupek2> bym dostał w.............. z wrażenia ;)


No dźwięk zacny :D hehe. Też mam w planach kwas, ale to jeszcze daleeeeeeko :/ gdzieś mi się dziurka zrobiła i troszkę popierduje, a tak ładnie mruczało :D No KL Setritusa ładnie moc trzymał <spoko>
Swojego nie hamowałem bo mam nadal problemy z szarpaniem na benzynie, ale kilka razy jechałem obok eklerka i prawie równo coś koło 150 kuni będzie :( na przyszły sezon chcę zrobić remont zobaczymy :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1840 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez Omen303 » 3 sie 2015, 15:31

Będę trzymał kciuki Chmielu... spieszmy się kochać vałke już ich tak mało zostało teraz jakieś TFSI ,TSI :( MASAKRA <płacze> plastikowe rozrządy <lol> hahaha byle kase z ludzi zdzierać
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2011, 13:45
Posty: 129
Skąd: Kraków (Nh)
Auto: Xedos 6. 99r V6 KF 2,0 V6
Była
Mazda 323F BA 1.5 16V Dohc Z5

Postprzez chmielu_KL » 3 sie 2015, 15:47

Omen303 napisał(a):Będę trzymał kciuki Chmielu... spieszmy się kochać vałke już ich tak mało zostało teraz jakieś TFSI ,TSI :( MASAKRA <płacze> plastikowe rozrządy <lol> hahaha byle kase z ludzi zdzierać


No niestety V6 idą w zapomnienie. Jeszcze te opinie że V6 są dla biedaków itp. a i tak 98% tych '' szybkich '' bmw nie daje rady. <cisza> <cisza>
Ratujmy co się da :D no nic trzyma kciuki żeby wszystko poszło pomyślnie oczywiście obserwuję i niecierpliwie czekam na efekt końcowy :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1840 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez Omen303 » 3 sie 2015, 17:17

chmielu_KL napisał(a):
Omen303 napisał(a):Będę trzymał kciuki Chmielu... spieszmy się kochać vałke już ich tak mało zostało teraz jakieś TFSI ,TSI :( MASAKRA <płacze> plastikowe rozrządy <lol> hahaha byle kase z ludzi zdzierać


No niestety V6 idą w zapomnienie. Jeszcze te opinie że V6 są dla biedaków itp. a i tak 98% tych '' szybkich '' bmw nie daje rady. <cisza> <cisza>
Ratujmy co się da :D no nic trzyma kciuki żeby wszystko poszło pomyślnie oczywiście obserwuję i niecierpliwie czekam na efekt końcowy :D



Chmielu, nigdy nie za pomne jak jeszcze w budzie miałem KFa z dobre dwa lata temu miny gościa z Audi A3 1.8T z 99r jak dostał baty ze świateł hahaha mina kierowcy audi bez cenna <killer> prawie się nie popłakał no bo jak to taka mazda jak xedos na 15 ori ;P go objechała
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2011, 13:45
Posty: 129
Skąd: Kraków (Nh)
Auto: Xedos 6. 99r V6 KF 2,0 V6
Była
Mazda 323F BA 1.5 16V Dohc Z5

Postprzez Omen303 » 15 sie 2015, 19:38

Dziś mazdę odebrałem od blacharza na razie fotek nie wrzucam :| ale nadkola <spoko> pierwsza klasa miód malina .
za to troszkę nowości z Racingstreet.pl
Załączniki
Kolektory.jpg
Kolektory z MX-6, 6-2-1 z Kwasówki firmy Turboworks + Airbox Simota Wymiary: 170.130.77
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2011, 13:45
Posty: 129
Skąd: Kraków (Nh)
Auto: Xedos 6. 99r V6 KF 2,0 V6
Była
Mazda 323F BA 1.5 16V Dohc Z5

Postprzez julek » 16 sie 2015, 09:21

Heh nie ma to jak prezenty radosc musisz miec :D dawaj foty po blacharzu ciekaw jestem cos tam stworzyl;)
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 20:30
Posty: 592 (0/2)
Skąd: warszawa
Auto: Mazda Mx-6 2.5l v6 KL-DE 1997 była się zmyła
Mazda Xedos 6 v6 poszla w obieg
Mazda 626 GE 2.5l v6 w czesciach
OBECNE :D
Mazda Mx-6 2.5l v6 1995
Mercedes e320 cdi 2003
Mazda 6 2.0 lf 2006 hb

Postprzez MichałB » 16 sie 2015, 13:03

mam siostrę bliźniaczka(ten sam rok i kolor) i powiem ci ze moje auto nie jest tak zżarte rudą jak twoje przed remontem ;P
rurę tłumika środkowego z kwasówki masz już gdzieś upatrzoną?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2010, 11:26
Posty: 327 (2/3)
Skąd: Siedlce
Auto: Mazda xedos 6 V6 2,5L KL LPG 1999

Postprzez Omen303 » 16 sie 2015, 19:29

julek napisał(a):Heh nie ma to jak prezenty radosc musisz miec :D dawaj foty po blacharzu ciekaw jestem cos tam stworzyl;)



Już zapodaje <jupi>

Dopisano 16 sie 2015, o 21:14:

Wreszcie nadkola ogarnięte do roboty tylko prawe ale stwierdziłem że jak robię jedno to drugie też wypadałoby :D
Załączniki
20150816_063434.jpg
Lewa strona
20150816_063515.jpg
Prawa strona
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2011, 13:45
Posty: 129
Skąd: Kraków (Nh)
Auto: Xedos 6. 99r V6 KF 2,0 V6
Była
Mazda 323F BA 1.5 16V Dohc Z5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy