Przy stanie licznika 258800 wymieniłem olej.Mial być jakiś 5w40 skończyło się jak zawszev 

 na Motulu 10w40 +plukanka i filtr knechta.
Po wymianie kompletu drążków i końcówek kierowniczych na wspomnianego CTRa dalej coś się tłukło. Mechanik nic nie znalazł poza minimalnym luzem na łącznikach. 
Jako że to najtańsza rzecz w zawieszeniu to myślę wymieniamy.Kupiłem polskie łączniki Jgr  i nastała cisza 

 Aż mi się wierzyć nie chce ze to przez nie tak waliło w zawiasie.
Dziś zaliczyłem przegląd wzorowo. 
 
 A jako ciekawostkę napisze ze regenerowany górny sworzeń drążka ma najechane 20 tys i jest ok. (juz padało podejrzenie ze się skończył)
Tylne cukierki z Tedgumu tez żyją,i maja podobny przebieg do regenerowane sworznia. Znalazłem zapasowe drążki które kiedys kupiłem i będę je musiał wkoncu podmienić.