MAZDA 323F BA KL-ZE '98 2,5 V6 ZXI SE
MAZDA 323F BA 2,5 V6 ZXI SE KL-ZE
Witam.
Przyszedł czas, aby przedstawić moją 323F.
Historia.
Mazda jest ze mną od 2011 roku, zakupiona od angielki na jakiejś angielskiej wiosce.
Mazda była przez miesiąc demo carem w salonie, a następnie miała tylko jedną właścicielkę.
Nie płakała jak sprzedawała ale na pewno płakała jak przemyślała co straciła :–)
Auto było wyraźnie droższe niż inne z tego samego rocznika ale jak zobaczyłem jaki jest jego stan i przebieg licznika postanowiłem się nie targować (no dobra targowalem się)i brać od razu.
Potem jeszcze chwila z laptopem, żeby kupić ubezpieczenie i już wracałem do domu swoim nowym zielonym V6 ze znaczkiem Zxi SE.
Marka i model.
Mazda 323 Zxi V6 SE- czyli po naszemu Mazda 323F GT 2.0 V6 Edycja specjalna z kremową skórą, zielonymi dywanikami w kolorze nadwozia i srebrnymi nakładkami na progi.
Przebieg w dniu zakupu około 56 tyś mil.
Jak zobaczyłem jaki jest przebieg i jaki jest stan auta wiedziałem, że będzie moja- czysta zadbana, na wszystkich zamkach i zawiasach było zabezpieczenie białym smarem, piasty wokół śrub zabezpieczone były specjalnym smarem, skóra w doskonałym stanie, dywaniki nie zniszczone, żadnych rys na kokpicie, szczeliny między elementami równe...
Miła angielska para przyniosła mi również książkę historii serwisowej, wszystkie rachunki zbierali w koszulkę, dostałem nawet instrukcję do radia i katalog wyposażenia dodatkowego z 1998 roku.
Auto było serwisowane najpierw w salonie Mazdy a potem w jakimś warsztacie.
Wyposażenie.
Centralny zamek, Elektryczny szyberdach, elektryczne i podgrzewane lusterka, 4 elektryczne szyby, elektryczna regulacja świateł, klimatyzacja, regulacja kierownicy, plastikowe nakładki na reflektory, srebrne nakładki progów, skórzana tapicerka z zielonym przeszyciem w kolorze nadwozia, dywaniki welurowe z napisem V6 w kolorze nadwozia, podłokietnik i kokpit ze wstawkami imitującymi drewno, dwie poduszki powietrzne, pakiet GT czyli dokładka przód, chlapacze tylne i przednie, łezki progowe i spojler, światła przeciwmgłowe, ABS, wspomaganie kierownicy, elektrycznie wysuwana antena.
Tak wyglądała niedługo po zakupie.
(Pierwsze czyszczenie)
Mycie i detailing traktuje poważnie porządek musi być auto jest stare to niech chociaż będzie czyste
Używam produktów Meguiar's, AutoGlym i co jeszcze w rękę wpadnie.
Po przesiadce z Z5 na KF...
i tak było fajnie ale trzeba było coś zmienić
Lista modyfikacji.
Modyfikacje silnika.
Rok 2011
Swap silnika na 2,5 V6 KL-ZE z prostym kolektorem.
Silnik został rozebrany na części pierwsze, wyremontowany, złożony i pomalowany.
Silnik został pomalowany na srebrno, pokrywy na czerwono a kolektor dolotowy na czarno. Inne mniejsze elementy silnika jak miska olejowa, zaczepy itp. pomalowane proszkowo na czarno.
Silnik zalałem olejem CFS 5w40 NanoDrive od Millers Oils wahałem się pomiedzy tym a Valvoline VR1 Racing ale ten był droższy więc wziąłem Millera.
Nie oryginalny korek oleju HKS
i oryginalny filtr hybrydowy z jakimśtam magnesem HKS.
Modyfikacje dolotu.
Standardowe pudło z filtrem powietrza usunięte. Puszka rezonansowa usunięta.
Dolot: orurowanie aluminiowe i rury silikonowe Fmic.pl zakończony nisko pod parownikiem klimy stożkiem Fujita w miejscu pudła rezonansowego.
Modyfikacje wydechu.
Kompletny nowy wydech od kolektorów do tłumika końcowego.
Stare zelazo musialo ustapic miejsca mniej staremu zelazu
Kolektory sportowe 6-2-1 owinięte bandażem termoizolacyjnym, usunięty katalizator, zamiast kata jest tłumik środkowy przelotowy potem trochę nowej lśniącej rury i tłumik końcowy na wzór oryginału z dwiema rurami tylko o większej średnicy i ”trochę” głośniejszy MG motorsport.
Mazda dostała nowy wydech końcowy Powerflow.
Wydech robiony w Powerflow w Slough
Poprzednia końcowa puszka była trochę za duża i obijała się o osłony termiczne.
Na zimnym i przy bardzo wysokich obrotach wydech wpadał w nieprzyjemny rezonans.
Wydech wisiał również za nisko i troche za bardzo się bujał na mocowaniach a jedna z rur na końcu była niżej niż druga... Ogólnie masakra.
Została wspawana również nowa plecionka bo stara była dziurawa i było pekniecie na mocowaniu, koleś stwierdził, że rura była pod zbyt małym skosem i to powodowało naprężenia i dlatego pękło.
W każdym razie teraz już gra i buczy tzn nie buczy tzn buczy ciszej ale takie było założenie
Dźwięk starego wydechu (zwykłe kolektory i katalizator)
https://www.youtube.com/watch?v=0rYz4nGiHPc
Modyfikacje skrzyni.
Wymiana oleju i 5 bieg ze skrzyni od FSa. (5 bieg very good )
Modyfikacje elektroniki.
Komputer z KFa
Ecu-Master DET 3.
Strojenie – Ecu-Tune.pl
Modyfikacje zawieszenia.
Zawieszenie gwintowane BC Racing V1
Z regulacją twardości i wysokości, (32 stopniowa regulacja twardości) i Camber platesami na przodzie.
Oryginalna rozpórka GT wypiaskowana i pomalowana proszkowo na czarno.
Wszystkie elementy zawieszenia typu tuleje metalowo gumowe, wahacze, końcówki drążków, łączniki stabilizatorów itp wymienione na nowe.
Całe zawieszenie zostało zdjęte, wypiaskowane i pomalowane proszkowo na czarno.
Modyfikacje hamulców.
Przód: swap hamulców z Mazdy 6 tarcze i klocki Textar. Bardzo fajny mod od razu czuć różnicę w hamowaniu.
Tył: Nowe tarcze i nowe klocki Ferodo.
Całość wypiaskowana i zregenerowana , potraktowana zestawem naprawczym- nowe gumki itp. Zaciski pomalowane podkładem cynkowym a na to czerwoną farbą.
Felgi i opony.
Rota rota rota... miała być Rota ale nie mogłem znaleźć szerokości i ET takiego jak chciałem więc zakupiłem felgi OZ Allegerita HLT 17 cali kolor Graphite Silver
Opony.
Yokohama Advan AD08R 215/40/17
Foto jeszcze bez gleby
Nakrętki antykradzieżowe TPI z kutego aluminium niebieskie...(nie nie było zielonych )
Pozostałe modyfikacje i naprawy.
Kilka naklejek.
Blenda oklejona carbonem.
Podwozie umyte, usunięta rdza i zabezpieczone barankiem Wurth.
Sorry za zdjecia kiepskiej jakosci i nie ma od spodu ale troche widac
Zbiornik tez oberwal myjka i czarnym mazidlem
Srebrne klamki z Lantisa.
Regeneracja półosi.
Przyciemnienie szyb.
Wymiana przednich łożysk kół.
Węże SamcoSport
Wycieraczki pomalowane proszkowo na czarno.
Short shifter.
Prawie całe auto wygłuszone matami STP i Dynamat i na to pianka Dynaliner.
Podświetlanie rejestracji, bagażnika i wnętrza LED
Wszystkie inne żarówki wymienione na Phillips Blue Vision Ultra
Nawigacja TomTom Go600.
Plany.
– Zakuć i uturbić wiadomo :–)
A tak poważnie to niższe sportowe fotele (ZROBIONE) i mniejsza kiera z płaskim dołem (ZROBIONE), żebym się wreszcie do tego samochodu mieścił
– Wymiana gałki zmiany biegów i mieszka.
– Obicie wnętrza... skórą?
– Szpera.
– Xenony.
– Pakiet A-Spec i malowanie/oklejenie całości.
Na koniec chciałbym bardzo podziękować Patrykowi i jego pracownikom z ProWorkshop za swapa i przeprowadzanie wszystkich większych modyfikacji, i przeprosić za to, że pałętałem się między nogami w warsztacie i zadawałem mnóstwo pewnie nie zawsze inteligentnych pytań
Dziękuję również swojej rodzinie za cierpliwość, za to, że wytrzymują jazdę na gwincie i głośny wydech
Witam.
Przyszedł czas, aby przedstawić moją 323F.
Historia.
Mazda jest ze mną od 2011 roku, zakupiona od angielki na jakiejś angielskiej wiosce.
Mazda była przez miesiąc demo carem w salonie, a następnie miała tylko jedną właścicielkę.
Nie płakała jak sprzedawała ale na pewno płakała jak przemyślała co straciła :–)
Auto było wyraźnie droższe niż inne z tego samego rocznika ale jak zobaczyłem jaki jest jego stan i przebieg licznika postanowiłem się nie targować (no dobra targowalem się)i brać od razu.
Potem jeszcze chwila z laptopem, żeby kupić ubezpieczenie i już wracałem do domu swoim nowym zielonym V6 ze znaczkiem Zxi SE.
Marka i model.
Mazda 323 Zxi V6 SE- czyli po naszemu Mazda 323F GT 2.0 V6 Edycja specjalna z kremową skórą, zielonymi dywanikami w kolorze nadwozia i srebrnymi nakładkami na progi.
Przebieg w dniu zakupu około 56 tyś mil.
Jak zobaczyłem jaki jest przebieg i jaki jest stan auta wiedziałem, że będzie moja- czysta zadbana, na wszystkich zamkach i zawiasach było zabezpieczenie białym smarem, piasty wokół śrub zabezpieczone były specjalnym smarem, skóra w doskonałym stanie, dywaniki nie zniszczone, żadnych rys na kokpicie, szczeliny między elementami równe...
Miła angielska para przyniosła mi również książkę historii serwisowej, wszystkie rachunki zbierali w koszulkę, dostałem nawet instrukcję do radia i katalog wyposażenia dodatkowego z 1998 roku.
Auto było serwisowane najpierw w salonie Mazdy a potem w jakimś warsztacie.
Wyposażenie.
Centralny zamek, Elektryczny szyberdach, elektryczne i podgrzewane lusterka, 4 elektryczne szyby, elektryczna regulacja świateł, klimatyzacja, regulacja kierownicy, plastikowe nakładki na reflektory, srebrne nakładki progów, skórzana tapicerka z zielonym przeszyciem w kolorze nadwozia, dywaniki welurowe z napisem V6 w kolorze nadwozia, podłokietnik i kokpit ze wstawkami imitującymi drewno, dwie poduszki powietrzne, pakiet GT czyli dokładka przód, chlapacze tylne i przednie, łezki progowe i spojler, światła przeciwmgłowe, ABS, wspomaganie kierownicy, elektrycznie wysuwana antena.
Tak wyglądała niedługo po zakupie.
(Pierwsze czyszczenie)
Mycie i detailing traktuje poważnie porządek musi być auto jest stare to niech chociaż będzie czyste
Używam produktów Meguiar's, AutoGlym i co jeszcze w rękę wpadnie.
Po przesiadce z Z5 na KF...
i tak było fajnie ale trzeba było coś zmienić
Lista modyfikacji.
Modyfikacje silnika.
Rok 2011
Swap silnika na 2,5 V6 KL-ZE z prostym kolektorem.
Silnik został rozebrany na części pierwsze, wyremontowany, złożony i pomalowany.
Silnik został pomalowany na srebrno, pokrywy na czerwono a kolektor dolotowy na czarno. Inne mniejsze elementy silnika jak miska olejowa, zaczepy itp. pomalowane proszkowo na czarno.
Silnik zalałem olejem CFS 5w40 NanoDrive od Millers Oils wahałem się pomiedzy tym a Valvoline VR1 Racing ale ten był droższy więc wziąłem Millera.
Nie oryginalny korek oleju HKS
i oryginalny filtr hybrydowy z jakimśtam magnesem HKS.
Modyfikacje dolotu.
Standardowe pudło z filtrem powietrza usunięte. Puszka rezonansowa usunięta.
Dolot: orurowanie aluminiowe i rury silikonowe Fmic.pl zakończony nisko pod parownikiem klimy stożkiem Fujita w miejscu pudła rezonansowego.
Modyfikacje wydechu.
Kompletny nowy wydech od kolektorów do tłumika końcowego.
Stare zelazo musialo ustapic miejsca mniej staremu zelazu
Kolektory sportowe 6-2-1 owinięte bandażem termoizolacyjnym, usunięty katalizator, zamiast kata jest tłumik środkowy przelotowy potem trochę nowej lśniącej rury i tłumik końcowy na wzór oryginału z dwiema rurami tylko o większej średnicy i ”trochę” głośniejszy MG motorsport.
Mazda dostała nowy wydech końcowy Powerflow.
Wydech robiony w Powerflow w Slough
Poprzednia końcowa puszka była trochę za duża i obijała się o osłony termiczne.
Na zimnym i przy bardzo wysokich obrotach wydech wpadał w nieprzyjemny rezonans.
Wydech wisiał również za nisko i troche za bardzo się bujał na mocowaniach a jedna z rur na końcu była niżej niż druga... Ogólnie masakra.
Została wspawana również nowa plecionka bo stara była dziurawa i było pekniecie na mocowaniu, koleś stwierdził, że rura była pod zbyt małym skosem i to powodowało naprężenia i dlatego pękło.
W każdym razie teraz już gra i buczy tzn nie buczy tzn buczy ciszej ale takie było założenie
Dźwięk starego wydechu (zwykłe kolektory i katalizator)
https://www.youtube.com/watch?v=0rYz4nGiHPc
Modyfikacje skrzyni.
Wymiana oleju i 5 bieg ze skrzyni od FSa. (5 bieg very good )
Modyfikacje elektroniki.
Komputer z KFa
Ecu-Master DET 3.
Strojenie – Ecu-Tune.pl
Modyfikacje zawieszenia.
Zawieszenie gwintowane BC Racing V1
Z regulacją twardości i wysokości, (32 stopniowa regulacja twardości) i Camber platesami na przodzie.
Oryginalna rozpórka GT wypiaskowana i pomalowana proszkowo na czarno.
Wszystkie elementy zawieszenia typu tuleje metalowo gumowe, wahacze, końcówki drążków, łączniki stabilizatorów itp wymienione na nowe.
Całe zawieszenie zostało zdjęte, wypiaskowane i pomalowane proszkowo na czarno.
Modyfikacje hamulców.
Przód: swap hamulców z Mazdy 6 tarcze i klocki Textar. Bardzo fajny mod od razu czuć różnicę w hamowaniu.
Tył: Nowe tarcze i nowe klocki Ferodo.
Całość wypiaskowana i zregenerowana , potraktowana zestawem naprawczym- nowe gumki itp. Zaciski pomalowane podkładem cynkowym a na to czerwoną farbą.
Felgi i opony.
Rota rota rota... miała być Rota ale nie mogłem znaleźć szerokości i ET takiego jak chciałem więc zakupiłem felgi OZ Allegerita HLT 17 cali kolor Graphite Silver
Opony.
Yokohama Advan AD08R 215/40/17
Foto jeszcze bez gleby
Nakrętki antykradzieżowe TPI z kutego aluminium niebieskie...(nie nie było zielonych )
Pozostałe modyfikacje i naprawy.
Kilka naklejek.
Blenda oklejona carbonem.
Podwozie umyte, usunięta rdza i zabezpieczone barankiem Wurth.
Sorry za zdjecia kiepskiej jakosci i nie ma od spodu ale troche widac
Zbiornik tez oberwal myjka i czarnym mazidlem
Srebrne klamki z Lantisa.
Regeneracja półosi.
Przyciemnienie szyb.
Wymiana przednich łożysk kół.
Węże SamcoSport
Wycieraczki pomalowane proszkowo na czarno.
Short shifter.
Prawie całe auto wygłuszone matami STP i Dynamat i na to pianka Dynaliner.
Podświetlanie rejestracji, bagażnika i wnętrza LED
Wszystkie inne żarówki wymienione na Phillips Blue Vision Ultra
Nawigacja TomTom Go600.
Plany.
– Zakuć i uturbić wiadomo :–)
A tak poważnie to niższe sportowe fotele (ZROBIONE) i mniejsza kiera z płaskim dołem (ZROBIONE), żebym się wreszcie do tego samochodu mieścił
– Wymiana gałki zmiany biegów i mieszka.
– Obicie wnętrza... skórą?
– Szpera.
– Xenony.
– Pakiet A-Spec i malowanie/oklejenie całości.
Na koniec chciałbym bardzo podziękować Patrykowi i jego pracownikom z ProWorkshop za swapa i przeprowadzanie wszystkich większych modyfikacji, i przeprosić za to, że pałętałem się między nogami w warsztacie i zadawałem mnóstwo pewnie nie zawsze inteligentnych pytań
Dziękuję również swojej rodzinie za cierpliwość, za to, że wytrzymują jazdę na gwincie i głośny wydech
Ostatnio edytowano 24 wrz 2017, 21:41 przez yezyk07, łącznie edytowano 16 razy
Witamy w Dziale Nasze Mazdy Piękna efka w najfajniejszym kolorze i wnętrzu, prosiłbym jedynie w miarę możliwości wgrać zdjęcia na serwer MS – dużo ich jest a jak za jakiś czas znikną z zewnętrznego serwera to temat będzie pusty
Ładna BA dużo pracy w nią włożone – niech służy jak najdłużej
Best ET: Czaplinek '15 17,813, Ryki '15 17,808
-
Moderator EC/NM
- Od: 12 lip 2014, 15:21
- Posty: 865 (39/14)
- Skąd: Łódź
- Auto: 3 BK '05r HB 1.6 Z6-VE
MX-3 KL-DE
Gwint BC-Racing
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Najładniejsza 323f jaką dotychczas widziałem na forum
Gratki zapału i dużej ilości włożonej pracy bezawaryjności.
Gratki zapału i dużej ilości włożonej pracy bezawaryjności.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1835 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
ile allegerity wazyly? faktycznie tyle co podaje oz czyli dla 17cali niecale 7kg? jak sie jezdzi na ad08r?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
zapisany na zlot i konkurencje?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Co się dzieje ? Co się dzieje!? Moje auto "wskoczyło" do projektów a ja nawet nie wiedziałem
Muszę więcej czasu spędzać na forum a nie w pracy priorytetowo!
Dziękuję za opinie i komentarze dziś postaram się wstawić więcej zdjęć.
"piwo
ile allegerity wazyly? faktycznie tyle co podaje oz czyli dla 17cali niecale 7kg? jak sie jezdzi na ad08r?"
Nie pamiętam dokładnie ale oryginalne Enkeje z oponą 205 ważą 18,2 kg. Allegerity z oponą AD08R 215 ważą około 2 kg mniej czyli zamierzony cel został osiągnięty.
Opony bardzo fajne przyczepność w zakrętach jest super i hamowanie też się poprawiło po zmianie opon a może to przez hamulce z M6 tylko bardzo twardo na nich...
Dostepne kolory felg są takie
Mogłem wziąć złote albo czerwone...
Muszę więcej czasu spędzać na forum a nie w pracy priorytetowo!
Dziękuję za opinie i komentarze dziś postaram się wstawić więcej zdjęć.
"piwo
ile allegerity wazyly? faktycznie tyle co podaje oz czyli dla 17cali niecale 7kg? jak sie jezdzi na ad08r?"
Nie pamiętam dokładnie ale oryginalne Enkeje z oponą 205 ważą 18,2 kg. Allegerity z oponą AD08R 215 ważą około 2 kg mniej czyli zamierzony cel został osiągnięty.
Opony bardzo fajne przyczepność w zakrętach jest super i hamowanie też się poprawiło po zmianie opon a może to przez hamulce z M6 tylko bardzo twardo na nich...
Dostepne kolory felg są takie
Mogłem wziąć złote albo czerwone...
Wszystko jak najbardziej na duży plus! Bardzo duży plus!
W jakich okolicach Lądka się kręcisz? Jak dobrze pójdzie to w czerwcu planuję być w UK na urlopie, ja tradycyjnie East Croydon CR0 6BL więc można by się spotkać :–)
W jakich okolicach Lądka się kręcisz? Jak dobrze pójdzie to w czerwcu planuję być w UK na urlopie, ja tradycyjnie East Croydon CR0 6BL więc można by się spotkać :–)
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Nie, nie hamowalem waldi po co sie mam denerwowac . A tak powaznie mowiac to bede w lecie w Polsce to pojade na hamownie i zoabczymy co wyjdzie.
Cukierek dzieki wielkie ja sie zawsze krece dookola Heathrow jak cos to z mila checia sie spotkam z innym wlascicielem Mazdy i zrobimy spot 2 osobowy
Co do samochodu to wleciało kilka drobnych rzeczy.
Nowy olej Millera i filtr oleju Blitz, 4 zarowki H1 Philips X-treme Vision, dwa pochłaniacze wilgoci jeden na prund a drugi na mikrofale , korek spustowy oleju z magnesem Mishimoto, klaksony Hella Supertone, trochę wężyków silikonowych pod maskę oraz kupilem zestaw do oczyszczania klimatyzacji, pedaly Momo juz zalozylem, kierwonica Momo Eagle w drodze...
Cukierek dzieki wielkie ja sie zawsze krece dookola Heathrow jak cos to z mila checia sie spotkam z innym wlascicielem Mazdy i zrobimy spot 2 osobowy
Co do samochodu to wleciało kilka drobnych rzeczy.
Nowy olej Millera i filtr oleju Blitz, 4 zarowki H1 Philips X-treme Vision, dwa pochłaniacze wilgoci jeden na prund a drugi na mikrofale , korek spustowy oleju z magnesem Mishimoto, klaksony Hella Supertone, trochę wężyków silikonowych pod maskę oraz kupilem zestaw do oczyszczania klimatyzacji, pedaly Momo juz zalozylem, kierwonica Momo Eagle w drodze...
Ostatnio edytowano 11 mar 2016, 22:47 przez yezyk07, łącznie edytowano 2 razy
Dla mnie bomba biorąc pod uwagę, że konkretny silnik, konkretne modyfikacje i mój ulubiony kolor budy i foteli dla BA
Wygląda świetnie. Kawior graty. Naprawdę nie podjedziesz na hamownię? Widzę Cheester stroił więc powinno być naprawdę godnie i uczciwie zrobione. Ale zastanawia mnie jak motor bo było już kilka przypadków KLZE od tego Pana z Lublina które po złożeniu u niego silnika miały po strojeniu po `170KM.. Pytam z czystej ciekawości, nie chcę pisać nic złego na niego ale takie przypadki były.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Naprawdę pięknie się prezentuje. Kiedyś jak mi skasowali BG szukałem takiej w jasnym środku...
Naprawdę ogrom prac wykonanych, więc wielki szacunek się należy!
Cud, miód i orzeszki
Naprawdę ogrom prac wykonanych, więc wielki szacunek się należy!
Cud, miód i orzeszki
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
Dzięki luki_92_92 twoja też jest teraz konkret po tym swapie i z pakietem MS, daj ją jeszcze na dół i może jakaś felga i będzie szaleństwo.
MariuS od Ciebie usłyszeć, że samochód wygląda świetnie to jest coś.
Na hamownię oczywiście kiedyś pojadę tylko jeszcze kilka rzeczy chciałem poprawić.
Kolega Chester polecił mi wymienić pompę paliwa i wtryski i jeszcze chcę kupić nowe kable i świece oraz zrobić CAI z dziurą w zderzaku...
Panie Mariuszu lepiej mi podpowiedz jak pokonać "problem" półosi w BA, podpasują od czegoś innego czy robić na zamówienie nowe?
Tu zdjęcia ostatnich gratów.
MariuS od Ciebie usłyszeć, że samochód wygląda świetnie to jest coś.
Na hamownię oczywiście kiedyś pojadę tylko jeszcze kilka rzeczy chciałem poprawić.
Kolega Chester polecił mi wymienić pompę paliwa i wtryski i jeszcze chcę kupić nowe kable i świece oraz zrobić CAI z dziurą w zderzaku...
Panie Mariuszu lepiej mi podpowiedz jak pokonać "problem" półosi w BA, podpasują od czegoś innego czy robić na zamówienie nowe?
Tu zdjęcia ostatnich gratów.
Ostatnio edytowano 12 mar 2016, 01:12 przez yezyk07, łącznie edytowano 3 razy
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości