Kompletny brak mocy i szarpanie na benzynie
1, 2
Witam, szukałem ale nie znalazłem tematu który by rozwiązał mój problem. Otóż od jakiego czasu moja mazda nie chciała odpalać tj. zawsze musiałem kręcić po około 4-5 sekund lub na dwa razy. Bylem u mechanika w czerwcu, wyczyścił przepustnice, założył zaworek zwrotny na wężyku paliwowym i niby pomogło, ale nie na długo. Od kilku dni po odpaleniu silnika na benzynie auto nie ma w ogóle mocy i dławi się po dodaniu gazu. Po przełączeniu na gaz zasuwa niczym nowa. Ma ktoś pojecie co to może być? Pompa paliwa?
- Od: 28 kwi 2013, 09:25
- Posty: 42
- Skąd: Okolice Dortmundu
- Auto: Mazda 6 GY 2,3 2005 FL
Słabo opisałeś trochę i tak ,za ciężkie dopalanie mogą odpowiadać zawory ,akumulator ,świece itd,podpisałeś pod kompa nic nie pokazuje
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
OK zaczęło się tak jak pisałem od złego odpalania. Pomagało jeśli po przekręceniu kluczyka i pod pompowaniu paliwa (?) czynność te powtórzyłem jeszcze raz, to odpalało auto normalnie. Po wizycie u mechanika się uspokoiło ale niestety problem powrócił. Teraz jak odpalę samochód to aż silnikiem trzęsie i muszę delikatnie dodawać gazu żeby nie zgasł. Jest tak slaby ze prawie nie da się jechać.
- Od: 28 kwi 2013, 09:25
- Posty: 42
- Skąd: Okolice Dortmundu
- Auto: Mazda 6 GY 2,3 2005 FL
Może być to przyczyną. Spróbuj jeszcze wlać jakiegoś specyfiku do baku i po jeździć na samej benzynie.brodaM6 napisał(a):Może sitko zasyfione w pompie

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
A zamiast specyfików nie da się wyczyścić tego sitka? A swoja drogo jakoś dziwne ze tak nagle się zatkało 

- Od: 28 kwi 2013, 09:25
- Posty: 42
- Skąd: Okolice Dortmundu
- Auto: Mazda 6 GY 2,3 2005 FL
Możesz je rozebrać i wyczyścić. Ale dobrze by było i tak wlać jakiegoś preparatu, może gdzieś się dostały jakieś syfy.szczepan601 napisał(a):A zamiast specyfików nie da się wyczyścić tego sitka?

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Dostać się do tego sitka to trza siedzenie wyciągnąć tylne czy jak?
- Od: 28 kwi 2013, 09:25
- Posty: 42
- Skąd: Okolice Dortmundu
- Auto: Mazda 6 GY 2,3 2005 FL
Tu masz informacje co do czyszczenia sitka viewtopic.php?f=90&t=91177

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
a może najprościej byłoby zdjąć wężyk paliwowa w którymś miejscu i pokręcić rozrusznikiem żeby sprawdzić czy pompa podaje paliwo? Tylko gdzie zdjąć ten wężyk? Na bank będzie szlo to rozpoznać bo auto tak muli jakby miało 20-30 PS tylko wiec jeśli to pompka to musi naprawdę podawać mało paliwa.
- Od: 28 kwi 2013, 09:25
- Posty: 42
- Skąd: Okolice Dortmundu
- Auto: Mazda 6 GY 2,3 2005 FL
Raczej jak by coś się działo z pompą to wcale by nie działała. Ja osobiście nie spotkałem się z takim przypadkiem by pompa nie domagała.szczepan601 napisał(a):sprawdzić czy pompa podaje paliwo?
Może ktoś miał taki problem, to niech się wypowie

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
To cóż to innego może być? Skoro na gazie śmiga normalnie 
- Od: 28 kwi 2013, 09:25
- Posty: 42
- Skąd: Okolice Dortmundu
- Auto: Mazda 6 GY 2,3 2005 FL
Żadnych błędów ,podpinaleś pod kompa ,jak chcesz mam fotki parametrów dla porównania ,mogą być inne ale nie wiele,non bo co układ zapłonowych to i na gazie dawał by znaki ,powietrzny to samo tak mi sie wydaje ,zostaje .....
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Podpinany dziś do kompa u znajomego. Nic, zero błędów
On twierdzi ze to może być filtr paliwa tudzież sitko.
- Od: 28 kwi 2013, 09:25
- Posty: 42
- Skąd: Okolice Dortmundu
- Auto: Mazda 6 GY 2,3 2005 FL
szczepan601 napisał(a):Podpinany dziś do kompa u znajomego. Nic, zero błędów
Sprawdziliście jak pracują sondy

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Nie wiem co on sprawdzał, ale wydaje mi się ze nie. U mnie sonda na katalizatorze jest na dystansie bo wywalała błąd na gazie kiedyś.
BTW wychodzi na to ze M6 w benzynce jest filtr paliwa ale nie mogę wstawić linka
BTW wychodzi na to ze M6 w benzynce jest filtr paliwa ale nie mogę wstawić linka
- Od: 28 kwi 2013, 09:25
- Posty: 42
- Skąd: Okolice Dortmundu
- Auto: Mazda 6 GY 2,3 2005 FL
Warto było to sprawdzić jak one pracują. Sonda na katalizatorze jest mało ważna. Ta przed katalizatorem jest bardzo ważna.szczepan601 napisał(a):Nie wiem co on sprawdzał, ale wydaje mi się ze nie. U mnie sonda na katalizatorze jest na dystansie bo wywalała błąd na gazie kiedyś.
Nie ma żadnego filtra paliwa. Link jest nie prawidłowy.szczepan601 napisał(a):wychodzi na to ze M6 w benzynce jest filtr paliwa.

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Link jest prawidłowy. http://www. mazda 6 forum.pl/viewtopic.php?f=4&t=253 ósmy post napisany przez TOMASZ ale z linka trza wyciąć spacje.
Przy okazji znalazlem tez to: http://www.fox.rzeszow.pl/filtr-paliwa- ... 52%29.aspx
Przy okazji znalazlem tez to: http://www.fox.rzeszow.pl/filtr-paliwa- ... 52%29.aspx
- Od: 28 kwi 2013, 09:25
- Posty: 42
- Skąd: Okolice Dortmundu
- Auto: Mazda 6 GY 2,3 2005 FL
daj namiar na jakiś tańszy jak masz 
- Od: 28 kwi 2013, 09:25
- Posty: 42
- Skąd: Okolice Dortmundu
- Auto: Mazda 6 GY 2,3 2005 FL
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6