Mazda6 GH R2 2011r. citd..............................INACZEJ modyfikowana
Enduro napisał(a):– lekkie obniżenie przodu poprzez amputacje jednego zwoja przedniej sprezyny (w celu uzyskania efekt mniejszego przeswitu pomiedzy blotnikiem a opona z przodu a nizej z tylu!)
Czy to bezpieczne? Ile poszedł przód niżej?
Enduro widze Niemiecki tuning caly czasy niby nic a jednak cos
Super oby tak dalej madzia wyglada jak szatan
T_Omasz u mnie poszlo 7cm i jest to z 10 razy bezpieczniejsze jak normalne zawieszenie
Super oby tak dalej madzia wyglada jak szatan
T_Omasz u mnie poszlo 7cm i jest to z 10 razy bezpieczniejsze jak normalne zawieszenie
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
- Od: 8 sty 2009, 15:38
- Posty: 1476 (1/0)
- Skąd: READING/ Ostroleka
- Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA
T_OMASZ napisał(a):....– lekkie obniżenie przodu poprzez amputacje jednego zwoja przedniej sprezyny (w celu uzyskania efekt mniejszego przeswitu pomiedzy blotnikiem a opona z przodu a nizej z tylu!)..
Czy to bezpieczne? Ile poszedł przód niżej?
taka modYfikacja wykonywana jest ZAWSZE na wlasne ryzyko.
ja wielokrotnie przycinalem przednie sprezyny , jesli bylo to technicznie no i ze wzgledow bezpieczenstwa mozliwe.
sprezyna absolutnie musi solidnie siedzic w mocowaniu!
niekiedy kolejny zwoj jest szerszy i nie pasuje do prowadzenia/mocowania!
nie ma tu mowy o kwestii legalosci.
chociaz zapewne odbior tech. bylby mozliwy, odplatnie sie rozumie
obnizenie przodu o ok. 3-4 cm polepsza ewidentnie opytka auta, ale tez jest wplywa lepsze zachowanie auta na drodze
srodek ciezkosci nizej, auto stoi tez bardziej w klinie, aorodynamiczniej...
koszt przy tym niewielki...
zapewne sportowe sprezyny to pewniejsze i bardziej profesjonalne rozwiazanie, ale tez nieidealne np. na kiepskie drogi no i wysokie krawezniki w miescie
na standartowych auto jest jednak troszke wyzsze, bardziej komfortowe na dlugich trasach
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Witajcie ale wtrącę się w wasz temacik.Chodzi mi o wasze obniżanie aut i mnie skręca jak słyszę że przycina sprężyny,nie tędy droga Panowie, co z tego ze auto leży niżej gleby .Widziałem na żywo testy takich przeróbek i wypadały fatalnie.Zmiana sprężyn to nie wszystko a o skoku amortyzatora zapominacie.Najlepszym wzorem to są Niemcy w obniżaniu swoich aut a nie jak Pan HENIEK będzie Pan zadowolonyy
w Niemczech kolego tez ucinane sa sprezyny, oszukiwane czujniki obciazenia auta, aby zawieszenie powietrzne lub hydr. obnizylo auto..
no i montowane sportowe sprezyny i to przy standartowych/fabrycznych amortyzatorach.
absolutnie potwierdzam, ze nie jest to profesjonalizm, ale ja jestem i wielokrotnie bylem z takiej amputacji zadowolony i nie tylko ze wzgledu na koszta.
sorry, ale wiem co pisze, na ogol staram sie tylko w takich kwsetiach podnosic glos o ktorych cos tam z wlasnego wiem...
teoria jest daleka od praktyki
moje auta wielokrotnie sprzedalem i nikt nie wrocilez pretansjami...
na wielu przegladach nikt- nigdy nic nie zauwazyl.
m.in. poprzez bardzo solidne zakamuflowanie sladow, ogradowanie i wyplerowanie miejsca amputacji , przemalowanie wielokrotne farbami i srod. konserwacji
no a najlepszy jest "gwint" i to wysokiej jakosci !
pozdr.
E
no i montowane sportowe sprezyny i to przy standartowych/fabrycznych amortyzatorach.
absolutnie potwierdzam, ze nie jest to profesjonalizm, ale ja jestem i wielokrotnie bylem z takiej amputacji zadowolony i nie tylko ze wzgledu na koszta.
sorry, ale wiem co pisze, na ogol staram sie tylko w takich kwsetiach podnosic glos o ktorych cos tam z wlasnego wiem...
teoria jest daleka od praktyki
moje auta wielokrotnie sprzedalem i nikt nie wrocilez pretansjami...
na wielu przegladach nikt- nigdy nic nie zauwazyl.
m.in. poprzez bardzo solidne zakamuflowanie sladow, ogradowanie i wyplerowanie miejsca amputacji , przemalowanie wielokrotne farbami i srod. konserwacji
no a najlepszy jest "gwint" i to wysokiej jakosci !
pozdr.
E
Ostatnio edytowano 25 lip 2015, 14:42 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
A jeszcze jedno,jak już tak robicie i chcecie mieć zawieszenie przednie wraz z tylnym całe poluzuj wahacze postaw auto na koła i dokręć aby ukręcić zerwania gum wahaczy {zasada wymiana wahacza} i zapewne zbieżność
Pawel 32 napisał(a):...chcecie mieć zawieszenie przednie wraz z tylnym całe poluzuj wahacze postaw auto na koła i dokręć aby ukręcić zerwania gum wahaczy {zasada wymiana wahacza} i zapewne zbieżność
Sorry!
ja tego tu nie rozumiem, cos tu brak "ladu i skladu".
prosze o wyjasnienie, co i gdzie urawc , aby bylo lepiej.
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Enduro poczytaj wątki wymiana wahaczy i dlaczego tak trzeba robić poszukam i udostępnię zdjęcia i temat
Dopisano 25 lip 2015, 15:36:
Przypuśćmy ze auto stoi na oryginalnym prześwicie one są ustawione do pracy góra, dół a ty zmieniłeś w madzi prześwit o 3cm a wahacze zostawiłeś bez zmian i nie maja jak pracować bo już ich zakres się skończył zawieszenie masz naprężone Auto na kanał poluzuj wszystkie wahacze dokręć.
Dopisano 25 lip 2015, 15:36:
Przypuśćmy ze auto stoi na oryginalnym prześwicie one są ustawione do pracy góra, dół a ty zmieniłeś w madzi prześwit o 3cm a wahacze zostawiłeś bez zmian i nie maja jak pracować bo już ich zakres się skończył zawieszenie masz naprężone Auto na kanał poluzuj wszystkie wahacze dokręć.
wiem o czym myslisz.
przy okazji robienia zbieznosci moge zawieszania popuscic i dokrecic.
na pewno nie pogroszy to stanu a moze polepszy..
bynajmniej sruby wzrusze
chociaz jestem zadania, ze taki pokaz na twoich fotkach skoku kola jest fabrycznie juz konstrukcyjnie zapewniony.
pozdr.
E
przy okazji robienia zbieznosci moge zawieszania popuscic i dokrecic.
na pewno nie pogroszy to stanu a moze polepszy..
bynajmniej sruby wzrusze
chociaz jestem zadania, ze taki pokaz na twoich fotkach skoku kola jest fabrycznie juz konstrukcyjnie zapewniony.
pozdr.
E
Ostatnio edytowano 3 mar 2016, 22:22 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Paweł dobrze Ci radzi. Ale ostateczna decyzja należy do Ciebie czy za miesiąc będziesz chciał mieć lżejszy portfel o kilkanaście stowek
to nie pierwsza taka modyfikacja sprezyn u mnie i nigdy nie bylo jakis komplikacji czy awaryjnych napraw/wymian.
E.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Jeżeli o mnie chodzi to możesz nawet poobcinac po 2 zwoje każdą sprężyne i nie ruszać żadnego punktu mocowania wahaczy do podwozia bo to przecież poobrywane tuleje będą w Twoim zawieszeniu a nie Pawła. Taka modyfikacja ma się przedewszystkim Tobie podobać jako Kierownikowi.
przejezdzilem na takim patencie w Modelu Mazdy 6 GG i GY kilkadziesit tys. km i nic mi sie nie urwalo.
przyciecia dokonalem zawsze 360 Stopni czyli jeden zwoj,
ale dla pewnosci polecam innym przycinke 180 Stopni czyli polowe
ruch kola uzalezniony jest od mozliwosci scisku sprezyny w gore
u mnie ten max. nie ulegl zmianie tylko przykrocenie skoku.
piszecie fakty oparte na teorii
ja przetrenowalem to przez lata na wlasnych wielu autach Mazda 6 i po wlasnymi osobistymi 4 literami.
P.S.
nie chcecie, to nie przycinajcie, absolutnie.
kupcie gwint i bedzie rewelacja....tylko cena zakupu i sens takiego zawieszenia jest warta rozwagi,
ktorego smiertelnik nigdy nie wykorzysta chocby w polowie.
pozdr.
R
przyciecia dokonalem zawsze 360 Stopni czyli jeden zwoj,
ale dla pewnosci polecam innym przycinke 180 Stopni czyli polowe
ruch kola uzalezniony jest od mozliwosci scisku sprezyny w gore
u mnie ten max. nie ulegl zmianie tylko przykrocenie skoku.
piszecie fakty oparte na teorii
ja przetrenowalem to przez lata na wlasnych wielu autach Mazda 6 i po wlasnymi osobistymi 4 literami.
P.S.
nie chcecie, to nie przycinajcie, absolutnie.
kupcie gwint i bedzie rewelacja....tylko cena zakupu i sens takiego zawieszenia jest warta rozwagi,
ktorego smiertelnik nigdy nie wykorzysta chocby w polowie.
pozdr.
R
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Pawel 32 napisał(a):Enduro poczytaj wątki wymiana wahaczy i dlaczego tak trzeba robić poszukam i udostępnię zdjęcia i temat
Dopisano 25 lip 2015, 15:36:
Przypuśćmy ze auto stoi na oryginalnym prześwicie one są ustawione do pracy góra, dół a ty zmieniłeś w madzi prześwit o 3cm a wahacze zostawiłeś bez zmian i nie maja jak pracować bo już ich zakres się skończył zawieszenie masz naprężone Auto na kanał poluzuj wszystkie wahacze dokręć.
Pozwolę sobie na lekkie zejście z tematu. Niedawno zmieniałem sprężyny w M3 BM, z przodu luzowałem jedynie po 1 śrubie na stronę od dolnego wahacza (górnego brak), za to z tyłu nic nie ruszałem bo nic nie wpadło mi w oko. Czy z tyłu w M3 / M6 jest coś do regulacji?
Co do cięcia sprężyn, miałem taki patent w Seicento za małolata, żadnych problemów nie było przez kilka lat, jednak teraz bym sobie na to nie pozwolił, chociażby z racji tzw świętego spokoju. Sprężyna to nie jest jakoś specjalnie wielki wydatek a na oponach i zawieszeniu się nie oszczędza. Takie moje zdanie.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3019 (41/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
kazdy zrobi, jak mu pasuje.
duzo profesjonalnych firm tuningowych niekiedy przycina sprezyny.
i po raz kolejny potwierdzam, ze dla spokoju ducha i ciala no i dla polepszenia statusu polecam montowac sprezyny/zawieszenia firmowe, najlepiej mocno kolorowe.
pozdr.
E
duzo profesjonalnych firm tuningowych niekiedy przycina sprezyny.
i po raz kolejny potwierdzam, ze dla spokoju ducha i ciala no i dla polepszenia statusu polecam montowac sprezyny/zawieszenia firmowe, najlepiej mocno kolorowe.
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Enduro napisał(a):kazdy zrobi, jak mu pasuje.
duzo profesjonalnych firm tuningowych niekiedy przycina sprezyny.
Widziałem taki zabieg w tv "Gas monky" fury rąbią niektóre kozak
Enduro napisał(a):i po raz kolejny potwierdzam, ze dla spokoju ducha i ciala no i dla polepszenia statusu polecam montowac sprezyny/zawieszenia firmowe, najlepiej mocno kolorowe.
pozdr.
E
Tak żółte i czerwone
Pokażesz serducho stozek
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
brodaM6 napisał(a):...
Widziałem taki zabieg w tv "Gas monky" fury rąbią niektóre kozak
....
nie tylko oni.
jest wielu innych ktorzy poprzez niewielki ubytek sprezyny przedniej lub wszyskich poprawiaja wizje auta no i wlasciwosci jezdne.
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
dzieki uprzejmosci innego, solidnego forumowicza (namiar na PW) zakupilem kpl. zestaw przednich hamulcy od M6 MPS no i po ich rozebraniu na drobne, solidnym oczyszczeniu do czystego metalu, odmalowaniu na niepozorny- pasujacy do auta czarny kolor +wymianie manszetek, zamontowalem zestaw na aucie wraz z nowymi klockami.
tarcze uprzednio profesjonalnie przetoczylem dla idealnnej prostoty..
P.S zestaw pasuje jak trzeba, ale trzeba lekko wykrzywic przewody hamulcowe tj. ich koncowki przy zaciskach.
pozdr.
E
tarcze uprzednio profesjonalnie przetoczylem dla idealnnej prostoty..
P.S zestaw pasuje jak trzeba, ale trzeba lekko wykrzywic przewody hamulcowe tj. ich koncowki przy zaciskach.
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość