I tą właśnie droge obieram, bedzie Fe3N turbo, szukam jeszcze tłoków, najsłabszym punktem narazie by spokojnie dmuchac ponad 1 bar są tłoki, a raczej stopień sprężania. Wałki mam ostrzejsze, kwestia mocniejszy sprężynek by spokojnie można było na 8 tyś ustawić odcinke
Zobaczymy jak to wyjdzie do odważnych świat należy
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
No wlasnie lipa no niema uszczelek metalowych trzeba by na zamowienie robic, z F2T tloki ponoc cienkie i mocno odprezana, zostaje frezowanie tlokow ale to oslani je napewno, ja celuje w tloki z 3sgte 1mm nizsze i sprezyny zawodowe zewnetrzne z vr6 walki 250 wznios ponoc na hydro mozna smialo kreci 8-8.5 tys obr
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
ja pierdziu ale Ty kombinujesz. Seryjny słupek zniesie pewnie więcej niż BPek, a głowica ma takie przepływy że ja nawet po obróbce takich nie będę miał. Ja bym wrzucał silnik tak jak stoi i zaczął w końcu jeździć
OddajMiKase oni robią zwykłe uszczelki z tego co z nimi rozmawiałem kręgielit plus okucia tak mówili,
http://www.autouszczelki.pl/onas.htm oni robią z stopu miedzi dowolnej grubości zapewne trzaba ja zakładać na Loctite 3020 tylko ciekwi mnie wytrzymałość takiej uszczelki? zakładałeś takie? używałeś?
Co tu można mówić o mocach, wyjdzie co wyjdzie na pewno minimum to 300 jakby sie udało ze stopniem sprężania zejść na 8,8-9 to pewnie sporo wiecej
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
ja kiedyś chyba widziałem ale to było dawno temu i już nie pamiętam. Inna kwestia że młody nie jest pierwszą osobą która robi "mocne" FE3 i nie wierzę że nie ma nigdzie porządnej uszczelki pod głowicę
Ja znam tylko jedno mocne fe3n które się składa, bogdan w probe ma fe3 na kutych tłokach on miał dorabiana w pl uszczelkę pod głowice zapytam pogadam dam znać
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Ja bym zrobił uszczelnienie na piramidki, niż się bawił w jakieś miedziane wynalazki. Wszystkie mi znane, robione w PL miedziaki jak zobaczyły nadciśnienie kończyły swój żywot.
Korby z millera 2.3 są dużo mocniejsze ale same korby to koszt około 600zł i przeróbka tulejki w korbie 650zł bierze Dziak w Lublinie, mają inną średnice sworznia tłoka
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów