Mazda 323f BG BP+T '91 – Astina, 1/4mili 9.942 @ 242 km/h
co jak co ale zdjęcie jest mega. Muszę jakoś je ogarnąć w pełnej rozdziałce i będę miał co powiesić na ścianie w pokoju 

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
się zamgli 

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Mega nie pozorne auto... no i tyle wyczesać z 1.8.. Szacun
Jak będziesz w Rykach z chęcią stanę w szranki zobaczyć ile dostanę długości od Ciebie
Ktoś już pytał, ale nie widziałem odpowiedzi... czy po przepince biegów turbo wypada z boostu, czy pełnym ogniem idzie dalej? Masz podtrzymanie między biegami?



Jak będziesz w Rykach z chęcią stanę w szranki zobaczyć ile dostanę długości od Ciebie
Ktoś już pytał, ale nie widziałem odpowiedzi... czy po przepince biegów turbo wypada z boostu, czy pełnym ogniem idzie dalej? Masz podtrzymanie między biegami?
dzięki, co do boosta to chyba już pisałem ale:
Profile nie pozwalają ruszyć z procedury więc startuje z 4000RPM, czyli
1 – start z 4000 i boost powoli rośnie, żeby pod odcinką osiągnął ~1bar
2- spadek na ~0,4-0,5 bara i pod odcinką 1,2-1,3
3 – spadek na ~1bar i ale dosyć szybko łąpie 1,5-1,6
4 – podobnie jak 3ka tyle że mniej spada
To jest tak z bani bo nie mam nigdzie zapisanego loga
Jak wiać 1 i 2 mega slaba. Wcześniej jak miałem odcinkę na 8100 to po przepięciu na 2 była jeszcze mała zmuła, ale teraz po konwersji SOB->SUB przesunąłem odcinkę na 8400 i jest lepiej.
No niestety taka ch-ka Holseta, ale ogólnie jestem zadowolony z przebiegu mocy/momentu jaki na nim uzyskuje, bo nie mam jakiś wielkich peaków momentu tylko łądnie płaski niut od 5000 na niezbyt wysokim poziomie, co chroni nieco przeniesienie napędu.
Teraz w Olsztynie na Hoosierach wystartowałem z procedury (0,3bara) i pod odcinką miałem już 1,3 bara więc duża różnica, do tego jak dojdą FS to na samych takich pierdołach powinno się sporo urwać.
Zobaczymy co będzie jak wpadnie nowe sprzęgło które będzie w stanie przenieść moc przez Hoosiery
taa tylko żeby założyć wałki muszę zdejmować głowicę bo przy takim wznisie krzywka się nie mieści i trzeba trochę zebrać materiału, a nitro to trochę prostszy montaż
Profile nie pozwalają ruszyć z procedury więc startuje z 4000RPM, czyli
1 – start z 4000 i boost powoli rośnie, żeby pod odcinką osiągnął ~1bar
2- spadek na ~0,4-0,5 bara i pod odcinką 1,2-1,3
3 – spadek na ~1bar i ale dosyć szybko łąpie 1,5-1,6
4 – podobnie jak 3ka tyle że mniej spada
To jest tak z bani bo nie mam nigdzie zapisanego loga
Jak wiać 1 i 2 mega slaba. Wcześniej jak miałem odcinkę na 8100 to po przepięciu na 2 była jeszcze mała zmuła, ale teraz po konwersji SOB->SUB przesunąłem odcinkę na 8400 i jest lepiej.
No niestety taka ch-ka Holseta, ale ogólnie jestem zadowolony z przebiegu mocy/momentu jaki na nim uzyskuje, bo nie mam jakiś wielkich peaków momentu tylko łądnie płaski niut od 5000 na niezbyt wysokim poziomie, co chroni nieco przeniesienie napędu.
Teraz w Olsztynie na Hoosierach wystartowałem z procedury (0,3bara) i pod odcinką miałem już 1,3 bara więc duża różnica, do tego jak dojdą FS to na samych takich pierdołach powinno się sporo urwać.
Zobaczymy co będzie jak wpadnie nowe sprzęgło które będzie w stanie przenieść moc przez Hoosiery
onyx napisał(a):tekkenfan napisał(a):tak czy siak najpierw chce pojechać maxa z samego silnika i zobaczyć czy uda się walnąć 11.99. Tak więc nitro wpadnie pewnie dopiero w przyszłym sezonie
Chooj z tym nitroNajpierw wałki
taa tylko żeby założyć wałki muszę zdejmować głowicę bo przy takim wznisie krzywka się nie mieści i trzeba trochę zebrać materiału, a nitro to trochę prostszy montaż

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
No wiem marudzę jak zwykle
ale sam przynasz że te wałeczki parametry mają bardzo przyzwoite 
Jak ustawisz jak należy flat shifty, to na dobrym kapciu i nawierzchni złamanie 12 będzie formalnością
Apropos nitro, szkoda że tylną kanapę wyrzuciłeś – teraz dorzucają gratis do kocyka podgrzewającego

Jak ustawisz jak należy flat shifty, to na dobrym kapciu i nawierzchni złamanie 12 będzie formalnością

Apropos nitro, szkoda że tylną kanapę wyrzuciłeś – teraz dorzucają gratis do kocyka podgrzewającego

Witam,od czego masz te lampy do przodu,chyba nie od punto 2?.Pozdrawiam.
- Od: 7 kwi 2010, 13:19
- Posty: 17
- Skąd: Pilzno w podkarpackim
- Auto: Mazda 323 f gt 1,8 dohc- 137 km-1991 r 300 tys przeb.najbogatsza wersja;klima,elektryka,oryginalne ospojlerowanie,alu 15,skóra, druga 323FBa 2,5 v6
Focus I jak dobrze pamiętam. Jakby co to soczewki z Punto mam na sprzedaż bo już mi nie potrzebne 
oj tam oj tam
nie no wałki genialne, przez zimę trzeba się będzie zakręcić w okół tematu.
a kanapa się znajdzie
onyx napisał(a):No wiem marudzę jak zwykle![]()
oj tam oj tam
onyx napisał(a):ale sam przynasz że te wałeczki parametry mają bardzo przyzwoite
nie no wałki genialne, przez zimę trzeba się będzie zakręcić w okół tematu.
a kanapa się znajdzie


- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Dzięki,od punto mam ,ale nie zakładam,trochę roboty jest przy nich z Focusa podchodzą bez większych przeróbek?
- Od: 7 kwi 2010, 13:19
- Posty: 17
- Skąd: Pilzno w podkarpackim
- Auto: Mazda 323 f gt 1,8 dohc- 137 km-1991 r 300 tys przeb.najbogatsza wersja;klima,elektryka,oryginalne ospojlerowanie,alu 15,skóra, druga 323FBa 2,5 v6
No wszystko custom:
Ramka:


Łapanie wysokości:

Ramka wspawana w stelaż lampy:




I efekt końcowy:

Mijania:

Długie:

Ja sobie trochę ułatwiłem bo w celu redukcji masy wyleciały silniczki i lampy są otwierane tylko ręcznie na cięgnach.
Aha i żeby mieć mijania w środku musiałem wyciąć trochę pasa przedniego bo lampa mijania jest strasznie długa.
Ramka:


Łapanie wysokości:

Ramka wspawana w stelaż lampy:




I efekt końcowy:

Mijania:

Długie:

Ja sobie trochę ułatwiłem bo w celu redukcji masy wyleciały silniczki i lampy są otwierane tylko ręcznie na cięgnach.
Aha i żeby mieć mijania w środku musiałem wyciąć trochę pasa przedniego bo lampa mijania jest strasznie długa.
Ostatnio edytowano 24 lip 2015, 12:18 przez tekkenfan, łącznie edytowano 1 raz

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
hahah o to to.
A tak poważnie to jeszcze mnie nie zatrzymali. W teori na kloszach jest wybita homologacja.
A tak poważnie to jeszcze mnie nie zatrzymali. W teori na kloszach jest wybita homologacja.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
widziałem jak w czaplinku bił wszystkich na poprzednim setupie, teraz przy prawie 400KM przepasc miedzy konkurencja bedzie pewnie jeszcze wieksza.
chetnie bym sie przejechał na prawym...ale prawego pewnie na zlocie nie bedzie
:D:D

chetnie bym sie przejechał na prawym...ale prawego pewnie na zlocie nie bedzie
-
Dawid
- Od: 13 sty 2009, 00:13
- Posty: 2033 (9/10)
- Skąd: EPA ....
- Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r
W Czaplinku był fotel to i teraz może będzie 
- Od: 16 kwi 2015, 12:20
- Posty: 113 (0/4)
- Skąd: Słupsk
- Auto: Mazda 6 GY LF '04
nie mówię tak, nie mówię nie 
Jak speedstery turbo się trochę ogarną to może być walka, tyle że na Ryki planuję trochę mocniejszy setup
KoRnFUN napisał(a):widziałem jak w czaplinku bił wszystkich na poprzednim setupie, teraz przy prawie 400KM przepasc miedzy konkurencja bedzie pewnie jeszcze wieksza.![]()
Jak speedstery turbo się trochę ogarną to może być walka, tyle że na Ryki planuję trochę mocniejszy setup


- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości