To już moja czwarta Mazda MX-3, poprzednie były z silnikami 1.6 DOHC, 1.6 SOHC, 2.5 KL-DE – teraz powrót do 1.6 DOHC.
Wybór padł na to auto ze względu na fantastyczną sylwetkę samochodu, znakomite prowadzenie i w jakiś sposób oryginalność, bo nie widzi się ich co 5 minut na ulicy.
Dane techniczne:
Model i silnik: EC Mx-3 1.6 DOHC 16V B6-DE
Rok produkcji: 1996
Pojemność silnika: 1598cm3
Moc silnika: 107 KM
Waga: 1060 kg
Przyspieszenie do 100: 9,5 sek
Kolor: R11 Sparkle Green Metallic
Wyposażenie:
– Elektryczne szyby
– Elektryczne lusterka
– Wspomaganie kierownicy
– 2 poduszki
– Immobiliser
– Centralny zamek
– Alarm
– Lato felgi 17 cali 205/45
Zrobione:
Pomalowane na czarno ramiona wycieraczek, halogeny, rozpórka, mocowanie chłodnicy,
Pomalowane na czerwono zaciski hamulców,
Zmienione kompletne zawieszenie (górne mocowania, osłony, poliuretanowe odboje, amortyzatory Kayaba + sprężyny -35/-40 FK
Zmienione tarcze, klocki + wszystkie płyny i filtry,
Ogarnięte elementy zawieszenia + geometria i zbieżność,
Sprawdzone kody komputera (brak błędów)
Pomalowana osłona kolektora na czarny mat
Konserwacja foteli
Konserwacja nadkoli i podwozia
Nowe opony letnie Imperial Tyres Ecosport 205/45/17 x2 + wyważenie
Przewody zapłonowe NGK
Nowa chłodnia wody
I wiele innych..
Plany :
W najbliższym czasie :
1.Wzmacniacz JBL GTO 75.4 ( już zamówiony ) + ogarnięcie odpowiednich przewodów do jego podpięcia
Wzmacniacz zasili głośniki przód-tył dopóki nie znajdę jakiegoś subwoofera.
2. Założenie dystansów
Potem będziemy myśleć dalej..
Proszę o przeniesienie tematu do działu poczekalnia bądź pozostawienie go tutaj w razie akceptacji.