Niedawno stałem sie właścicielem kolejnego Forda Probe, tym razem pierwszej generacji z silnikiem 2.2 Turbo. Auto bardzo zadbane , oryginalny przebieg 115tys. Do 99tys wpisy w ksiazce serwisowej w Niemczech. Silnik pracuje jeszcze na pełnym sentetyku. Auto jest pełna serią i takie pozostanie. Zalożylem mu jedynie oryginalne 16" calowe chromowane felgi z drugiej generacji z wersji Usa. Będę starał się doprowadzic do ja najlepszego stanu, wszystko będzie opisywane na bieżąco.
Ford Probe I 2.2T 1991r
Strona 1 z 1
Witam
Niedawno stałem sie właścicielem kolejnego Forda Probe, tym razem pierwszej generacji z silnikiem 2.2 Turbo. Auto bardzo zadbane , oryginalny przebieg 115tys. Do 99tys wpisy w ksiazce serwisowej w Niemczech. Silnik pracuje jeszcze na pełnym sentetyku. Auto jest pełna serią i takie pozostanie. Zalożylem mu jedynie oryginalne 16" calowe chromowane felgi z drugiej generacji z wersji Usa. Będę starał się doprowadzic do ja najlepszego stanu, wszystko będzie opisywane na bieżąco.
Niedawno stałem sie właścicielem kolejnego Forda Probe, tym razem pierwszej generacji z silnikiem 2.2 Turbo. Auto bardzo zadbane , oryginalny przebieg 115tys. Do 99tys wpisy w ksiazce serwisowej w Niemczech. Silnik pracuje jeszcze na pełnym sentetyku. Auto jest pełna serią i takie pozostanie. Zalożylem mu jedynie oryginalne 16" calowe chromowane felgi z drugiej generacji z wersji Usa. Będę starał się doprowadzic do ja najlepszego stanu, wszystko będzie opisywane na bieżąco.
Ostatnio edytowano 14 lip 2015, 14:05 przez Stig, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 5 mar 2012, 22:49
- Posty: 64
- Skąd: Łódź
- Auto: Ford Probe II GT-ZE
Ford Probe I 2.2 Turbo
Da sie uzywac na codzien jak najbardziej, bardzo wygodne auto. Elektrycznie regulowane zawieszenie w trzech zakresach twardosci. Na trybie soft jest miekko jak na kanapie przed telewizoremnemi napisał(a):Wow! Da się takiego wehikułu używać na co dzień? Z jakiej kasy trzeba wyskoczyć, żeby to zakupić?
- Od: 5 mar 2012, 22:49
- Posty: 64
- Skąd: Łódź
- Auto: Ford Probe II GT-ZE
Ford Probe I 2.2 Turbo
Nie co Ty, ogolnie to bylo auto brata i ja je odkupilem. Mamy je ogolnie trzy lata i do tej pory nie bylo zadnej awarii. Silnik i zawieszenie to wszystko to samo co mazda 626 gd. Jedyne co musze w nim zrobic na ta chwile to tlumik srodkowy bo gdzies jest przedmuch i tylny prawy amortyzator pasowaloby zmienic. Jezdze nim codziennie do pracy 20km w dwie strony plus ok 200km co weekend i jak narazie nic sie nie dzieje
Pewnie duzy wplyw ma na to ori przebieg i fakt ze auto bylo kupione od czlowieka ktory o nie dbal. Jak kupisz dojechana sztuke za 2-3 tys to bedzie pewnie tak jak mowisz pasmo awarii i usterek, ale to chyba jak z kazdym dojechanym lub zaniedbanym autem 
- Od: 5 mar 2012, 22:49
- Posty: 64
- Skąd: Łódź
- Auto: Ford Probe II GT-ZE
Ford Probe I 2.2 Turbo
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 1 gość