
Mazda 323f BG BP+T '91 – Astina, 1/4mili 9.942 @ 242 km/h
Brak słów panie coś Ty z ta BaGieta zrobił, pozazdrościć projektu i pogratulować tylko można, trzymam kciuki za kolejne mody, czuje, że przed Rykami pęknie 400 na miękko
ps.
wykres z hamowni dałes 2x ten sam
ps.
wykres z hamowni dałes 2x ten sam
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Faktycznie, już poprawione.
No i po testach. udało się nawet wrócić o własnych siłach, ale szczerze powiedziawszy spodziewałem się czegoś więcej. Z drugiej strony nawierzchnia było średnia no i było już późno/chłodno więc może to jest wina, braku trakcji, bo Hoosiery zostawiały srogie ślady kół, a po rozgrzaniu przyklejały się do ręki więc nie coś było nie tak.
Waldii i Jacek coś tam kręcili w przerwach między czyszczeniem opon z piasku i polewaniem wody za co dzięki wielkie, bo samemu byłoby ciężko.
Dodatkowo uruchomiony został FlatShift i w końcu po przepince na 2ke auto idzie dalej pełnym ogniem
. Jest to jeszcze do dopracowania ale potencjał jest. Teraz muszę się trochę dokoksować i w niedzielę na Night Power na dajtki 
No i po testach. udało się nawet wrócić o własnych siłach, ale szczerze powiedziawszy spodziewałem się czegoś więcej. Z drugiej strony nawierzchnia było średnia no i było już późno/chłodno więc może to jest wina, braku trakcji, bo Hoosiery zostawiały srogie ślady kół, a po rozgrzaniu przyklejały się do ręki więc nie coś było nie tak.
Waldii i Jacek coś tam kręcili w przerwach między czyszczeniem opon z piasku i polewaniem wody za co dzięki wielkie, bo samemu byłoby ciężko.
Dodatkowo uruchomiony został FlatShift i w końcu po przepince na 2ke auto idzie dalej pełnym ogniem


- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Pozostaje się pokłonić
Takiego niesłabnącego zapału do pracy i nieustannego progresu w wynikach nie ma chyba żaden projekt w tym klubie.

Takiego niesłabnącego zapału do pracy i nieustannego progresu w wynikach nie ma chyba żaden projekt w tym klubie.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3198 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Wrzucaj wykresik
.
A tutaj pare przejazdow czerwonego kur wiszcze:
A tutaj pare przejazdow czerwonego kur wiszcze:
Kurde mam zamiar się pojawić ale szczerze powiedziawszy to przeraża mnie trasa, bo to pewnie mniej niż 8 godzin nie będzie :/ (pomijając koszty paliwa)
A tym czasem dla rozweselenia:

Waldii już nie używa to szkoda żeby się kurzyło
Filmiki od Waldiego z wczorajszych testów;
Rozgrzewanie:
Przejazd:
Powyższe filmiki były już chyba z powietrzem w oponach spuszczonym na 0,8bara. Zaczynaliśmy na 1.8 i zostawiało kilkumetrowe ślady hehe.
A tym czasem dla rozweselenia:

Waldii już nie używa to szkoda żeby się kurzyło

Filmiki od Waldiego z wczorajszych testów;
Rozgrzewanie:
Przejazd:
Powyższe filmiki były już chyba z powietrzem w oponach spuszczonym na 0,8bara. Zaczynaliśmy na 1.8 i zostawiało kilkumetrowe ślady hehe.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Widzę kolego, że jest gruuubo i będzie jeszcze gruubiej
Graty samozaparcia, pasji i powodzenia w dalszym modzeniu.
Mam nadzieję, że będziesz w Rykach.



Graty samozaparcia, pasji i powodzenia w dalszym modzeniu.

Best ET: Czaplinek '15 17,813, Ryki '15 17,808
-
Moderator EC/NM
- Od: 12 lip 2014, 15:21
- Posty: 865 (39/14)
- Skąd: Łódź
- Auto: 3 BK '05r HB 1.6 Z6-VE
MX-3 KL-DE
Zapisałem się tylko do FWD bo nie byłem pewny czy auto dożyje do soboty hehe.
Muszę skrobnąć maila czy da radę się dopisać do Open w takim razie
co gdzie?
Próbowałem dowalić boostu ale sprężynki są za słabe, a drugi WG to chinol i nie mam sprężynki, a chcę uniknąć sytuacji że będą różne sprężynki w WG. Tak wiec dupa zostaje tylko 1.6 bara.
Muszę skrobnąć maila czy da radę się dopisać do Open w takim razie
sony551 napisał(a):Chyba trochę za dużo paliwa ma pod końcem obrotów bo wali na czarno
co gdzie?
Próbowałem dowalić boostu ale sprężynki są za słabe, a drugi WG to chinol i nie mam sprężynki, a chcę uniknąć sytuacji że będą różne sprężynki w WG. Tak wiec dupa zostaje tylko 1.6 bara.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Ladne mi "tylko" chopoki w subarakach jarają się jak maja 1.2 i zwieracze im puszczają w trosce o panewki 
Dopisano 16 lip 2015 23:56:
Ladne mi "tylko" chopoki w subarakach jarają się jak maja 1.2 i zwieracze im puszczają w trosce o panewki
Dopisano 16 lip 2015 23:56:
Ladne mi "tylko" chopoki w subarakach jarają się jak maja 1.2 i zwieracze im puszczają w trosce o panewki
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
hehe, miało być mocno na NightPower bo z tą samą mocą będzie ciężko zbliżyć się do czasów z piły, no ale zobaczymy co będzie i ile daje FS (o ile uda się dobrze wbijać bieg i pozbędę się odruchu cofania nogi z gazu
)

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
No to zapisałem się do Open więc będzie się działo
.
A tymczasem jako że z mocą nie poszaleję postanowiłem coś zrobić z temperaturą w dolocie. Jako że ICek był w większości przypadków zimny a temperatura w dolocie było 40stopni, zauważyłem że winna była rura pomiędzy ICkiem a ssakiem, więc wydziergałem dzisiaj ściankę co by ją odgrodzić od powietrza przelatującego przez chłodnicę:

Dodatkowo wrzuciłem spirorurę co by filtr dostawał więcej powietrza:

A tymczasem jako że z mocą nie poszaleję postanowiłem coś zrobić z temperaturą w dolocie. Jako że ICek był w większości przypadków zimny a temperatura w dolocie było 40stopni, zauważyłem że winna była rura pomiędzy ICkiem a ssakiem, więc wydziergałem dzisiaj ściankę co by ją odgrodzić od powietrza przelatującego przez chłodnicę:


Dodatkowo wrzuciłem spirorurę co by filtr dostawał więcej powietrza:

Ostatnio edytowano 17 lip 2015, 16:00 przez tekkenfan, łącznie edytowano 1 raz

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
z czego ta przegroda wykonana? Spawales cos, czy tylko giales?
stal w ocynku 1,5mm jak dobrze pamięam. Wiadomo alu byłoby lepsze ale tylko takie coś miałem pod ręką. Co do wykonania to gięte i spawane 
Dopisano 17 lip 2015 18:06:
Testy odbyte i jak na moje jest bajka. Na początku myślałem że czujnik temperatury się zepsół
.
Stojąc w korkach temperatura w dolocie rośnie do 35-40 stopni ale jak tylko ruszę to dosyć szybko się schładza do 30, a później trochę wolniej do 25 więc jest gites.
Nawet na czucie po otwarciu maski rura jest zimna, a ścianka ciepła więc przejmuje cały żar z chłodnicy
.
Zobaczymy co to da
Dopisano 17 lip 2015 18:06:
Testy odbyte i jak na moje jest bajka. Na początku myślałem że czujnik temperatury się zepsół

Stojąc w korkach temperatura w dolocie rośnie do 35-40 stopni ale jak tylko ruszę to dosyć szybko się schładza do 30, a później trochę wolniej do 25 więc jest gites.
Nawet na czucie po otwarciu maski rura jest zimna, a ścianka ciepła więc przejmuje cały żar z chłodnicy
Zobaczymy co to da

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość